V prvé řadě thanx to Olineček a Honza, že začli diskutovat, protože tenhle článek nebyl myšlen jako zveřejňování dosud neobjevených pravd, ale jako můj skromný názor, na kterém je možné zahájit diskuzi o tom co to je vlastně tuning. Souhlasím s tvrzením, že nevyzkoušené aerodynamické věci mohou chování vozidla uškodit, ovšem otázkou je, kam tedy zařadit některé kreace, které jsou k vidění na srazech a výstavách. Pokud se to esteticky povede (i když na rychlou jízdu nic moc), je alespoň na co koukat, přestože k optimální aerodynamice to má občas dost daleko. Možná podobný případ jsou studie automobilek, které toho taky moc nenajezdí, i když tam je to s aerodynamikou trochu lepší. Dostáváme se tím ale do diskuse nad dobrý-špatný tuning, případně jestli fakt úpravy Moskvičů (které pak jely jak z praku) byl tuning před rokem 89 nebo až potom, co se tady začlo mluvit anglicky atd. atd. V každém případě mě osobně ale nepřesvědčí velký nápis XXX Motorsport na kapotě a sériový motor (+podvozek) pod ní.
PS: S tím šroubováčkem u Olinečka mně to nějak uniklo
Dovolil bych si tuning tohoto clanku. Autor totiz, ve sve dobrote nas poucit, zcela zapomel na podminku k tuningu nutnou, avsak nikoli postacujici: dloouhy tenky srubovacek. Bez nej se nejdna o tuning ale o poctivou (doufejme) kovarskou praci. Tedy jedinecna vec pro majitele moskvicu a oplu.
>Výraz tuning je samozřejmě definován v anglicko - českém slovníku a zjednodušeně řečeno, >znamená vyladění či seřízení něčeho.
....a jak mam brat to vyladeni ci serizeni, kdyz vetsina nasich vyrobcu tuningovych setu apod. , ktere se vetsinou smrsknou na spoilery to nema vubec vyzkousene v tunelu-viz.aerodynamika.To potom je to jen ladeni pro nase oci, a jizdni vlastnosti se mohou navic zhorsit. Co vy na to?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.