Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Ford intenzivně testuje závodní verzi svého nového supersportu Ford GT. Ten se ukázal v silniční verzi letos v lednu na autosalonu v Detroitu a v červnu pak byla během 24 h Le Mans odhalena závodní verze, se kterou se právě Ford do Le Mans vrátí už příští rok.

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Nyní si můžeme poslechnout závodní Ford GT v akci a pro porovnání přidáváme i video starého Fordu GT40, který v Le Mans vyhrál čtyřikrát za sebou v letech 1966 až 1969.

Jen připomínáme, že zatímco legendární Ford GT40 sázel na klasický atmosférický osmiválec, moderní reinkarnace má přeplňovaný šestiválec 3,5 l. Sériová verze má výkon „přes 600 koní“, o síle závodního modelu se ještě nic neví.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků