Jednoznačně staroba..
Schválně jestli ho udělají i s Ecoboostem jako Mustang. Který jim prej z naprosto záhadných důvodu zůstává skladem, kdo by to čekal.
To jsou kecy.......Mustang s Ecoboostem...se prodava v USA velmi dobre....dokonce pomer EB vs V8 je cca 48 ku 52...kdez to v Angliii (a ta je svazana poplatky za emise atd a ma drahsi benzin nekolikanasobe) je pomer 70% V8.Jinak v Evrope je Mustang davno pro tento rok vyprodany :))
Ze sa moze niekto takto pytat ...Jednoznacne stara GT40 ma lepsi zvuk.
Za mě určitě původní GT40. Když ho člověk poslouchá, vytvoří v něm dojem čehosi neochočeného, které se jen nerado nechá řidičem spoutat a každou chvíli hrozí, že se vymkne kontrole. Což je přesně to, co děla závodní auto závodním autem.Oproti tomu je moderní inkarnace poslušný beránek bez špetky výzvy a výrazného charakteru. Ač zní taky velmi pěkně, nechytí za srdce.
Mk I určitě. Byť má výhodu atmosféry. Jsou to pořádné bestie. Zaujala mě ale rychlost řazení nejspíše závodní převodovky na novém modelu. Paráda.
Za mě jednoznačně starý model. Už ve své podstatě zní atmosféra vždy líp než když má zvuk v cestě turbo a to může být jakkoliv výfuk vylazený.Ale jak se říká- 100 lidí- 100chutí...
Zvuk mají oba perfektní. Vlastnostmi na dráze bude asi lepší ten nový, ale to pravé kouzlo má ten starý. Je to prostě legenda. A Gulf barvy mu sluší. ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.