Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Ford intenzivně testuje závodní verzi svého nového supersportu Ford GT. Ten se ukázal v silniční verzi letos v lednu na autosalonu v Detroitu a v červnu pak byla během 24 h Le Mans odhalena závodní verze, se kterou se právě Ford do Le Mans vrátí už příští rok.

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Nyní si můžeme poslechnout závodní Ford GT v akci a pro porovnání přidáváme i video starého Fordu GT40, který v Le Mans vyhrál čtyřikrát za sebou v letech 1966 až 1969.

Jen připomínáme, že zatímco legendární Ford GT40 sázel na klasický atmosférický osmiválec, moderní reinkarnace má přeplňovaný šestiválec 3,5 l. Sériová verze má výkon „přes 600 koní“, o síle závodního modelu se ještě nic neví.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků