Katalyzátor SCR: Euro 6 s nižší spotřebou

15 komentářů

FSH
13. prosince • 8:59

Proč používáte zavádějící věty a děláte radost ekoteroristům: ..."Emise oxidů dusíku jsou sledovány zejména z toho důvodu, že od určité koncentrace dráždí dýchací cesty a navíc přispívají ke vzniku kyselých dešťů a k tvorbě přízemního ozonu, resp. smogu."...Podzimní smogové situace s tímto nemají nic společného! Tady se jedná o tzv. oxidační smog - ý vzniká při dostatečném množství slunečního světla, typicky v květnu až září, a dochází při něm k reakci oxidů dusíku se vzduchem za vzniku přízemního ozónu. - tj. žádná mlha! B-]

Antiautomat
11. prosince • 10:39

Inymi slovami, dalsi sposob ako prepasovat tzv.eko-parazita do motoristovej penazenky. Uz vidim tie siahodlhe oslavne tirady v katalogoch na tzv.ekologickom tzv.papieri otlacene tzv.ekologickymi tzv.farbami aky je to dokonaly vynalez. To, pre koho je to je to vyhodne, sa samozrejme taktne zamlci.Takze to malo, co motorista usetri /ak vobec nieco usetri/ kupou diesela mu treba pomalicky vziat spat -kym je to cele v zaruke, musi to ist jemne, nenapadne a po castiach. Takze najprv si kupujuci zaplati za to, ze chce diesel. Potom, pri kazdej servisnej prehliadke bude platit za 20+ litrov hentoho svinstva. Jedna cast zarobku je zaistena. Druha cast toho ako z neboheho majitela auta vytlct peniaze uz zdaleka taka ´velkorysa´ byt nemusi a funguje na uz priam povinnom principe znamych ´kurv.tok´, ktorymi sa to ostatne v portfoliu roznych znaciek priam hemzi, najvacsia cast z nich spada to tzv.´eko-kurv.tok´. Rozumej fakt ze to treba navrhnut tak aby tam bola vhodna pravdepodobnost aby sa t vysypalo po skonceni zaruky. Takze zase maju zase dalsie firmy o zarobok postarane a s nimi aj ti, ktori tieto nezmysly pretlacia do dalsej tzv.dobrovolne-povinnej normy a vnutia krajinam a tym aj ludom. Rad by som vedel, kolko za to dostali....Podla znameho principu ´budes zrat co Ti davaju, ine nedostanes´.

Skyline
12. prosince • 9:47

Kdyz majitel smradocha nic neusetri, je to jen dobre.

Vilém
10. prosince • 22:35

No, a není nakonec ten benzín lepší?

Honza
11. prosince • 14:07

Ve Švýcarsku, kde je míň zdaněn, než nafta, určitě.
Ale Švýcaři víc dbají na životní prostředí a nepodporují tranzitní dopravu. Holt jim do toho EU nemůže kecat.
Samozřejmě se rádi svezou s čistotou výfukových plynů, zajímalo by mne, jak jsou v jejich legislativě upraveny emise CO2.

Petr007
10. prosince • 22:32

Hustý, co se vše musí vozit v autě a vymyslet aby nám dieslové motory otravovaly život o trochu méně. Dokonce i močovinu do auta lejeme a máme ji ve vyhřívané nádrži.
Hodně zajímavé.

WinDiesel
11. prosince • 10:18

Benzíny to čeká také.

Tycoon
11. prosince • 13:30

Nečeká. Budoucí emisní norma Euro VI pro benzínové motory zachovává limity škodlivin na úrovni současné Euro V. Čili není potřeba dělat žádné úpravy a pochybuju, že výrobci aut to tam budou dávat dobrovolně, když k tomu není důvod.

iS
10. prosince • 22:11

kolik bude asi vyprodukováno emisí a energie při výrobě tohoto "zlepšováku"...

manganistan sodný
10. prosince • 13:50

Každý rok x článků jak spotřeba pořád go down. Nicméně v absolutních číslech to skoro poznat není. Stará Vectra A jezdila za 6 - 6,5 litru benálu. Nebo Octavia I.gen 66kw, taky se do těch 5L dalo dostat. Tak nám tu nemažte med kolem huby. V autě milion kravin (na to všeeecky užije a korejci na tom staví svou politiku) ale primární fuknce, tedy jízda vpřed svépomocí se zas až tak nerozvíjí:-P:-P:-P

Tycoon
11. prosince • 13:13

V absolutních ne ... ale když si vezmeme hmotnost dnešnch aut a přísné požadavky na emisní limity, není to zase tak špatné. Kdybyste vzal motor z té staré Vectry, upravil jej na emisní normu euro V a dal jej do nové Insignie, tak by žral 10 litrů.

hariprasad
10. prosince • 18:42

Je to moc složité. Nemá to cenu. Podud něco, tak elektromobil.

WinDiesel
11. prosince • 10:21

Princip elektromobilu je znám přes 100 let.
Přesto tu elektromobily masově nejezdí, něco je tedy špatně.

hariprasad
11. prosince • 14:28

Nemusí to být nutně špatně. Vyvoj savců a potažmo člověka se nastartoval až o 100 miliónů let později, až vymřeli dinosauři. Přitom náš pra-prapředek se po celou tu dobu moc nevyvíjel. :-)

WinDiesel
10. prosince • 9:47

Hezké promo značky Bosch, ale Mazda to umí i bez SCR a jakéhokoli jiného typu Denox katalyzátoru.
To by tady mohli také napsat.

Doporučujeme

Články odjinud