Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Protektor  |  04. 05. 2019 14:04

Tesla interiér, jak z multikáry pro sběrače exkrementů.

Odpovědět  |   | 
Liška  |  04. 05. 2019 14:21

Ti Japící na chvostu (Mazda, Acura, Honda, Lexus) to sedí, to jsou hrozné srajdy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  04. 05. 2019 14:59

tesla trošku kopíruje škodu, ale jinak Škoda Columbus je nejlepší..

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 15:13

Kdo aktivně používá Android Auto či Carplay, tomu může být prostředí infotaimentu ukradené.
Osobně když sednu do auta, tak připojím mobil kabelem a spustím v AA Waze a hudbu přes Spotify.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 15:25

Waze je ta nejdebilnější navigace.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 19:09

Dokonalá určitě není, ale jako jediná ukazuje kde stojí čerti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  04. 05. 2019 19:20

A k cemu je to dobre?

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 20:35

To kde se měří rychlost či kde jsou policajti je mi ukradené. Ale, že naviguje přes nesmyslné trasy je už děsné a bohužel ji skoro všichni řidiči věří.

Odpovědět  |   | 
martin  |  04. 05. 2019 20:52

Nastastie nemusim ako kkt pripajat mobil kablom a nic spustat, auto ma vsetko zabudovane a audio hra jak boh.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  04. 05. 2019 21:16

Moje auto má též vše zabudované, ale zvyknul jsem si na AA, tak ho od r.2017 používám. Mám každý rok jiné auto (1. roční OL) a prostředí infotaimentu prakticky pořád stejné.

Odpovědět  |   | 
balda  |  04. 05. 2019 16:25

vraťte nám tlačítka a ty hnusný dotykovky si nechte na tablety, kde se jim můžete soustředěně věnovat. Jakej je rozdíl mezi řízením auta a telefonováním s telefonem u hlavy (zakázáno) a řízením auta a koukáním na dotykovku velikosti televize a hledáním ikony pro ovládání klimatizace (vnímání provozu je v té chvíli uplně v háji, ale legislativa s tím problém nemá..)
80's dashboards rules

Odpovědět  |   | 

nevím jak ty, ale mnoho lidí si koupí auta, právě stím dotykáčem, než aby tam měl 25 tlačítek.

Odpovědět  |   | 
JK  |  04. 05. 2019 16:49

V tomto patřím v současnosti k minoritě, ale infotainment je to poslední co mě na autě zajímá. A když už, tak se přirozeně vyhýbám kokpitum, kde ubývá tlačítek a přibývá patlání. Chápu, že aktuálně se v interiéru "progress" ukazuje ubýváním mnohdy nesmyslných tlačítek, ale většina automobilek je nahrazuje ještě nesmyslnějším dotykovým ovládáním. Výsledky Tesly moc neberu, Tesla je aktuálně značka pro nadšence a ti prostě budou spokojeni za každých okolností, aby obhájili existenci své modly. Nic proti tomu, děláme to všichni, ale Tesla je zatím spíš o společenském postoji více než o čemkoli jiném.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  04. 05. 2019 17:04

Pokroku se člověk bohužel nevyhne. Na druhou stranu by měli výrobci více podporovat hlasové ovládání. Naučil jsem se ho používat (anglicky) a v kombinaci s android auto nemusím nic řešit stovky kilometrů.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  04. 05. 2019 17:02

Hlavně by mělo být součástí infotainmentu jen to, co se používá mimo jízdu a ne to, co je třeba řešit za jízdy. Nějaká uživatelská nastavení, čas, párování telefonu, apod., v pořádku. Ale třeba vypnutí ASR? Jedu sněhem do kopce, začnu hrabat, chci vypnou ASR, aby mi auto stále nepřibržďovalo a než se proklikám do třetí úrovně menu, stojím, nebo koukáním na displej nekoukám na cestu a bourám.

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  04. 05. 2019 18:11

Zase prý shořela jedna zaparkovaná Tesla! To je to eko-bezemisní auto? (Se samospalovacím pohonem.)

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-03/tesla-mod... ...

Odpovědět  |   | 
Benzín  |  13. 05. 2019 21:04

A snad další, to auto je hořlavý jak papír...

https://www.zerohedge.com/news/2019-05-13/car-b-q-t... ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 05. 2019 19:20

Na Modely 3 mam odjazdeny tyzden a infotainment bol fajn. Hned sa clovek vsetko rychlo naucil ovladat. Ale chybali Waze a Spotify. Co uz, Elon je skratka tvrdohlavy...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 05. 2019 20:01

A jaký máš pocit z auta, nebo jste se všichni již dostali do stavu, kdy auto je vedlejší produkt toho Playstationu uprostřed palubky?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  04. 05. 2019 22:33

Plusy:

- auto sa mi pacilo z kazdeho uhlu, v reale skratka vyzera dobre
- jazdne vlastnosti skvele
- auto je rychle ako blesk (isiel som na long range verzii bez awd a den na Performance verzii)
- nie som na dotykove obrazovky, mam rad klasicke gombiky, ale tu som si zvykol velmi rychlo, vsetko intuitivne, skratka to fungovalo
- autopilot na dialnici fungoval skvele (az clovek ma chut sa nan uplne spolahnut, a az tak daleko asi AP este nie je)
- kufor solidny
- vrzganie plastov uplne minimalne (cakal som horsie) viac menej podobne ako auta co sa teraz vyrabaju, kde su tie casy ked auta vobec nevrzgali

Minusy:
- najhorsia vec bola asi kozenka na sedackach, ta im nevysla, neviem ale ci uz nove auta ju nemaju inu
- lacne posobiaci volant
- bez waze a bez spotify
- klucky su neprakticke, ale da sa na ne zvyknut
- vo vyssich rychlostiach mi prislo auto hlucnejsie kvoli slabemu odhlucneniu plus betonovym kalifornskym dialniciam

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  05. 05. 2019 19:32

A co ta chybějící palubka uprostřed? Nevadí to? Když chceš kouknout na rychlost, navigační info, cokoliv, musíš kouknout doprava, není to před tebou. Je to v pohodě? Co to ovládání vše přes tablet, včetně otevírání kastliku, směr proudění vzduchu, stěrače a pod. Není to opruz, nebo si na to človek zvykne? Nebo spíš zatne zuby a přizpůsobí se?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  05. 05. 2019 21:57

Na niektore veci si clovek zvykne hned v prvy den, na niektore max 3 dni. Tiez som necakal, ze to bude tak cele fungovat. Jedine co som robil so zatatymi zubami je nastupovanie a vystupovanie z auta. Som totiz zvyknuty sediet vyssie, ale to asi zalezi na cloveku, niekto nizke sportovo zalozene sedany miluje, ja mam rad skor pohodlie...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A