Karosérie nového Audi A8 bude z hliníku. A také z oceli, hořčíku a kompozitů

Tomáš Kolínek  |  08. 04. 2017 12:06  |  [92.62.225.xxx]

A bude to drahý jak kráva a normální člověk si to stejně nebude moci nikdy dovolit. Hlavně že je tady deně masírka Na sračkoidní koncern DAS AUTO SRAČKA ŠROT!!!

Odpovědět  |   | 
VW ?  |  08. 04. 2017 20:45  |  [89.177.19.xxx]

Ty to musíš mít v životě těžký. Zamindrákovaný chudák

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kolínek  |  09. 04. 2017 10:50  |  [92.62.225.xxx]

A ty frajírek kterej si myslí že když má VW tak je někdo.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  09. 04. 2017 09:47  |  [89.176.189.xxx]

No auto to bude určitě pěkné a kvalitní což o to,ale určitě bude stát okolo 3 miliónu a kdo to dnes má k dispozici..horních 100tisíc??

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 04. 2017 10:10  |  [217.195.168.xxx]

...takze kopanec do dveri od vandala a musi sa menit cele auto /obrazne povedane/.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2017 12:02  |  [93.153.75.xxx]

Celohliníkové auto, které protlačil do výroby kdo jiný než F.Piech byla naprostá špička. Nic lepšího se nedalo koupit. V roce 1992, kdy šlo A8 do série, to bylo zjevení z jiného světa. Hliníkové A8 quatro nemělo žádného konkurenta. Kdo se o to trochu zajímal byl fascinován. Samozřejmě bylo jasné, že takový skelet má své limity dané menším modulem pružnosti hliníku ve srovnání s ocelí, ale stejně to byl revoluční počin.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 04. 2017 14:48

Ale stejně to bude o 50 kg težší

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: