Kawasaki Ninja H2R má kompresor a šílených 300 koní

Ještě jednou to číslo zopakujeme. Číslicí 300, slovy tři sta koňských sil. V motocyklu, který má suchou hmotnost nižší než 200 kilogramů. Z toho vychází poměr výkonu ku hmotnosti přes 1500 koní na tunu, tedy jako kdyby mělo Bugatti Veyron výkon asi 3000 koní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sériově Kawasaki H2R moc nevypadá, ale výrobce se tváří, že chce něco takového skutečně dostat na silnice

I úplnému neznalci do motocyklů je asi známé jméno Kawasaki a řada modelů Ninja. Ano, to jsou ty zelené věci, které se kolem vás mihnou třístovkou... Koncept H2R sice ještě není připravený pro sériovou výrobu, ale výrobce tvrdí, že z něj bude vycházet silniční model. Například vůbec poprvé se u Kawasaki objevuje jednoramenná zadní kyvná vidlice.

Ariel Atom na dvou kolech se jmenuje Ace. Ročně vznikne pouze 150 kusů

Ariel Atom na dvou kolech se jmenuje Ace. Ročně vznikne pouze 150 kusů

Litrový řadový čtyřválec uložený napříč dopuje kompresor, který spolu se sáním vyvinula divize vodních skútrů a lodních motorů, karbonovou konstrukci zase připravila divize Kawasaki věnující se letectví. Těch tři sta koní zní nicméně naprosto šíleně a kdo kdy jel na sportovní motorce s polovičním výkonem, ví, že už to tak nějak stačí...

Svět už není, co býval. Je tu elektrický Harley-Davidson

Svět už není, co býval. Je tu elektrický Harley-Davidson

Pokud se někdy něco takového skutečně dostane na silnice, určitě to dostane světla a všechny obtěžující zbytečnosti, které musí motocykl schválený pro silniční provoz mít. Tedy i pneumatiky se vzorkem a ne závodní slicky. Nicméně i kdyby měl ve výsledku motocykl výkon třeba „jen“ 250 koní, pořád to bude nejvýkonnější motorka všech dob.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků