Karoq už nemá žádná tajemství. Hlavní letošní novinku Škody odhalili

66 komentářů

Jirka
11. února • 16:26

Karoqa jsme měli teď na test v 1.6 TDI DSG, pár poznatků:
- motor si určitě zaslouží silnější
- interiér velmi dobře zpracovaný, celkovou nudnost třídy alespoň rozbíjí Simply Clever řešeními v podobě organizéru v kufru, vyndavacích sedaček apod.
- jde tam dát spoustu asistentů které třeba v Yetim nebyly, lane assist, autom. kufr, adaptivní tempomat, automatické parkování,...
Celou recenzi máme zde: https://autohled.cz/a/skoda/karoq...

Tom
9. října • 9:33

tady krátké video bylo kolem moc lidí https://youtu.be/3Bh-k0hWLHw...

DDT
19. května • 19:57

a k čemu toto auto je dobré? vždyť mají jakožto SUV teď toho kodijaka?

Tom
20. května • 7:06

Tohle je "sociální" edice Kardiaka. Aby to někdo spatně nepochopil, ono na tom autě nic sociálního není, je stejně předražené jako jakákoliv Škodovka, ale v kontextu s Kardiakem bude cena vyznívat přívětivěji a Kardiak bude moct být super předražený. Ale abych jen nehanil libí se mi, moznosti výbavy, i výkon 190 koni, to uz je použitelné. Co se mi hodne nelíbí je výška opěradel sedadel ve druhé řadě. Na spřáteleném webu na ně zrovna dnes pějí ódy a figurant má opěradlo do půlky lopatek. To jak v nějakém indickém autě.

Antiautomat
20. května • 11:39

...vyspite sa z tej oslavy. Trebars analogicky outlander a ASX, inak ASX vynikajuce univerzalne auto. Oproti Fabii, karokve predsa len pridava nejaku tu prakticku stranku naviac. O cene sa teraz nebavim, tieto auta sa pre rodinne pouzitie kupuju zasadne ako vybehovky v jednoduchej konfiguracii. Flit je nieco uplne ine.No a diskutovat o cenach pri nalepke *new* sa neoplati, pretoze prave je asi jasne ze ta nalepka je tu najdrahsia. A tym padom nezaujimava. Vieme dobre ako to bolo s rapide-kve.

Josef
19. května • 19:12

Marketing Škoda jede jako obvykle na plné obrátky... :-) Lze předpokládat, že Karoq bude v Česku standardně úspěšným artiklem, ostatně jako všechny škodovky.
Kategorie SUV není v mém "hledáčku" a s největší pravděpodobností si ani SUV nikdy nekoupím. Když jsem si prolétl článek a prohlédl fotky interiéru, tak tedy dle mne nic moc a nabídka motorů též "nic moc" (zvenku Karoq vypadá ale celkem hezky). Cenu předpokládám též z mého hlediska za nezajímavou, asi pod půl milionu to nepůjde. Asi bych dal osobně přednost Hondě CRV s benzinovým dvoulitrem s mechanickou mřevodovkou - spolehlivé, prostorné, osvědčené, kvalitní, sazka na jistotu. Trošku jsem se někdy před rokem CRV povozil a nebyl to vyloženě špatný zážitek - pohodlné a na cestě se to chovalo celkem dobře. Ve srovnání s Yeti úplně někde jinde (nechápu jak si někdo mohl Yeti za ty peníze kupovat..., no, možná dobrý jako druhý auto do rodiny nebo pro manželku na vození dětí do školky po městě.).
Podstatné ale je, že bude na trhu SUV z čeho vybírat a Karoq udělá hodně radosti ortodoxním českým škodováckým zákazníkům, kteří prominou hodně, možná odpustí úplně všechno. Hlavně že budou mít radost a budou šťastní. A o to jde především. :-)

pacho
19. května • 18:54

najúžasnejšie sú výplne dverí, v špičkovej výbave ala Dacia. Plast , plast a zasa čínsky plast.

mpolan
19. května • 17:47

Konečně jsem přišel na to, co mi na designu nových SUV Škody tak vadí... Pořád jsem přemýšlel, čím je divná ta přední maska a jak na mě působí. Až dnes, když na parkovišti zasvítilo na jednoho Kodiaka slunce, došlo mi to: vypadá, jako kdyby dostal pěstí a někdo mu vyrazil přední zuby!
Ten samý dojem vyvolává i Karoq.

*(!@^#^
19. května • 13:07

Ano, ano, ano! Brilantni ukazka umu ceskych inzenyru. :-D

ixb1
19. května • 12:52

Přimlouval bych se aby příště udělali nějaké hezké autíčko nižší střední třídy.

19. května • 11:52

Mlhovky - nejvíc mě dostala při prezentaci věta:" Mlhová světla jsme dali nahoru, auto vypadá o mnoho lépe". To si dělají (_!_)?? Doteď jsem žil v přesvědčení, že se mlha musí podsvítit .... B-] Je to banda joudů...:-D:-D:-D

Qdew#E
19. května • 13:02

Jasne, ze se mlha musi podsvitit. Mlhu u zeme totiz jeste nikdo nikdy nevidel, predevsim zrejme pro mlhu na o neco vyssi urovni. :-P

Ludek_II
19. května • 22:41

Ty jsi toho nevidel vic

Twan
19. května • 11:45

Jojo...přeznačit jedno auto pro X automobilek, nacpat do toho tříválec, nasadit cenovku jako za šestiválec, zfixlovat emise a spottřebu a tvářit se jak je to světový. Už se mi z VW dělá špatně. Winterkorn je bezohlednej arogantní dědek a ta auta tomu odpovídají. Dokud byl Piech, dělo se alespoň něco. Dneska už jen surovost ziskuchtivého cifršpiona.

qwertz
19. května • 11:58

Kde že to prosím koupím 6tiválec za cenu VW tříválce?jistě se tam stojí kilometrové fronty.....;-)

Twan
19. května • 12:58

Jasně, je to přestřelené, ale za půl milionu se teda vždycky dalo koupit HODNĚ slušné auto, ne nesmysl s tříválcem...Laguna 2002 měla celý interiér o minimálně třídu víš než Laguna 2007 ale za stejné peníze. Navíc se člověk vešel s plnou výbavou a šestiválcem do milionu. A co si koupím dnes, Superba? Oktávku? A viděli jste ty plasty v interiéru? :D

qwertz
19. května • 13:07

Jestli jste schopen označit interiér Laguny za hodně slušné auto, pak evidentně žijete na jiné planetě.:-DAle budiž. Ten váš Renault dneska prodává vrcholné motorizace 1.6TCe a 1.6dCi a to včetně Talismanu a Espacu, ale vy tady blijete nad škodovkou kde si stále můžete koupit poctivý dvoulitr v chrochtu i v benzínu.Pomineme-li, že to auto je fakt hnusné, O3 FL s motorem 1.8TSI 132kW, si bez problému koupíte nové za půl milionu. Kde jinde seženete v této cenové relaci takovou motorizaci?

Shimi
19. května • 14:02

qwertz: Že ti do toho vstupuju, ale ono je dobře, že se taková motorizace nikde jinde, krom koncernu, nedá sehnat. Protože zrovna 1.8 TSI je technický zmetek, který je i zadarmo drahý. Aby motor žral 1 litr oleje na 1000 km, to už chce opravdu hodně inženýrského "umu". Jinak za +/- 0.5M je k mání třeba Astra 1.6T 147 kW ve výbavě Dynamic o které si škodovácký Ambition může nechat jenom zdát.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
19. května • 14:25

1.8TSI je sice "zmetek", ale je to úplně jiný motor v jiném autě. Problémy s řetězy a olejem měly EA888 gen. 2. V O3 se prodává úplně jiný motor EA888 gen 3, což je sice moto poněkud jiné konstrukce, ale tyhle žvásty se tady budou točit pořád.Ceníková cena Dynamic odpovídá spíše ceníkové ceně Style, nemluvě o tom, že O3 je o poznání větší kus auta. Menší motor přetočený na více koní pak rozhodně nelze považovat za výhodu. Za povšimnutí taky stojí, že tady najednou nezvracíte nad absencí multilinku u Astry.

Shimi
19. května • 14:50

qwertz: Omyl, problémy s olejem má i poslední generace. PR koncernu se nám sice snaží namluvit, že jsou problémy vyřešeny, ale nejsou. A k té Astře. Ano, porovnáváme HB vs. LB, takže je celkem logické, že O3 bude mít větší kufr. Nicméně jsou to třídní konkurenti, to je bez debaty. Ostatní je jenom omáčka. Chtěl si konkurenta, tak jsem ti ho napsal. A díky za potvrzení, že Astře ve výbavě Dynamic v ceně 520.000,- může konkurovat O3 až ve výbavě Style v ceně 590.000,- ;-)

qwertz
19. května • 18:59

To s tím olejem jste si přečetl v brávíčku? Na rozdíl od vás ten motor mám a olej nežere vůbec. A když jsem to zjišťoval, ani v servisech tenhle problém neznají (ta motorizace má úplně jiné oblíbené neduhy).Nesrovnával jsem HB a LB ale combi vs. combi, a neřešil jsem velikost kufru, ale místo na zadních sedadlech. V této třídě nejsem schopen se za sebe posadit, jediné auto, kde to jde pohodlně a bez problémů je O3, ten rozdíl je masivní.Cena 520000 je po slevě, dokonce to je v tom ceníku zvýrazněno. Cena 590000 je základní ceníková cena, bez jakýchkoli slev. I naprostý blb dostane dealerskou slevu 8% z oficiálního cenníku, takže nepleťte jablka s hruškama, když neznáte kombinaci všech možných slev a výhod ani u jednoho z aut.

Shimi
19. května • 19:40

qwertz: Bravo? To ještě existuje? Info je od servisáků, nemám důvod si něco vymýšlet. A ohledně té ceny. Je naprosto jedno jestli je to cena "po slevě", "akční" nebo "základní". Důležité je, že je to první oficiální cifra od které se můžeme odrazit. I z té "akční" ceny 520.000,- se dá uhádat další dodatečná sleva (osobní zkušenost), takže výsledek bude pořád stejný = O3 bude dražší. Ale to je fuk, o tohle dohadování o nesmrtelnosti brouka mi původně vůbec nešlo. Uznávám, že najít konkurenta pro O3 s určitým motorem je oříšek, ale není neřešitelný.

qwertz
20. května • 10:19

Snaha porovnávat ceníky se vždycky míjí účinkem, protože univerzální kritérium neexistuje. Můžete srovnat základní fyzikální parametry + motor, ale i to bude ošemetné, protože někomu budou tyto kritéria ukradené. K čemu je pak uživateli např. hromada asistentů, které nepotřebuje, nebo vysloveně nechce (při hypotetickém objednání každé položky zvlášť by je nevybral ani zdarma)? Ve výsledku rovnáte dva vozy, přičemž ten "lepší výbavou" ceně bude na papíře vypadat skvěle, ale v reálném srovnání to může být ve skutečnosti výbava horší - dostanete něco co nehcete, a naopak nedostanete (někdy ani za příplatek) výbavu, kterou vysloveně chcete - např. vyhř. čelní sklo koupíte v O3, golfu, focusu, jinde máte většinou smůlu. Ale můžet se pak chlácholit, že jste za své peníze dostal kupu hovadin za lepší cenu. Objektivní srovnání neexistuje.

Josef
20. května • 10:59

Nic na světě není absolutní a na to sází marketing výrobců aut. Pokud by existovalo jednoznačné pravidlo, tak by se všeobecně uplatňovalo a byl by konec nekonečných "diskusí". Základním pravidlem při výběru auta by měla být analýza potřeb - zkrátka ujasnit si, co vlastně zákazník potřebuje (co chce) a jaké má finančí limity. A potom také ujasnit si kompromisy, na které je ochoten zákazník přistoupit.
Jako velmi vhodné považuji uvažovaná auta si pořádně vyzkoušet na silnicích v reálném provozu v reálných podmínkách (město, okresky, dálnice, krásné cesty, "děravé" cesty,... ne jenom pár km kolem autosalonu). Stejně tak je vhodné vyzkoušet si v praxi i různou výbavu aut. Často se pak zjistí, že původně uvažovaná "zbytečnost" je perfektní a naopak "papírově" definovaná nevyhnutelnost je v praxi k ničemu. Tohle ovšem každý vnímá jinak, a proto nelze napsat obecné konstatování a "doporučení". Zkrátka, je vhodné si všechno vyzkoušet a udělat si vlastní představu a názor. Napsané a přečtené v časopisech a v "diskusích" brát pouza jako obecnou informaci, kterou je vhodné si ověřit.
Co se týče ceny, ceníků a neustálé poměřování, co se vyplatí a co už ne, jestli ta a ta sleva je dobrá nebo ne apod., tak v případě auta, za které se zaplatí často nekřesťanské peníze a "investice"(uvozovky jsem použil záměrně...) do auta, které musí sloužit svému majiteli řadu let, považuji za vhodné spíše položit důraz na to, aby při výběru auto zákazníkovi vyloženě "sedlo", aby potom následně mohl být řadu let spokojen a nebyl znovu třeba po dvou letech být vtažen do procesu dalšího výběru auta, protože "šlápnul" vedle díky tomu, že se rozhodl "ušetřit". V konečném důsledku je potom původní "úspora" finanční ztrátou. Nebo zůstane smutná realita - řada let používání auta, se kterým není zákazník kdovíjak spokojen a je nucen "zvyknout si".
Ja samozřejmě na každém, jak se rozhodne a jak bude postupovat. To, co jsem napsal, to je můj názor vycházející z mých zkušeností. Někdo to může vnímat jinak. Podstatné je spokojenost zákazníka - majitele nového auta a jeho bezproblémové provozování. A o tom to je. :-)

Mirek
20. května • 20:52

Ale je, blbost, stačí se podívat na mnohé naše politiky.:-D

Josef
21. května • 8:56

S tou "absolutní blbostí" bych to v případě výběru auta u našich mnohých politiků viděl jinak. Myslím si, že si umí mnozí naši politici vybrat moc dobře a jezdit s minimálními provozními náklady...;-)
A v případě "absolutní blbosti", jako takové, bych to též v případě mnohých politiků viděl též jinak - oni jsou naopak mazaní a mají to v hlavě dobře spočítané, aby se jim to jejich "konání" vyplatilo. "Absolutní blbost" platí spíše pro voliče, kteří mnohé naše politiky volí. Přeneseno na auta - mnohé automobilky se chovají stejně jako mnozí naši politici - jsou mazané a mají to dobře spočítané, aby se jim to vyplatilo a jejich "marketing" skvěle využívá (manipuluje) zákazníky ("voliče"), kteří se rozhodují koupit si jejich produkt (rozhodují dát automobilkám svůj "hlas"). Mně se třeba zrovna líbí, jak Škodovka "nenápadně" agituje pro koncernový "super" tříválec a přesvědčuje zákazníky ("voliče") o jeho vhodnosti do Octavie, Karoqu, Rapidu... V případě "tvárnosti" škodováckých zákazníků ("voličů") klidně následně dají tento tříválec i do Superbu a Kodiaqu, aby na tom ve Škodě (v koncernu VW) vydělali. Motor s 3 válci je levnější než 4 válec, nemluvě o 6 válci.:-)

