no taky tu šidí jeden řezník na váze..Tak pozor na něj!
Já tady na Ostravsku beru buď na Shellu nebo u Slovnaftu. Shell je lepší, ale Slovnaft trochu levnější a mám jí po cestě a ten benzín od nich je taky slušný. Jednou jsem nabral u Makra, nepovím jaká byla spotřeba, ale začala mi svítit porucha kontrolky vstřikování. Pomohlo natankovat jednu nádrž Shell V-Power a byl zase klid. Ale já už u MAKRA nikdy nevemu. Jednou a stačilo. Ještě dnes se za to tomu autu omlouvám
Zvlastni, ja beru v Makru (Brno) temer porad, semtam vemu na OMW. Najel jsem na "Makro" urcite uz minimalne 50tkm bez jakehokoliv problemu.Paliva z Makra se nebojim uz proto, ze se podle mne ke svym zakaznikum chovaji solidne, takze moc nemam obavy, ze by ten benzin nak sidili.
To je zajimave, ja beru casto u Carrefouru a muj citlivy 16V ani 20V nikdy neprotestoval, stejne tak ani po natankovani u dalsich neznacek jako EuroOil, Ado, Karimpex. Spotreba stejna vykon stejny. Negativni ohlas jsem slysel akorat u vrbickeho Glapa
Já vám to neberu, naopak vám přeju, ať vám to vydrží, ale já už jsem s takovýma pumpama skončil
Po poslední zkušenosti vím, že u Essa už benzín tankovat nebudu. Motor (r.v.2001) netáhnul a hrčel, jakoby se měl zadřít nebo rozpadnout. Něvěděl jsem přesně čím to je do chvíle, než jsem nabral plnou u OMV. Motor se zklidnil a vrní jako beránek. Esso never more!
Pane Brožo, nevím proč do omrzení papouškujete po ČOI že "by nemělo dojít k poškození motoru vlivem špatného paliva" když snad už každé malé dítě ví, že to není pravda a dnes ráno na ČT1 v pořadu "Dobré ráno" to nakonec připustil i zástupce ČOI. Nejmodernější benzínové a vstřikovací systémy paliva prostě vyžadují pouze tu nejvyšší kvalitu paliva. A to ještě ČOI nesdělila, že z asi 15 parametrů normy 590 přezkušují pouze asi 5. Já jsem se například včera dozvěděl, že někteří řidiči cisteren vymývají cisterny vodou (voda je smrtelným nebezpečím pro naftové vstřikovací systémy). Co za nečistoty vlastně musí z těch cisteren vymývat??? Na to, že mísí zbytky benzínu s naftou a naopak, už jsem si tak trochu zvyknul, ale voda???
Voda neni tak velky problem, protoze se normalne nachazi i v nadrzich na cerpacich stanicich (kondenzuje tam). Benzin i nafta plavou na vode a potrubi v nadrzi je vyvedeno tak, aby bylo nad vodou. Samozrejme vody tam nesmi byt moc, ale prakticky vsechny hladinomery v nadrzich hladinu vody meri a tim padem se s ni da v predstihu neco delat.
To se tedy moc pleteš. Voda možná pro benzíny problém není (i když můj tchán po natankování Na Šafránce) ujel asi 1500 m a motor mu zhasnul... U dieselu způsobí sebemenší množštví vody přídírání až zadření vstřikovacích čerpadel. A co se týče obsluh na pumpách, o těch si myslím svoje. Zaměstnanci na to dlabou a majitelé ještě přimíchávají aby ušetřili...
Jenze benzin i nafta plavou NA vode. Pokud je v nadrzi na cerpaci stanici vody malo, nic se nedeje. Pokud je tam vody moc, zacne se nasavat voda misto benzinu/nafty. Neco mezi se da prakticky velmi tezko realizovat. Pokud chce nekdo na cerpacce krast, nebude primichavat do benzinu vodu, protoze by to k nicemu nebylo, ale napr. technicky benzin nebo neco jineho, co se s benzinem smicha.
K čemu je vážený autore taková informace dobrá? Myslím, že k ničemu. Kdybyste chtěl napsat něco skutečně užitečného, tak by tady byl jmenovitý SEZNAM těch stanic, které prodávají závadné palivo.
Ten bohužel není k dispozici; jinak bychom ho samozřejmě zveřejnili.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.