Každá 20. ojetina dovezená do ČR měla totálku. V Německu kvalitu nehledejte

bzzz  |  08. 10. 2019 09:58

Zalezi, od/u koho nakupujete... kdyz u Polaku, Turku apod. jsou ty ceny tak lakave... navic kdyz jim jdou na ruku cesti bazarovu nakupci

Odpovědět  |   | 
Jano  |  08. 10. 2019 10:31

Zo zárukou sa kúpi už len u autorizovaných predajcov Opel.VW, ,ale sú minimálne o 20 perc. drahšie.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  08. 10. 2019 10:28

Tak ono v extrémním případě může být "totálka" třeba i jen rozbité světlo

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 10. 2019 11:30

JJ, s tím máme svou zkušenost. Škoda Kodiaq, čelní náraz do boku vozidla, které nedalo přednost z vedlejší ulice. Dle pojišťovny viníka totální škoda. "Vrak" vydražila v aukci za necelých 300 tis. Kč, nám vypočetla zbytek škody na 194000Kč. Po důrazném upozornění advokáta zvýšila doplatek na 387000Kč. Vrakař auto opravil dle jeho tvrzení za 160000Kč.
Jinak řečeno, ty "totálky" jsou alibi pojišťoven na absurdně nízké výše úhrad, protože zdaleka ne každý si na pojišťovnu došlápne prostřednictvím renomované právní kanceláře.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 10. 2019 12:52

a co je to doslapnut si na poistovnu renomovanym pravnikom? Povedz nam to v korunach, pokial stal servis 160.000Kč, to je cca. 6150€, kolko stal pravnik aby to u poistovni vybavil. nehovorim ze za 6150€ si kupis Kodiaq jazdeny takze pochvala vrakarovi. Kebyze je kazdy taky ako LNC v Amerike

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  08. 10. 2019 13:17

Absence základních pojmů z matematiky?

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  08. 10. 2019 13:46

Oprava samonosné karoserie, která po výrobě má splňovat nějaké parametry, za takovou cenu totálka je. To jak jste se nedohodli nebo dodli s pojišťovnou s tím nemá co dělat.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 10. 2019 17:06

Ale, pane Chytrý o žádnou opravu samonosné karosérie nešlo, kapota, 2x LED světlomet, chladiče, maska, kapota, všechny přední senzory, přední blatníky, šroubvaný příčník a pár serepetiček. Pojišťovna z toho chtěla vyklouznout okradením poškozeného jako obvykle..

Odpovědět  |   | 
wlado  |  09. 10. 2019 08:15

Takže škoda bola vo výške 160.000 Kč, poisťovňa vám núkala 194.000 Kč a ty tu ešte pindáš????

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  09. 10. 2019 09:51

Další, co má problém s chápáním psaného textu? Chlapci, vy jste se tu nějak vyrojili z nhnízda, co?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  08. 10. 2019 10:39

A nestačí hledat těch zbylých devatenáct a mít přitom otevřené oči a přemýšlet ?

Odpovědět  |   | 
ijon  |  08. 10. 2019 11:22

Nebo zajít do Áček a tam zakoupit kvalitní prověřené vozidlo se všemi certifikáty, po stařečkovi z jakési bavorské vísky. Ale musíte se rozhodnout rychle, už se na to dnes ptalo spousta lidí a možná si ho nechám sám...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  08. 10. 2019 12:53

Ackari nepoznaju tu druhu cast o tom starcekovi... to jeho auto minimalne jazdilo ale maximalne sa zaje*al cely motor...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  08. 10. 2019 11:37

to by stačit mohlo, kdyby tech 19 existovalo na trhu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 10. 2019 13:18

A nestaci proste nedojizdec stare vraky po nekom jinem a kupovat vozy nove? Delam to tak dvacet let a kupodivu to funguje skvele.

Odpovědět  |   | 
Kamil Jebavý  |  08. 10. 2019 13:52

No jo, jenže to by plno lidí muselo sednout no nového Megana nebo Fabie a ne do vraku xc90, 5er. Jak by to pak vypadalo?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  08. 10. 2019 14:06

když máte 4 děti, tak jak je nacpete do té Fábie nebo Megana?
A další věcí je, že ta 20let stará XC90 po totálce ochrání svou posádku lépe, než nová Fábka. Fyziku ochcat nejde.

Odpovědět  |   | 
Kamil Jebavý  |  08. 10. 2019 14:11

Se čtyřmi dětmi Dacia Lodgy. Xc90 je malé pro 4 děti. Vůz po totálce patří na vrakoviště.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  08. 10. 2019 14:28

sedmimístná XC90 že je malá? Jasně, není to mikrobus, ale rozhodně lepší jak ta vstupenka na hřbitov - Lodgy.
Ad totálka - viz můj příspěvek níže.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 10. 2019 16:11

to elzyx: to je zase názor na poblití ale kdo chce kam pomožme mu tam...jen mě pak točí jak vidím některé vraky, které prošly emisemi a stk, samozřejmě uplne čistě

Odpovědět  |   | 
wlado  |  09. 10. 2019 08:17

čo majú emise s totálkou?

