Ma cenu si objednat Focus 74kw v kombiku.Myslite ze to bude stacit rodině ktera obcas zajede k rodicum na chalupu a nakoupit a nebude s nim jezdit denně .
Kámoška si toto auto koupila nedávno v áčkách a je s ním velice spokojená, musím uznat že se s ním jezdí dobře..není to na každodenní jízdy Praha - Brno ale pro běžného člověka je postačující.
Můžete mi poradit, které střešní nosiče na Focuse koupit? nebo kam se alespoň zajít podívat?
Já jsem kupoval na Focus nosiče z eshopu neumax.cz, podívejte se, mají tam nosiče téměř na každé auto.
Tak super, našel jsem tam ty nosiče, jak dlouho zhruba trvá, než to dorazí z toho eshopu?
U mne to trvalo jen dva dny, za dva dny od objednání jsem měl zásilku doma.
Na normalne bezne jazdenie vykonovo staci, pokial sa tam bude menit olej kazdych 10.000km, ma to snad sancu tych 100.000 aj vydrzat (rozumej auto bez vymeneneho motora).
Rozum, nebo totální úlet kupovat auto a doufat že vydrží aspoň těch 100t Km!???:-D:-(
Super, tesim se az je "odfouknu" ve svem trilitrovem 6-valci z bavorska :)
Zustavam verny vseobecne znamemu pravidlu:Kterym autum se vyhybat ? Tem od "F" - Ford, Fiat a fsecky francouzsky. B-]
Jediný čemu jse vyhnout je "koncern" B-]
No vidíš, na Folksvagn jsem zapomněl. :-D
:D
Tak v současné době doporučuji se vyhnout Fordu s EcoBoostem. Důvody jsem ve zkrácené formě shrnul v diskuzi http://www.autorevue.cz/v-usa-chteji-dozivoti-pro... ... Jen mne překvapuje, že se těch Focusů tolik prodalo a nikomu to nevadí, nebo si nechají od Fordu kálet na hlavu, nebo si nechtějí přiznat, že koupili tak trochu zajíce v pytli a drží hubu a krok.Vím již, že Ford zakázal přiznat, že je něco shnilého v království Dánském - Focus.Pane Dittrichu, již jste se pánů z FMC s.r.o. zeptal, proč se to zákazníkům nesmí přiznat? Proč je zakázáno informovat, že palubní počítač má cca 15 l úlet a proč to podle nich není u tohoto auta vada, když u Kugy je? No snad to není nakonec neopravitelná vada?
Ty jitrnico...raději nikomu nic nedoporučuj...:-) jsi podobnéj magor jak "revan21" :-D:-D
Ty jsi jetě větší jelito, na rozdíl od tebe mám i oficiální dokumenty k těmto vadám a vlastní zkušenosti s Fordem, které již řeší právník. :-P
Ještě dodám, že jinak je to z mého pohledu výborné auto. Dobře se s ním jezdí, motor má výborný zátah a nebýt toho palubního počítače, tak pro řidiče nemá vcelku chybu.Nehodnotím design, na ten má každý vlastní názor.
Tak se mi to líbí. Dva ví o čem píšu a devět by si okamžitě koupilo nějaký Ford s Ecoboostem.Tak pro koupěchtivé malý závdavek:http://ulozto.cz/x2ypkmVr/kuga-png... Ne, že si potom budete stěžovat, že nevíte, kolik máte benzínu v nádrži. Budete ho tam mít více, než jste očekávali. :-D
Bratr má 1.6 EB 110kw a právě jsme to zkoušeli... Zastavit, vypnout motor a znovu nastartovat a dojezdove kilometry ukazují furt stejně. Takže porucha je pouze na tvém voze!!! Tak tady zbytečně nekalej na všechny EB! B-]
Není jen na mém voze. Chování se mění v závislosti na modifikaci. Také se toto chování mění v závislosti na množství benzínu v nádrži, čím méně tím více. Dočkej času..... Pokud nejsi slepý, tak drobek ve formě Kugy jsem již přihodil. Přihodím ti tam pár fotografií. Všimni si ujeté kilometry a dojezd. Doufám, že umíš počítat. A představ si, že čirou náhodou v jednom autosalonu měli Focus 1,0 l EB se stejným problémem. Měl jsem půjčený diesel a ten to kupodivu nedělal. Přečti si test na tomto serveru http://www.autorevue.cz/test-ford-focus-st-spredo... ... , tam máš vadu nechtě popsanou. Má vůbec tvůj bratr tohle auto? Nejsi náhodou studnice zaručených informací z doslechu?http://ulozto.cz/xNhutjnR/focus-08-08-2014... ...
Nejsem zrovna obhájce malých motorů a potažmo tříválců, ovšem kdo z Vás v jel s autem s tímhle motorem?? Já mohu prohlásit že ano, v rámci akce od forda, šlo o ujetí předem stanovené trasy v časovém limitu s co nejnižší spotřebou, jsem se projel s tímhle tříhrnkem s rovnou stovkou turbem vydivočených koní, ktery se v kombinaci s Fiestou ukázal, jako nadmíru povedené spojení.Řeknu to takhle tak zábavné auto jsem snad ještě nejel. Plánované spotřeby pod 4,4l/100km jsem se záhy vzdal stojíc v zácpě a smutně sledujíc neúprosně stoupající skóre na displeji palubního počítače. Po krátké úvaze jsem se rozhodl pořádně motor otestovat. Motor se v kabině vůbec neprojevuje jako tříhrnek. Díky piditurbu jde svižně za plynem už nízkých otáček, což v kombinaci s "lehkou" Fiestou, ktará má hodně slušně nastavený podvozek, dává slušný sportovní nádech. Koncovou spotřebu jsem měl nelichotivých 8,4l/100km, ale opravdu pochybuji, že se někdo dostane o na hodnotu výrazně vyšší, opravdu jsem s motorem jel až na jeho limity. Prostě se s tím opravdu dá vyblbnout, nedivím se, že si tuhle motorizaci spousta lidí koupí, pokud si před koupí auto mají možnost projet, jsou zaskočení jak moc dobrý motor to je.Stinná stránka bude výdrž tohoto motoru, zatím se moc nepíše/nemluví, že by byl výrazně poruchový, ale taky asi není moc aut s nájezdem 150tkm+. Měl bych osobně strach koupit si několik let starý vůz s tímhle motorem, nevěřím tomu že kdokoli, kdo zkusí co umí by s tím jezdil 45/80/110 km/h (město/mimo město/dálnice).
