Každá 20. ojetina dovezená do ČR měla totálku. V Německu kvalitu nehledejte

36 komentářů

Franta
5. března • 14:03

Když jsem kupoval ojeté auto v autobazaru u aaa, tak jsem s jejich prodavačem jel s autem do servisu, kde s auty jezdím už léta. Tam jsem si nechal celé auto odborně prohlédnout, a teprve potom jsem auto koupil. Je to super, že tohle áčka zákazníkům umožňují.

Petr
10. prosince • 13:58

Pokud vím, tak CEBIA není schopná vozidlo přivezené z ciziny nijak prověřit. Informace čerpá až z první STK v ČR. A to si můžete všichni zkontrolovat na www.kontrolatachometru.cz a tam je to zdarma narozdíl od předražené Cebie.

alesmoto
12. října • 0:13

Když nekoupím v Německu auto od turka nebo rusa, ale z privátu, nebo u prodejce novejch aut, kde lidi nechaj svoje jetý auto protiúčtem při koupi novýho, tak se mě ještě nepovedlo koupit blbě. Ale taky občas přijedu na místo a zjistím, že "němec" mluví hůř německy než já a auto taky tak vypadá. Ani se nezdržuju a jedu o kousek dál okouknout něco jinýho.

jean
9. října • 9:09

staci, aby pri celnom naraze odisli svetla, senzory a buchli airbagy. pri 5-6 rocnom aute zarucene totalka

king014
8. října • 15:11

Totálka je když cena opravy kalkulovaná autorizovaným servisem přesáhne hodnotu auta v aukci, o reálném poškození to vůbec nic nevypovídá

bzzz
8. října • 17:12

Jj je treba rozlisovat 'fyzickou' a financni/pojistovackou totalku.

eLzyx
8. října • 14:26

že je auto po totálce přeci neznamená, že je provozu nebezpečné. Znamená to akorát, že vozidlo bylo nějak poškozené, ne nutně havarované.
Jediný důvod, když je vozidlo nebezpečné je když havárie byla se zásahem do základních struktur vozidla (a za to se bere leda motorová stěna, A sloupky a středový tunel - všechno ostatní se dá vyměnit i dle autorizovaných postupů).
V ostatních případech "totálních škod" se vozidlo jen nevyplatilo opravit. A to mohlo být i kvůli tomu, že na západě mají opraváři větší mzdy. Případně, že se to nevyplatí z dílů dodávaných autorizovaným servisem. Přitom se na karoserii ani nemuselo sáhnout, jen je poškozený radar, světla, nárazník, kapota, čidla a pár blbostí kolem.
Totálně poškozené vozidlo může být i takové, které nebylo havarované, jen došlo např. k odpálení všech řídících jednotek chybným připojením externí nabíječky či její vadou. Případně bylo poškozené natankováním špatného paliva. I to může končit totálkou (bývalý zaměstnavatel platil 120t Kč za uschopnění nové Fábie 1.6TDI po natankování špatné nafty. Měnila se celá palivová soustava. Být to 7 let staré auto a už je to totálka)

R
8. října • 16:15

a pak se na to vrhnou čeští garážisti a je to :-D

eLzyx
8. října • 16:58

tak třeba co se týče elektroniky, tak tam obvykle není jiného zbytí, než se obrátit na garážistu, co se tímto živí. Autorizáky umí akorát jednotky měnit, přehrávat a to ještě ne vždy. Garážník je dokáže obvykle i repasovat, klonovat do jiného HW, případně i opravovat svazky atp.
Co se týče karosařiny, tak i v tomto oboru je v ČR pár odborníků, kteří to zmáknou lépe jak autorizák.
Samozřejmě patlaly najdete všude. Jak v garážích, tak v autorizácích.

Vóša
8. října • 13:28

To je stejně jen placený článek Boleslavských emisních leváků, aby lidi kupovali ty jejich hnoje z vrácených operáků.

Kamil Jebavý
8. října • 13:53

Vratky z operáků jdou hromadně dál na východ.

Brouk
8. října • 13:40

Vidím to stejně.

Kankunen
8. října • 12:54

Poláci si mohou smysl věty otočit. Všistko jest bardzo ladny samochod nehavarovany. Tylko šviatelko jest nove.

neodborník
8. října • 10:39

A nestačí hledat těch zbylých devatenáct a mít přitom otevřené oči a přemýšlet ?

Petr
8. října • 13:18

A nestaci proste nedojizdec stare vraky po nekom jinem a kupovat vozy nove? Delam to tak dvacet let a kupodivu to funguje skvele.

Marek71
10. října • 9:28

Ne každá ojetina musí být nutně starý vrak. Dá se koupit velmi slušná ojetina ve věku 5 let za cenu nové Octávky v základu. Akorát to člověk nesmí kopupit od českého bazarového zm*da, který do dotáhl z Německa od Turka po fatální nehodě :-)Měl jsem nová i ojetá auta a pokud mám na zuto určitý ropzpočet, tak v poslední době už kupuji jenom ojetiny, i když ten rozpočet by mi dovolil i nové auto. Akorát, že vzhledem k výši rozpočtu by to nové auto nesplňovalo moje požadavky.

Kamil Jebavý
8. října • 13:52

No jo, jenže to by plno lidí muselo sednout no nového Megana nebo Fabie a ne do vraku xc90, 5er. Jak by to pak vypadalo?

eLzyx
8. října • 14:06

když máte 4 děti, tak jak je nacpete do té Fábie nebo Megana?
A další věcí je, že ta 20let stará XC90 po totálce ochrání svou posádku lépe, než nová Fábka. Fyziku ochcat nejde.

Kamil Jebavý
8. října • 14:11

Se čtyřmi dětmi Dacia Lodgy. Xc90 je malé pro 4 děti. Vůz po totálce patří na vrakoviště.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
eLzyx
8. října • 14:28

sedmimístná XC90 že je malá? Jasně, není to mikrobus, ale rozhodně lepší jak ta vstupenka na hřbitov - Lodgy.
Ad totálka - viz můj příspěvek níže.

Rokyta ex Acz
8. října • 22:10

Jooooo, XC90 je malá 3-[ Jsem ji ji jako novou zkoušel, dal jsem si sedačku řidiče úplně na doraz dozadu a tak tak jsem se tam vešel. :-O:-O:-O

R
8. října • 16:11

to elzyx: to je zase názor na poblití :-P ale kdo chce kam pomožme mu tam...jen mě pak točí jak vidím některé vraky, které prošly emisemi a stk, samozřejmě uplne čistě :-/

wlado
9. října • 8:17

čo majú emise s totálkou?

Nojono
8. října • 11:37

to by stačit mohlo, kdyby tech 19 existovalo na trhu

ijon
8. října • 11:22

Nebo zajít do Áček a tam zakoupit kvalitní prověřené vozidlo se všemi certifikáty, po stařečkovi z jakési bavorské vísky. Ale musíte se rozhodnout rychle, už se na to dnes ptalo spousta lidí a možná si ho nechám sám...

kolkyno
8. října • 12:53

Ackari nepoznaju tu druhu cast o tom starcekovi... to jeho auto minimalne jazdilo ale maximalne sa zaje*al cely motor...

OTTO
8. října • 10:28

Tak ono v extrémním případě může být "totálka" třeba i jen rozbité světlo :-)

Nojono
8. října • 11:30

JJ, s tím máme svou zkušenost. Škoda Kodiaq, čelní náraz do boku vozidla, které nedalo přednost z vedlejší ulice. Dle pojišťovny viníka totální škoda. "Vrak" vydražila v aukci za necelých 300 tis. Kč, nám vypočetla zbytek škody na 194000Kč. Po důrazném upozornění advokáta zvýšila doplatek na 387000Kč. Vrakař auto opravil dle jeho tvrzení za 160000Kč.
Jinak řečeno, ty "totálky" jsou alibi pojišťoven na absurdně nízké výše úhrad, protože zdaleka ne každý si na pojišťovnu došlápne prostřednictvím renomované právní kanceláře.

wlado
9. října • 8:15

Takže škoda bola vo výške 160.000 Kč, poisťovňa vám núkala 194.000 Kč a ty tu ešte pindáš????

Nojono
9. října • 9:51

Další, co má problém s chápáním psaného textu? Chlapci, vy jste se tu nějak vyrojili z nhnízda, co?

Martin P.
8. října • 13:46

Oprava samonosné karoserie, která po výrobě má splňovat nějaké parametry, za takovou cenu totálka je. To jak jste se nedohodli nebo dodli s pojišťovnou s tím nemá co dělat.

Nojono
8. října • 17:06

Ale, pane Chytrý o žádnou opravu samonosné karosérie nešlo, kapota, 2x LED světlomet, chladiče, maska, kapota, všechny přední senzory, přední blatníky, šroubvaný příčník a pár serepetiček. Pojišťovna z toho chtěla vyklouznout okradením poškozeného jako obvykle..

kolkyno
8. října • 12:52

a co je to doslapnut si na poistovnu renomovanym pravnikom? Povedz nam to v korunach, pokial stal servis 160.000Kč, to je cca. 6150€, kolko stal pravnik aby to u poistovni vybavil. nehovorim ze za 6150€ si kupis Kodiaq jazdeny takze pochvala vrakarovi. Kebyze je kazdy taky ako LNC v Amerike :-D

jogurt
8. října • 13:17

Absence základních pojmů z matematiky?

bzzz
8. října • 9:58

Zalezi, od/u koho nakupujete... kdyz u Polaku, Turku apod. jsou ty ceny tak lakave... navic kdyz jim jdou na ruku cesti bazarovu nakupci ;-)

Jano
8. října • 10:31

Zo zárukou sa kúpi už len u autorizovaných predajcov Opel.VW, ,ale sú minimálne o 20 perc. drahšie.

Doporučujeme

Články odjinud