Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Protektor  |  04. 05. 2019 14:04

Tesla interiér, jak z multikáry pro sběrače exkrementů.

Odpovědět  |   | 
Liška  |  04. 05. 2019 14:21

Ti Japící na chvostu (Mazda, Acura, Honda, Lexus) to sedí, to jsou hrozné srajdy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 14:59

tesla trošku kopíruje škodu, ale jinak Škoda Columbus je nejlepší..

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 15:13

Kdo aktivně používá Android Auto či Carplay, tomu může být prostředí infotaimentu ukradené.
Osobně když sednu do auta, tak připojím mobil kabelem a spustím v AA Waze a hudbu přes Spotify.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 15:25

Waze je ta nejdebilnější navigace.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 19:09

Dokonalá určitě není, ale jako jediná ukazuje kde stojí čerti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 05. 2019 19:20

A k cemu je to dobre?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 20:35

To kde se měří rychlost či kde jsou policajti je mi ukradené. Ale, že naviguje přes nesmyslné trasy je už děsné a bohužel ji skoro všichni řidiči věří.

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 05. 2019 20:52

Nastastie nemusim ako kkt pripajat mobil kablom a nic spustat, auto ma vsetko zabudovane a audio hra jak boh.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 21:16

Moje auto má též vše zabudované, ale zvyknul jsem si na AA, tak ho od r.2017 používám. Mám každý rok jiné auto (1. roční OL) a prostředí infotaimentu prakticky pořád stejné.

Odpovědět  |   | 
balda  |  04. 05. 2019 16:25

vraťte nám tlačítka a ty hnusný dotykovky si nechte na tablety, kde se jim můžete soustředěně věnovat. Jakej je rozdíl mezi řízením auta a telefonováním s telefonem u hlavy (zakázáno) a řízením auta a koukáním na dotykovku velikosti televize a hledáním ikony pro ovládání klimatizace (vnímání provozu je v té chvíli uplně v háji, ale legislativa s tím problém nemá..)
80's dashboards rules

Odpovědět  |   | 

nevím jak ty, ale mnoho lidí si koupí auta, právě stím dotykáčem, než aby tam měl 25 tlačítek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 05. 2019 16:49

V tomto patřím v současnosti k minoritě, ale infotainment je to poslední co mě na autě zajímá. A když už, tak se přirozeně vyhýbám kokpitum, kde ubývá tlačítek a přibývá patlání. Chápu, že aktuálně se v interiéru "progress" ukazuje ubýváním mnohdy nesmyslných tlačítek, ale většina automobilek je nahrazuje ještě nesmyslnějším dotykovým ovládáním. Výsledky Tesly moc neberu, Tesla je aktuálně značka pro nadšence a ti prostě budou spokojeni za každých okolností, aby obhájili existenci své modly. Nic proti tomu, děláme to všichni, ale Tesla je zatím spíš o společenském postoji více než o čemkoli jiném.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 17:04

Pokroku se člověk bohužel nevyhne. Na druhou stranu by měli výrobci více podporovat hlasové ovládání. Naučil jsem se ho používat (anglicky) a v kombinaci s android auto nemusím nic řešit stovky kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 05. 2019 17:02

Hlavně by mělo být součástí infotainmentu jen to, co se používá mimo jízdu a ne to, co je třeba řešit za jízdy. Nějaká uživatelská nastavení, čas, párování telefonu, apod., v pořádku. Ale třeba vypnutí ASR? Jedu sněhem do kopce, začnu hrabat, chci vypnou ASR, aby mi auto stále nepřibržďovalo a než se proklikám do třetí úrovně menu, stojím, nebo koukáním na displej nekoukám na cestu a bourám.

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  04. 05. 2019 18:11

Zase prý shořela jedna zaparkovaná Tesla! To je to eko-bezemisní auto? (Se samospalovacím pohonem.)

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-03/tesla-mod... ...

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  13. 05. 2019 21:04

A snad další, to auto je hořlavý jak papír...

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-13/car-b-q-t... ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 05. 2019 19:20

Na Modely 3 mam odjazdeny tyzden a infotainment bol fajn. Hned sa clovek vsetko rychlo naucil ovladat. Ale chybali Waze a Spotify. Co uz, Elon je skratka tvrdohlavy...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 05. 2019 20:01

A jaký máš pocit z auta, nebo jste se všichni již dostali do stavu, kdy auto je vedlejší produkt toho Playstationu uprostřed palubky?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 05. 2019 22:33

Plusy:

- auto sa mi pacilo z kazdeho uhlu, v reale skratka vyzera dobre
- jazdne vlastnosti skvele
- auto je rychle ako blesk (isiel som na long range verzii bez awd a den na Performance verzii)
- nie som na dotykove obrazovky, mam rad klasicke gombiky, ale tu som si zvykol velmi rychlo, vsetko intuitivne, skratka to fungovalo
- autopilot na dialnici fungoval skvele (az clovek ma chut sa nan uplne spolahnut, a az tak daleko asi AP este nie je)
- kufor solidny
- vrzganie plastov uplne minimalne (cakal som horsie) viac menej podobne ako auta co sa teraz vyrabaju, kde su tie casy ked auta vobec nevrzgali

Minusy:
- najhorsia vec bola asi kozenka na sedackach, ta im nevysla, neviem ale ci uz nove auta ju nemaju inu
- lacne posobiaci volant
- bez waze a bez spotify
- klucky su neprakticke, ale da sa na ne zvyknut
- vo vyssich rychlostiach mi prislo auto hlucnejsie kvoli slabemu odhlucneniu plus betonovym kalifornskym dialniciam

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 05. 2019 19:32

A co ta chybějící palubka uprostřed? Nevadí to? Když chceš kouknout na rychlost, navigační info, cokoliv, musíš kouknout doprava, není to před tebou. Je to v pohodě? Co to ovládání vše přes tablet, včetně otevírání kastliku, směr proudění vzduchu, stěrače a pod. Není to opruz, nebo si na to človek zvykne? Nebo spíš zatne zuby a přizpůsobí se?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2019 21:57

Na niektore veci si clovek zvykne hned v prvy den, na niektore max 3 dni. Tiez som necakal, ze to bude tak cele fungovat. Jedine co som robil so zatatymi zubami je nastupovanie a vystupovanie z auta. Som totiz zvyknuty sediet vyssie, ale to asi zalezi na cloveku, niekto nizke sportovo zalozene sedany miluje, ja mam rad skor pohodlie...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 197 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro