V Číně platí, že není třeba se zdržovat vymýšlením vlastní koncepce, když si můžete vypůjčit něco, co už léta funguje. Nový Tank 100 sice zdroj inspirace přiznává, má ale co nabídnout.
Zdá se, že pokud chcete uspět ve světě terénních vozů, základní koncepce karoserie zůstává stejná. Můžeme mluvit i o Land Roveru Serie I, Range Roveru, Jeepu Wrangler, nebo třídě G od Mercedesu. Celkově jsou to velké vozy, avšak Suzuki s modelem Jimny ukázalo, že recept funguje i na malé terénní modely. Úspěch potvrzují nejen pozitivní ohlasy, ale i nápadně podobná kreace od čínské automobilky Great Wall Motors odvážně nazvaná Tank 100.
Great Wall Motors šel očividně na jistotu a design Jimny vpředu obohatily ještě prvky nedávno představeného Fordu Bronco. Výsledek se dá celkově hodnotit jako povedený. Kulaté světlomety na černé masce doplňuje vysoko umístěný plastový nárazník. To slibuje velmi dobré nájezdové úhly. Stejný recept byl použit také na záď s rozměrnými světlomety. Mezi nimi najdeme rezervní kolo s krytem. Automobilka nezapomněla na výrazné barevné odstíny, kde ještě více vyniknou černá zpětná zrcátka, lemy blatníků a střecha. Zajímavostí je možnost tří a pětidveřové karoserie.
Detaily o interiéru nejsou známé, ovšem dá se předpokládat podobnost s větším modelem Tank 300. Ten definují hranaté linie a rozměrná obrazovka infotainmentu. Ten možná doplní ještě digitální přístrojový štít, pokud se ho automobilka rozhodne nabízet i v levnějším modelu. Povědomé jsou i použité kruhové výdechy ventilace.
Obdobná situace je i s pohonnými jednotkami. Tank 300 můžete mít s přeplňovaným benzinovým dvoulitrem o výkonu 224 koní a 387 N.m. Pokud jej skutečně zvolí, bude mít Tank 100 dvojnásobný výkon ve srovnání s Jimny. Na seznamu je údajně i dieselová alternativa.