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  08. 10. 2019 22:10

Jooooo, XC90 je malá Jsem ji ji jako novou zkoušel, dal jsem si sedačku řidiče úplně na doraz dozadu a tak tak jsem se tam vešel.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 10. 2019 09:28

Ne každá ojetina musí být nutně starý vrak. Dá se koupit velmi slušná ojetina ve věku 5 let za cenu nové Octávky v základu. Akorát to člověk nesmí kopupit od českého bazarového zm*da, který do dotáhl z Německa od Turka po fatální nehodě

Měl jsem nová i ojetá auta a pokud mám na zuto určitý ropzpočet, tak v poslední době už kupuji jenom ojetiny, i když ten rozpočet by mi dovolil i nové auto. Akorát, že vzhledem k výši rozpočtu by to nové auto nesplňovalo moje požadavky.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 10. 2019 12:54

Poláci si mohou smysl věty otočit. Všistko jest bardzo ladny samochod nehavarovany. Tylko šviatelko jest nove.

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  08. 10. 2019 13:28

To je stejně jen placený článek Boleslavských emisních leváků, aby lidi kupovali ty jejich hnoje z vrácených operáků.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  08. 10. 2019 13:40

Vidím to stejně.

Odpovědět  |   | 
Kamil Jebavý  |  08. 10. 2019 13:53

Vratky z operáků jdou hromadně dál na východ.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  08. 10. 2019 14:26

že je auto po totálce přeci neznamená, že je provozu nebezpečné. Znamená to akorát, že vozidlo bylo nějak poškozené, ne nutně havarované.
Jediný důvod, když je vozidlo nebezpečné je když havárie byla se zásahem do základních struktur vozidla (a za to se bere leda motorová stěna, A sloupky a středový tunel - všechno ostatní se dá vyměnit i dle autorizovaných postupů).
V ostatních případech "totálních škod" se vozidlo jen nevyplatilo opravit. A to mohlo být i kvůli tomu, že na západě mají opraváři větší mzdy. Případně, že se to nevyplatí z dílů dodávaných autorizovaným servisem. Přitom se na karoserii ani nemuselo sáhnout, jen je poškozený radar, světla, nárazník, kapota, čidla a pár blbostí kolem.
Totálně poškozené vozidlo může být i takové, které nebylo havarované, jen došlo např. k odpálení všech řídících jednotek chybným připojením externí nabíječky či její vadou. Případně bylo poškozené natankováním špatného paliva. I to může končit totálkou (bývalý zaměstnavatel platil 120t Kč za uschopnění nové Fábie 1.6TDI po natankování špatné nafty. Měnila se celá palivová soustava. Být to 7 let staré auto a už je to totálka)

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 10. 2019 16:15

a pak se na to vrhnou čeští garážisti a je to

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  08. 10. 2019 16:58

tak třeba co se týče elektroniky, tak tam obvykle není jiného zbytí, než se obrátit na garážistu, co se tímto živí. Autorizáky umí akorát jednotky měnit, přehrávat a to ještě ne vždy. Garážník je dokáže obvykle i repasovat, klonovat do jiného HW, případně i opravovat svazky atp.
Co se týče karosařiny, tak i v tomto oboru je v ČR pár odborníků, kteří to zmáknou lépe jak autorizák.
Samozřejmě patlaly najdete všude. Jak v garážích, tak v autorizácích.

Odpovědět  |   | 
king014  |  08. 10. 2019 15:11

Totálka je když cena opravy kalkulovaná autorizovaným servisem přesáhne hodnotu auta v aukci, o reálném poškození to vůbec nic nevypovídá

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 10. 2019 17:12

Jj je treba rozlisovat 'fyzickou' a financni/pojistovackou totalku.

Odpovědět  |   | 
jean  |  09. 10. 2019 09:09

staci, aby pri celnom naraze odisli svetla, senzory a buchli airbagy. pri 5-6 rocnom aute zarucene totalka

Odpovědět  |   | 
alesmoto  |  12. 10. 2019 00:13

Když nekoupím v Německu auto od turka nebo rusa, ale z privátu, nebo u prodejce novejch aut, kde lidi nechaj svoje jetý auto protiúčtem při koupi novýho, tak se mě ještě nepovedlo koupit blbě. Ale taky občas přijedu na místo a zjistím, že "němec" mluví hůř německy než já a auto taky tak vypadá. Ani se nezdržuju a jedu o kousek dál okouknout něco jinýho.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 101 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Ostré Fordy Focus ST poprvé na českých silnicích: Ty to nabij a já vystřelím!

Ford Focus ST (první svezení)

Dva motory? Dvě verze karoserie? Ale kdepak. Dvě zcela odlišná auta! Jedno je příjemný společník pro dlouhé cestování, to druhé snese porovnání s nejlepšími.

8.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A