Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Ford intenzivně testuje závodní verzi svého nového supersportu Ford GT. Ten se ukázal v silniční verzi letos v lednu na autosalonu v Detroitu a v červnu pak byla během 24 h Le Mans odhalena závodní verze, se kterou se právě Ford do Le Mans vrátí už příští rok.

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Nyní si můžeme poslechnout závodní Ford GT v akci a pro porovnání přidáváme i video starého Fordu GT40, který v Le Mans vyhrál čtyřikrát za sebou v letech 1966 až 1969.

Jen připomínáme, že zatímco legendární Ford GT40 sázel na klasický atmosférický osmiválec, moderní reinkarnace má přeplňovaný šestiválec 3,5 l. Sériová verze má výkon „přes 600 koní“, o síle závodního modelu se ještě nic neví.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky