Kawasaki Ninja ZX-10R: vylepšený bojovník

14 komentářů

mates
17. dubna • 19:15

mam za sebou dneska na masine cca 350 kilacku a kdyz vidim ty tankodromy taxem rad ze mam cestaka a ne supersporta, na nase silnice to moc nejni, na okruh jo.... jinak konkurenci urcite ma, R1 nebo Faros, zalezi co od toho clovek chce, R1 ma vynikajici zpracovani, ram i motor, Faros je zase trochu vic user friendly i kdyz se tvari jako cistokrevna okruhovka... dneska kdyz pominu cinany a exhibicionisty spatnou motorku nekoupis...

R6
17. dubna • 20:33

Dnes jsem taky nalítal pár km. To si sase dědci v plechovkách klepali na hlavu

Ldf
17. dubna • 9:25

Cena OK. Jízdní vlastosti OK, desing KO

Haya
18. dubna • 8:25

ty výfuky mi připadají jak na enduru

-Ferda-
17. dubna • 12:05

Jojo, nová litrová Ninja je mooooc fine, ale není to muj styl. Supersporty jsou rychlé, svižné, a velmi lákají k otočení kniplu s plynem... spousta začátečníků pak nekontrolovatelně letí mimo silnici a bum...
Ja raději cesťáky, cestovní endura a choppery

LADA
18. dubna • 12:25

Jo to svádí. Jsou lehký silný, nabroušený brzdy. Když jsem před lety přesedl na R6, Tak jsem byl příjemně překvapen  na jedničku 118, na dvojku 167 atd. Pak to jde krásně udělat stovku pod tři sekundy. Dvoustovkou to valí po 200m a 250 po osmiset. A ty brzdy jak čepel a pevnej rám nekroutící se rám.

ZX-10R
17. dubna • 11:27

Na okruhu nema konkurenci uz od roku 2004, i kdyz rocnik 2006 lehce "zmekl" a je vhodnejsi do bezneho provozu. Kazdopadne splnuje od pristiho roku povinne emise Euro 3, coz ji sice nepatrne ubralo na dynamice jizdnich vlastnosti, ale tim se bude zabyvat od pristiho roku i Yamaha a Suzuki (CBR 1000 take splnuje Euro3). Design je veci  nazoru a me osobne rocnik 2006 zdaleka neoslovil jako 2004. Posledni dobou mu vsak cim dal vice prichazim na chut. Pohled zezadu je sexy a predni svetla pripominaji jedovatou kobru.

Ldf
17. dubna • 12:42

No že nemá konkurenci, tak o tom bych pochyboval. Je tady ještě R1 se 132Kw a GSXR1000 s +- stejnym výkonem.

ZX-10R
17. dubna • 18:50

Dobre, trochu jsem to s tou bezkonkurencnosti prehnal  Suza K5 ma nejsilnejsi (a take nejsametovejsi) motor, ale ZX-10R nejkompaktnejsi podvozek rozmerove 600stovky a Suza na okruhu vzdycky ztratila par desetin (Masterbike 2004, 2005, Motorrad 05/2006). R1 na okruhu jiz ztraci vice, i kdyz nepopiram ze z japonske ctyrky designove nejimpozantnejsi.

Ldf
17. dubna • 20:27

No na okruhu to už není o výkonu. Četl jsem test, R6 (133k) vs. GSXR1000 (180k). Na silnici vyhrála GSXR, ale na okruhu R6. Problém byl ten, že Gexyxero má mrtě výkonu, ale těžko se už dá přenýst na silnici.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Haya
18. dubna • 8:24

to byl test R6 vs. R1 a ne GSXR

Cirk
17. dubna • 18:02

Nemůžu jinak než souhlasit. Myslím,že konkurenci rozhodně má a raděj bych šel do sůzy, než kawy. R1 je z této trojice na špici minimálně co se designu a zpracování detailů týče.

-Ferda-
17. dubna • 18:52

Yamaha R1 je královna supersportů, to bezesporu. Dravost a síla je cítit ze Suzi i Kawy, ale nejlepší označení má Honda. Fireblade, ohnivá čepel, mě bere

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
R6
17. dubna • 20:44

Mě zase bere R1. Když se v 98 ukázala světu, tak mi bylo 15 a od tý doby ji miluju. Byla to první No compromise mašina. Všechny ostatní vážily přes 200kg, při palbě se jim kroutil rám, vadnoucí brzdy + děsnej desing. Pak se ukázala světu R1 se 175Kg, tuhým rámem a brzdama ostráma jako čepel. V roce 2001 ji na pár let zastínila GSXR1000, ale od roku 04, jsou si tahle dvě mašiny téměř rovný, ale mojím snem je jen R1. Nyní mám R6 03, příště to bude R1 Jinak Hondička má nejlepší název a tlumič řízení (s variabilním účinkem podle rychlosti) ale je to ve srovnání s ostatníma spíše "cestovní" supersport

Doporučujeme

Články odjinud