Na Modely 3 mam odjazdeny tyzden a infotainment bol fajn. Hned sa clovek vsetko rychlo naucil ovladat. Ale chybali Waze a Spotify. Co uz, Elon je skratka tvrdohlavy...
A jaký máš pocit z auta, nebo jste se všichni již dostali do stavu, kdy auto je vedlejší produkt toho Playstationu uprostřed palubky?
Plusy:- auto sa mi pacilo z kazdeho uhlu, v reale skratka vyzera dobre- jazdne vlastnosti skvele- auto je rychle ako blesk (isiel som na long range verzii bez awd a den na Performance verzii)- nie som na dotykove obrazovky, mam rad klasicke gombiky, ale tu som si zvykol velmi rychlo, vsetko intuitivne, skratka to fungovalo- autopilot na dialnici fungoval skvele (az clovek ma chut sa nan uplne spolahnut, a az tak daleko asi AP este nie je)- kufor solidny- vrzganie plastov uplne minimalne (cakal som horsie) viac menej podobne ako auta co sa teraz vyrabaju, kde su tie casy ked auta vobec nevrzgaliMinusy:- najhorsia vec bola asi kozenka na sedackach, ta im nevysla, neviem ale ci uz nove auta ju nemaju inu- lacne posobiaci volant- bez waze a bez spotify- klucky su neprakticke, ale da sa na ne zvyknut- vo vyssich rychlostiach mi prislo auto hlucnejsie kvoli slabemu odhlucneniu plus betonovym kalifornskym dialniciam
A co ta chybějící palubka uprostřed? Nevadí to? Když chceš kouknout na rychlost, navigační info, cokoliv, musíš kouknout doprava, není to před tebou. Je to v pohodě? Co to ovládání vše přes tablet, včetně otevírání kastliku, směr proudění vzduchu, stěrače a pod. Není to opruz, nebo si na to človek zvykne? Nebo spíš zatne zuby a přizpůsobí se?
Na niektore veci si clovek zvykne hned v prvy den, na niektore max 3 dni. Tiez som necakal, ze to bude tak cele fungovat. Jedine co som robil so zatatymi zubami je nastupovanie a vystupovanie z auta. Som totiz zvyknuty sediet vyssie, ale to asi zalezi na cloveku, niekto nizke sportovo zalozene sedany miluje, ja mam rad skor pohodlie...
Zase prý shořela jedna zaparkovaná Tesla! To je to eko-bezemisní auto? (Se samospalovacím pohonem.):-Dhttps://www.zerohedge.com/news/2019-05-03/tesla-mod... ...
A snad další, to auto je hořlavý jak papír...:-Ohttps://www.zerohedge.com/news/2019-05-13/car-b-q-t... ...
Hlavně by mělo být součástí infotainmentu jen to, co se používá mimo jízdu a ne to, co je třeba řešit za jízdy. Nějaká uživatelská nastavení, čas, párování telefonu, apod., v pořádku. Ale třeba vypnutí ASR? Jedu sněhem do kopce, začnu hrabat, chci vypnou ASR, aby mi auto stále nepřibržďovalo a než se proklikám do třetí úrovně menu, stojím, nebo koukáním na displej nekoukám na cestu a bourám.
V tomto patřím v současnosti k minoritě, ale infotainment je to poslední co mě na autě zajímá. A když už, tak se přirozeně vyhýbám kokpitum, kde ubývá tlačítek a přibývá patlání. Chápu, že aktuálně se v interiéru "progress" ukazuje ubýváním mnohdy nesmyslných tlačítek, ale většina automobilek je nahrazuje ještě nesmyslnějším dotykovým ovládáním. Výsledky Tesly moc neberu, Tesla je aktuálně značka pro nadšence a ti prostě budou spokojeni za každých okolností, aby obhájili existenci své modly. Nic proti tomu, děláme to všichni, ale Tesla je zatím spíš o společenském postoji více než o čemkoli jiném.
Pokroku se člověk bohužel nevyhne. Na druhou stranu by měli výrobci více podporovat hlasové ovládání. Naučil jsem se ho používat (anglicky) a v kombinaci s android auto nemusím nic řešit stovky kilometrů.
vraťte nám tlačítka a ty hnusný dotykovky si nechte na tablety, kde se jim můžete soustředěně věnovat. Jakej je rozdíl mezi řízením auta a telefonováním s telefonem u hlavy (zakázáno) a řízením auta a koukáním na dotykovku velikosti televize a hledáním ikony pro ovládání klimatizace (vnímání provozu je v té chvíli uplně v háji, ale legislativa s tím problém nemá..) 80's dashboards rules
nevím jak ty, ale mnoho lidí si koupí auta, právě stím dotykáčem, než aby tam měl 25 tlačítek.
Kdo aktivně používá Android Auto či Carplay, tomu může být prostředí infotaimentu ukradené.Osobně když sednu do auta, tak připojím mobil kabelem a spustím v AA Waze a hudbu přes Spotify.
Nastastie nemusim ako kkt pripajat mobil kablom a nic spustat, auto ma vsetko zabudovane a audio hra jak boh.
Moje auto má též vše zabudované, ale zvyknul jsem si na AA, tak ho od r.2017 používám. Mám každý rok jiné auto (1. roční OL) a prostředí infotaimentu prakticky pořád stejné.
Waze je ta nejdebilnější navigace.
Dokonalá určitě není, ale jako jediná ukazuje kde stojí čerti.
To kde se měří rychlost či kde jsou policajti je mi ukradené. Ale, že naviguje přes nesmyslné trasy je už děsné a bohužel ji skoro všichni řidiči věří.
A k cemu je to dobre?
tesla trošku kopíruje škodu, ale jinak Škoda Columbus je nejlepší..
Ti Japící na chvostu (Mazda, Acura, Honda, Lexus) to sedí, to jsou hrozné srajdy.
Tesla interiér, jak z multikáry pro sběrače exkrementů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.