Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

22 komentářů

Art Vandelay
4. května • 19:20

Na Modely 3 mam odjazdeny tyzden a infotainment bol fajn. Hned sa clovek vsetko rychlo naucil ovladat. Ale chybali Waze a Spotify. Co uz, Elon je skratka tvrdohlavy...

Mirek
4. května • 20:01

A jaký máš pocit z auta, nebo jste se všichni již dostali do stavu, kdy auto je vedlejší produkt toho Playstationu uprostřed palubky?

Art Vandelay
4. května • 22:33

Plusy:- auto sa mi pacilo z kazdeho uhlu, v reale skratka vyzera dobre
- jazdne vlastnosti skvele
- auto je rychle ako blesk (isiel som na long range verzii bez awd a den na Performance verzii)
- nie som na dotykove obrazovky, mam rad klasicke gombiky, ale tu som si zvykol velmi rychlo, vsetko intuitivne, skratka to fungovalo
- autopilot na dialnici fungoval skvele (az clovek ma chut sa nan uplne spolahnut, a az tak daleko asi AP este nie je)
- kufor solidny
- vrzganie plastov uplne minimalne (cakal som horsie) viac menej podobne ako auta co sa teraz vyrabaju, kde su tie casy ked auta vobec nevrzgaliMinusy:
- najhorsia vec bola asi kozenka na sedackach, ta im nevysla, neviem ale ci uz nove auta ju nemaju inu
- lacne posobiaci volant
- bez waze a bez spotify
- klucky su neprakticke, ale da sa na ne zvyknut
- vo vyssich rychlostiach mi prislo auto hlucnejsie kvoli slabemu odhlucneniu plus betonovym kalifornskym dialniciam

Marek71
5. května • 19:32

A co ta chybějící palubka uprostřed? Nevadí to? Když chceš kouknout na rychlost, navigační info, cokoliv, musíš kouknout doprava, není to před tebou. Je to v pohodě? Co to ovládání vše přes tablet, včetně otevírání kastliku, směr proudění vzduchu, stěrače a pod. Není to opruz, nebo si na to človek zvykne? Nebo spíš zatne zuby a přizpůsobí se?

Art Vandelay
5. května • 21:57

Na niektore veci si clovek zvykne hned v prvy den, na niektore max 3 dni. Tiez som necakal, ze to bude tak cele fungovat. Jedine co som robil so zatatymi zubami je nastupovanie a vystupovanie z auta. Som totiz zvyknuty sediet vyssie, ale to asi zalezi na cloveku, niekto nizke sportovo zalozene sedany miluje, ja mam rad skor pohodlie...

Benzín
4. května • 18:11

Zase prý shořela jedna zaparkovaná Tesla! To je to eko-bezemisní auto? (Se samospalovacím pohonem.)
:-Dhttps://www.zerohedge.com/news/2019-05-03/tesla-mod... ...

Benzín
13. května • 21:04

A snad další, to auto je hořlavý jak papír...:-Ohttps://www.zerohedge.com/news/2019-05-13/car-b-q-t... ...

Jarda
4. května • 17:02

Hlavně by mělo být součástí infotainmentu jen to, co se používá mimo jízdu a ne to, co je třeba řešit za jízdy. Nějaká uživatelská nastavení, čas, párování telefonu, apod., v pořádku. Ale třeba vypnutí ASR? Jedu sněhem do kopce, začnu hrabat, chci vypnou ASR, aby mi auto stále nepřibržďovalo a než se proklikám do třetí úrovně menu, stojím, nebo koukáním na displej nekoukám na cestu a bourám.

JK
4. května • 16:49

V tomto patřím v současnosti k minoritě, ale infotainment je to poslední co mě na autě zajímá. A když už, tak se přirozeně vyhýbám kokpitum, kde ubývá tlačítek a přibývá patlání. Chápu, že aktuálně se v interiéru "progress" ukazuje ubýváním mnohdy nesmyslných tlačítek, ale většina automobilek je nahrazuje ještě nesmyslnějším dotykovým ovládáním. Výsledky Tesly moc neberu, Tesla je aktuálně značka pro nadšence a ti prostě budou spokojeni za každých okolností, aby obhájili existenci své modly. Nic proti tomu, děláme to všichni, ale Tesla je zatím spíš o společenském postoji více než o čemkoli jiném.

Rosťa
4. května • 17:04

Pokroku se člověk bohužel nevyhne. Na druhou stranu by měli výrobci více podporovat hlasové ovládání. Naučil jsem se ho používat (anglicky) a v kombinaci s android auto nemusím nic řešit stovky kilometrů.

balda
4. května • 16:25

vraťte nám tlačítka a ty hnusný dotykovky si nechte na tablety, kde se jim můžete soustředěně věnovat. Jakej je rozdíl mezi řízením auta a telefonováním s telefonem u hlavy (zakázáno) a řízením auta a koukáním na dotykovku velikosti televize a hledáním ikony pro ovládání klimatizace (vnímání provozu je v té chvíli uplně v háji, ale legislativa s tím problém nemá..)
80's dashboards rules

petr r. (petrumr)
4. května • 16:58

nevím jak ty, ale mnoho lidí si koupí auta, právě stím dotykáčem, než aby tam měl 25 tlačítek.

MUDr. Chocholoušek
4. května • 15:13

Kdo aktivně používá Android Auto či Carplay, tomu může být prostředí infotaimentu ukradené.
Osobně když sednu do auta, tak připojím mobil kabelem a spustím v AA Waze a hudbu přes Spotify.

martin
4. května • 20:52

Nastastie nemusim ako kkt pripajat mobil kablom a nic spustat, auto ma vsetko zabudovane a audio hra jak boh.

MUDr. Chocholoušek
4. května • 21:16

Moje auto má též vše zabudované, ale zvyknul jsem si na AA, tak ho od r.2017 používám. Mám každý rok jiné auto (1. roční OL) a prostředí infotaimentu prakticky pořád stejné.

Rosťa
4. května • 15:25

Waze je ta nejdebilnější navigace.

MUDr. Chocholoušek
4. května • 19:09

Dokonalá určitě není, ale jako jediná ukazuje kde stojí čerti.

Rosťa
4. května • 20:35

To kde se měří rychlost či kde jsou policajti je mi ukradené. Ale, že naviguje přes nesmyslné trasy je už děsné a bohužel ji skoro všichni řidiči věří.

bzzz
4. května • 19:20

A k cemu je to dobre?

JirkaX
4. května • 14:59

tesla trošku kopíruje škodu, ale jinak Škoda Columbus je nejlepší..

Liška
4. května • 14:21

Ti Japící na chvostu (Mazda, Acura, Honda, Lexus) to sedí, to jsou hrozné srajdy.

Protektor
4. května • 14:04

Tesla interiér, jak z multikáry pro sběrače exkrementů.

Doporučujeme

Články odjinud