RC: stovka vydivočených koní ?? :-D
Ano, na tom si trvám, v tomhle pidimotoru se kterým jsem jel bylo dle papírů schovaných rovných 100 turbem vydivočených koní.. S Fiestou to na jednom úseku dokázalo jet tachometrových 190 km/h. Při náznaku zatáčky jsem ubral, neboť můj subjektivni pocit mne varoval, že brzy vzlétneme, ovšem na jednolitrový tříhrnek je to primo heroický výkon.. O dynamice, kterou motor nabízí nemá smysl psát, běžte si to zkusit a pokud nevěříte zkoukněte test focusu s timhle motorem v autosalonu...
No, dle testů na ČT, tedy nic moc.http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10169664527-aut... ... http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1170433294-auto... ...
Nic si z těch nebožáků nedělejte. Už jsem se několikrát přesvědčil, že nejvíce kritizují Ti, kteří v podobném voze nikdy nejeli. Je to to samé, jako řeči kolem TSI. Každý má plnou hubu plků a když se tím sveze, tak jen mlčí a překvapeně pokyvuje hlavou. Při slušném zacházení (a to zdůrazňuji !) nevidím důvod, proč by podobné motory při "rozumné" míře investic nemohly najezdit +250.000. Slušným zacházením myslím : netrápit studené, dochlazovat turbo, nepodtáčet, nepřetáčet, vyměňovat olej o 1/4 dřív, než je předepsáno.
motor to není spatný ... problém je v tom ze i ten nejsilnejsí (92kw) jede podobne jak nejaka atmosfericka 1,6 ka (cca 75kW) u konkurence... Nevim jak na ty čísla Ford prisel .. ale docela me to urazi.
To porovnní rozhodně neodpovídá. Je vidět, že jsi s tím nejel.
Nuz, nafuknuty dlhozdvihovy maly trojvalec. Tym je charakteristika motora dana uz dopredu tak, ze sa s tym tazko nieco spravi. Jedna sa o skratka o konstrukcny princip a dobre zabehnuta jednasestka spred dvoch dekad je z pohladu rodinneho spolahliveo, nenarocneho a dlhodobo-uzivatelneho auta podla mna stale lepsou volbou.
Je to fakt. Mal som donedávna 1,6 atm. peugeot, 13 rokov, 170tkm - bezvadný stroj. Teraz mám grand cmax, takže ťažký vysoký nemecký tank 1,0 ecb, najazdené 4tkm. Takže môžem porovnávať. Spotreba možno o 0,2l menšia, zrýchlenie horšie (zatiaľ), ale jazda pohodová a tichá hlavne na dialnici. Síce ticho, ale ťažko sa mi zvyká na ten zvláštny zvuk pod záťažou. Zhrnul by som to - žiadny pokrok za 20 rokov. Ale aj tak max. spokojnosť.
Tak to nezapomeňte za 4 roky nakupovat v áčkách "super zachovalý" Fočus se stočenkou, pouhých 98 tisíc najeto! :-D
Tyle motory kupují lidi co najedou 10 000 ročně...
tím hůř. Pokud tenhle motůrek většinu svého života proskáče nezahřátý při jízdách kolem komína, bude to mrtvola už ve 30 tisících.
Takže je podle Vás lepší, když to po nákupech proskáčete s dvakrát větším motorem se šesti válci ?? Není náhodou lehký malý (a tím i rychleji ohřátý) motor na nákupy právě to nejlepší ?
Kdybych najel 10tis ročně tak si tím spíš koupim pořádnou americkou 6.7 v benzínu. A ne tuhle jebku.
Naprostý souhlas (!!) - pro ženskou na nákupy úplně ideální vůz. Navíc i s nízkou spotřebou...B-]
Nikdy bych si tříválcový motor nekoupil do auta-jo do sekačky na trávu to je jiná.:-) Je naštěstí u Focusu ještě pár kousků s klasickým motorem 1.6l.
Která sekačka na trávu má tříválec, kdo jí prodává a za kolik ?
například ISEKI SXG 326 HL, Keřka s.r.o., 490 000 Kč bez DPHhttp://www.kerka.cz/traktorova-sekacka-iseki-... ... najdeš i jiné
Haha zrovna ta atmo 1,6 je taky dobra tak maximalne do sekacky. Nejede a zere.
Hm, zeby dalsi motor, ktory v zaujme oholenia zakaznika tzv. 'eko-sk.urvili'?Ja som siel na 1.6 ti-vct /tak dajako to bolo oznacene/ a letel ako drak, zabavne auto.
On tam pomalu jiný motor v nabídce není a tak proto je tolik prodejů s 1.0l EcoBoost. :-)
Ono se Mondeo už nedělá s ničím lepším než s obyč 4válcem 2.0l???? :-O:-O:-O:-O:-O:-O
Ktery jede stejne (spis lip) jako prechozi petihrnek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.