Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Protektor  |  04. 05. 2019 14:04

Tesla interiér, jak z multikáry pro sběrače exkrementů.

Odpovědět  |   | 
Liška  |  04. 05. 2019 14:21

Ti Japící na chvostu (Mazda, Acura, Honda, Lexus) to sedí, to jsou hrozné srajdy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 14:59

tesla trošku kopíruje škodu, ale jinak Škoda Columbus je nejlepší..

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 15:13

Kdo aktivně používá Android Auto či Carplay, tomu může být prostředí infotaimentu ukradené.
Osobně když sednu do auta, tak připojím mobil kabelem a spustím v AA Waze a hudbu přes Spotify.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 15:25

Waze je ta nejdebilnější navigace.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 19:09

Dokonalá určitě není, ale jako jediná ukazuje kde stojí čerti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 05. 2019 19:20

A k cemu je to dobre?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 20:35

To kde se měří rychlost či kde jsou policajti je mi ukradené. Ale, že naviguje přes nesmyslné trasy je už děsné a bohužel ji skoro všichni řidiči věří.

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 05. 2019 20:52

Nastastie nemusim ako kkt pripajat mobil kablom a nic spustat, auto ma vsetko zabudovane a audio hra jak boh.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 21:16

Moje auto má též vše zabudované, ale zvyknul jsem si na AA, tak ho od r.2017 používám. Mám každý rok jiné auto (1. roční OL) a prostředí infotaimentu prakticky pořád stejné.

Odpovědět  |   | 
balda  |  04. 05. 2019 16:25

vraťte nám tlačítka a ty hnusný dotykovky si nechte na tablety, kde se jim můžete soustředěně věnovat. Jakej je rozdíl mezi řízením auta a telefonováním s telefonem u hlavy (zakázáno) a řízením auta a koukáním na dotykovku velikosti televize a hledáním ikony pro ovládání klimatizace (vnímání provozu je v té chvíli uplně v háji, ale legislativa s tím problém nemá..)
80's dashboards rules

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  04. 05. 2019 16:58

nevím jak ty, ale mnoho lidí si koupí auta, právě stím dotykáčem, než aby tam měl 25 tlačítek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 05. 2019 16:49

V tomto patřím v současnosti k minoritě, ale infotainment je to poslední co mě na autě zajímá. A když už, tak se přirozeně vyhýbám kokpitum, kde ubývá tlačítek a přibývá patlání. Chápu, že aktuálně se v interiéru "progress" ukazuje ubýváním mnohdy nesmyslných tlačítek, ale většina automobilek je nahrazuje ještě nesmyslnějším dotykovým ovládáním. Výsledky Tesly moc neberu, Tesla je aktuálně značka pro nadšence a ti prostě budou spokojeni za každých okolností, aby obhájili existenci své modly. Nic proti tomu, děláme to všichni, ale Tesla je zatím spíš o společenském postoji více než o čemkoli jiném.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 17:04

Pokroku se člověk bohužel nevyhne. Na druhou stranu by měli výrobci více podporovat hlasové ovládání. Naučil jsem se ho používat (anglicky) a v kombinaci s android auto nemusím nic řešit stovky kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 05. 2019 17:02

Hlavně by mělo být součástí infotainmentu jen to, co se používá mimo jízdu a ne to, co je třeba řešit za jízdy. Nějaká uživatelská nastavení, čas, párování telefonu, apod., v pořádku. Ale třeba vypnutí ASR? Jedu sněhem do kopce, začnu hrabat, chci vypnou ASR, aby mi auto stále nepřibržďovalo a než se proklikám do třetí úrovně menu, stojím, nebo koukáním na displej nekoukám na cestu a bourám.

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  04. 05. 2019 18:11

Zase prý shořela jedna zaparkovaná Tesla! To je to eko-bezemisní auto? (Se samospalovacím pohonem.)

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-03/tesla-mod... ...

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  13. 05. 2019 21:04

A snad další, to auto je hořlavý jak papír...

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-13/car-b-q-t... ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 05. 2019 19:20

Na Modely 3 mam odjazdeny tyzden a infotainment bol fajn. Hned sa clovek vsetko rychlo naucil ovladat. Ale chybali Waze a Spotify. Co uz, Elon je skratka tvrdohlavy...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 05. 2019 20:01

A jaký máš pocit z auta, nebo jste se všichni již dostali do stavu, kdy auto je vedlejší produkt toho Playstationu uprostřed palubky?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 05. 2019 22:33

Plusy:

- auto sa mi pacilo z kazdeho uhlu, v reale skratka vyzera dobre
- jazdne vlastnosti skvele
- auto je rychle ako blesk (isiel som na long range verzii bez awd a den na Performance verzii)
- nie som na dotykove obrazovky, mam rad klasicke gombiky, ale tu som si zvykol velmi rychlo, vsetko intuitivne, skratka to fungovalo
- autopilot na dialnici fungoval skvele (az clovek ma chut sa nan uplne spolahnut, a az tak daleko asi AP este nie je)
- kufor solidny
- vrzganie plastov uplne minimalne (cakal som horsie) viac menej podobne ako auta co sa teraz vyrabaju, kde su tie casy ked auta vobec nevrzgali

Minusy:
- najhorsia vec bola asi kozenka na sedackach, ta im nevysla, neviem ale ci uz nove auta ju nemaju inu
- lacne posobiaci volant
- bez waze a bez spotify
- klucky su neprakticke, ale da sa na ne zvyknut
- vo vyssich rychlostiach mi prislo auto hlucnejsie kvoli slabemu odhlucneniu plus betonovym kalifornskym dialniciam

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 05. 2019 19:32

A co ta chybějící palubka uprostřed? Nevadí to? Když chceš kouknout na rychlost, navigační info, cokoliv, musíš kouknout doprava, není to před tebou. Je to v pohodě? Co to ovládání vše přes tablet, včetně otevírání kastliku, směr proudění vzduchu, stěrače a pod. Není to opruz, nebo si na to človek zvykne? Nebo spíš zatne zuby a přizpůsobí se?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2019 21:57

Na niektore veci si clovek zvykne hned v prvy den, na niektore max 3 dni. Tiez som necakal, ze to bude tak cele fungovat. Jedine co som robil so zatatymi zubami je nastupovanie a vystupovanie z auta. Som totiz zvyknuty sediet vyssie, ale to asi zalezi na cloveku, niekto nizke sportovo zalozene sedany miluje, ja mam rad skor pohodlie...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A