Dobrá, budeme upřímní. O elektrickou motorku se vlastně doopravdy nejedná, koukáte totiž na přestavbu elektrického mopedu z Indonésie... | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Dobrá, budeme upřímní. O elektrickou motorku se vlastně doopravdy nejedná, koukáte totiž na přestavbu elektrického mopedu z Indonésie... | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

...která si však stylem hraje na mnohem dospělejší stroj a ke všemu se vymyká zavedenému designu dnešních motocyklů na trhu. Jmenuje se Katalis EV.500 a prozatím existuje jako koncept. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

...která si však stylem hraje na mnohem dospělejší stroj a ke všemu se vymyká zavedenému designu dnešních motocyklů na trhu. Jmenuje se Katalis EV.500 a prozatím existuje jako koncept. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Ze zmíněné Indonésie ostatně firma Katalis pochází a svůj výtvor měla představit na tamní dubnové mezinárodní Motorshow, která ovšem byla z důvodu pandemie koronaviru zrušena. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Ze zmíněné Indonésie ostatně firma Katalis pochází a svůj výtvor měla představit na tamní dubnové mezinárodní Motorshow, která ovšem byla z důvodu pandemie koronaviru zrušena. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Premiéru si tedy stylový elektrický moped odbyl on-line. I tímto způsobem ale dokázal způsobit docela rozruch. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Premiéru si tedy stylový elektrický moped odbyl on-line. I tímto způsobem ale dokázal způsobit docela rozruch. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Více než cokoliv jiného vypadá EV.500 jako kulisa z nějakého starého sci-fi bijáku, spojující retro letecký vzhled nýtovaných panelů karoserie s dnešním trendem elektrického pohonu. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Více než cokoliv jiného vypadá EV.500 jako kulisa z nějakého starého sci-fi bijáku, spojující retro letecký vzhled nýtovaných panelů karoserie s dnešním trendem elektrického pohonu. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Pod zajímavou schránkou se přitom schovává fádní moped Selis Garuda, kterých po Indonésii jezdí hromady (viz galerie). | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Pod zajímavou schránkou se přitom schovává fádní moped Selis Garuda, kterých po Indonésii jezdí hromady (viz galerie). | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

V záplavě mopedů a motocyklů, které jsou v Indonésii nejpoužívanějšími dopravními prostředky, by tedy EV.500 na silnici nepochybně vyniklo. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

V záplavě mopedů a motocyklů, které jsou v Indonésii nejpoužívanějšími dopravními prostředky, by tedy EV.500 na silnici nepochybně vyniklo. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Původní rám mopedu byl vyměněn za nový hliníkový a karoserie je jednoduše plechová. Pohonné ústrojí zůstalo beze změn, dojezd čítá 35 km a maximálně lze cestovat rychlostí 35 km/h. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Původní rám mopedu byl vyměněn za nový hliníkový a karoserie je jednoduše plechová. Pohonné ústrojí zůstalo beze změn, dojezd čítá 35 km a maximálně lze cestovat rychlostí 35 km/h. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Katalis plánuje spustit limitovanou produkci EV.500, přičemž chce později nabídnout i výkonnější variantu s větším dojezdem. O ceně se zatím nezmiňuje. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Katalis plánuje spustit limitovanou produkci EV.500, přičemž chce později nabídnout i výkonnější variantu s větším dojezdem. O ceně se zatím nezmiňuje. | Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

Katalis EV.500 Zdroj: Katalis

Katalis EV.500 | Zdroj: Katalis

...která si však stylem hraje na mnohem dospělejší stroj a ke všemu se vymyká zavedenému designu dnešních motocyklů na trhu. Jmenuje se Katalis EV.500 a prozatím existuje jako koncept. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis
Ze zmíněné Indonésie ostatně firma Katalis pochází a svůj výtvor měla představit na tamní dubnové mezinárodní Motorshow, která ovšem byla z důvodu pandemie koronaviru zrušena. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis
Premiéru si tedy stylový elektrický moped odbyl on-line. I tímto způsobem ale dokázal způsobit docela rozruch. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis
Více než cokoliv jiného vypadá EV.500 jako kulisa z nějakého starého sci-fi bijáku, spojující retro letecký vzhled nýtovaných panelů karoserie s dnešním trendem elektrického pohonu. | Katalis EV.500 Zdroj: Katalis
11
Fotogalerie

Už vás nebaví nudné elektrické mopedy? Retro z Indonésie má řádnou dávku stylu

Originalita a nekonvenční design této přestavbě zaručeně nechybí.

Dobrá, budeme upřímní. O elektrickou motorku se vlastně doopravdy nejedná, koukáte totiž na přestavbu elektrického mopedu z Indonésie, která si však stylem hraje na mnohem dospělejší stroj a ke všemu se vymyká zavedenému designu dnešních motocyklů na trhu. Jmenuje se Katalis EV.500 a prozatím existuje jako koncept.

Ze zmíněné Indonésie ostatně firma Katalis pochází a svůj výtvor měla představit na tamní dubnové mezinárodní Motorshow, která ovšem byla z důvodu pandemie koronaviru zrušena. Premiéru si tedy stylový elektrický moped odbyl on-line. I tímto způsobem ale dokázal způsobit docela rozruch.

Více než cokoliv jiného vypadá EV.500 jako kulisa z nějakého starého sci-fi bijáku, spojující retro letecký vzhled nýtovaných panelů karoserie s dnešním trendem elektrického pohonu. Pod zajímavou schránkou se přitom schovává fádní moped Selis Garuda, kterých po Indonésii jezdí hromady (viz galerie).

V záplavě mopedů a motocyklů, které jsou v Indonésii nejpoužívanějšími dopravními prostředky, by tedy EV.500 na silnici nepochybně vyniklo. Původní rám mopedu byl vyměněn za nový hliníkový a karoserie je jednoduše plechová. Pohonné ústrojí zůstalo beze změn, dojezd čítá 35 km a maximálně lze cestovat rychlostí 35 km/h.

Katalis plánuje spustit limitovanou produkci EV.500, přičemž chce později nabídnout i výkonnější variantu s větším dojezdem. O ceně se zatím nezmiňuje.

Doporučujeme

Články odjinud