Ale stejně to bude o 50 kg težší :-D
Celohliníkové auto, které protlačil do výroby kdo jiný než F.Piech byla naprostá špička. Nic lepšího se nedalo koupit. V roce 1992, kdy šlo A8 do série, to bylo zjevení z jiného světa. Hliníkové A8 quatro nemělo žádného konkurenta. Kdo se o to trochu zajímal byl fascinován. Samozřejmě bylo jasné, že takový skelet má své limity dané menším modulem pružnosti hliníku ve srovnání s ocelí, ale stejně to byl revoluční počin.
...takze kopanec do dveri od vandala a musi sa menit cele auto /obrazne povedane/.
Měl jsem možnost vyklepávat zadní blatník A8 první generace (typ D2) po nehodě na dálnici a možná by jste se divil, co ten Al plech vydrží (protože já se divil) :) ...
stojis tam v garazi a divis se dodnes :-D:-D:-D
:-D To ne, jsem jinak dost chápavý člověk ... :-D
No auto to bude určitě pěkné a kvalitní což o to,ale určitě bude stát okolo 3 miliónu a kdo to dnes má k dispozici..horních 100tisíc??
A co by jste čekal? Je to top "limuzína", od Audi. Čekáte snad, že Rolls Royce bude stát stejně jako Octavia? :) ...
A bude to drahý jak kráva a normální člověk si to stejně nebude moci nikdy dovolit. Hlavně že je tady deně masírka Na sračkoidní koncern DAS AUTO SRAČKA ŠROT!!!
Ty to musíš mít v životě těžký. Zamindrákovaný chudák
Hlavně musí být velice chytrý. Jeden "Čecháček" chytřejší, než miliony zákazníků VW (vždyť je to největší automobilový koncern, který nemohl vytvořit nikdo jiný, než zákazníci) po celém světě. Ať si dál jezdí Fordem, ten je jistě lepší, než vozy z koncernu VW :-D ...
A ty frajírek kterej si myslí že když má VW tak je někdo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.