Mirek
21. května • 10:58

No máš trochu pravdu, ale když si například vzpomenu na jedno z prvních "vystoupení" Pavla Ploce, jako poslance, kterému někdo napsal projev a on neuměl ani přečíst ty cizí slova v projevu, natož aby věděl co znamenají a rozuměl tomu co odblekotal, tak to je u mě absolutní blbost v jeho podání. Tak voliči, to je kapitola sama pro sebe, ale to bych zabíhal již hluboce do politiky, a to se mi nechce.
Tak zatím to vypadá, že škodafans již přijala za své 1.0 TSI a masírka z médií nahlodává další, když novináři vyzdvihují jen samé klady těchto motorů. Když si vzpomenu, jak se mnozí ošklíbali při uvedení 1.2 TSI a že to klikovka nepobere..., ale vyzdvihovaly se také jen klady těchto motorů, tak dnes mi to připadá opět to samé divadlo, jen všechny "klady" převzal nový motor.
http://www.auto.cz/opravdu-jsou-trivalce-zlo... ...

Antiautomat
20. května • 9:49

...celkom prijemne osviezenie na vikendovu rannu.... Priciny miznutia oleja su vzdy rovnake /nepocitam problem medzi volantom a sedackou/:
a/ konstrukcna chyba /tzv. obratene kruzky napriklad/.
b/ nespravna specifikacia /velmi citliva tema trebars pri EB 1.0 - inak vynikajuci motor a vidno ze koncern mal z coho cerpat pri navrhu svojho jednolitra/
c/ nespravny interval, za co sa podakujme flitovym zakazkamBod *a* je nemilosrdne na odpis, reklamaciu a bezplatne odstranenie problemu: a je absolutne v nezaujme zakaznika, kolko to bude vyrobcu stat. Vyhovorka ze auto je rok po zaruke je na pomaly obligatne vysloveny dotaz 'prosim, zopakujte to este raz' . Problem je totiz dokazatelne pritomny odzaciatku, zakaznik teda nie je v pozicii niest jeho nasledky a tak vsetci postihnuti tymto problemom : vedzte ze mate pravo na jeho odstranenie. Ak sa zacne privolany pan veduci vykrucat, ziadat vyjadrenie -a to p-i-s-o-m-n-e-, zasa mate na to pravo. Potom jediny spravny postup: znalecky posudok a samozrejme vyuctovat to tiez na naklady vyrobcu. A ak ani potom nebude vec vyriesena - bez akejkolvek debaty odkazat na pravnika /vyuctovat ho takisto vyrobcovi je uz jasna vec/. Pan zakaznik, uvedomte si ze ste v prave a chyba vyrobcu nie je Vasou chybou. Potiahne sa to mozno par rokov, ale bezna rodinka si na par rokov auto nekupuje, ze. Vsetky potvrdenia a blocky poctivo odkladat. Body *b&c* su zaludne. Recept: zaprve, kupujte nove auto /bazarova stocena, tzv.legoland edicia sa Vam zakonite predrazi/. Zadruhe, nie z prvych rokov vyroby /helmut s ahmedom nech prvovyrobu testuju na sebe - helmut na to ma, ahmedovi poslu a bubu na to dostane/. Zatretie, mente kazdy rok, rodinna kara jazdi casto kratke trasy /studeny motor, vycerpany olej..../. Ak mate starsiu karu, prilis riedky olej bude samozrejme zrat ako tank, stretavam sa s tym pomerne casto. Pricina je jednoducha - tieto motory na riedky a nebodaj lonklajf olej stavane odzaciatku neboli, hoci vyrobca zije vo viere ze katalogovy abdejt toto zmeni. Ukazkovym prikladom je inak bezproblemova stara archaicka koncernova 1.6/100k. Ak mala a ma odzaciatku spravny olej, bude fungovat bezproblemovo a naveky. Kto neveri tvrdeniu, ze super-hyper-eko-trvanlivo-hajtech olej nepatri do starej kary, spytajte sa majitelov prezivsich trabantov po ich skusenosti s full syntetikou. Je to priklad z pre-kambrickej doby, ale analogicky plati doteraz.Co sa tyka motorizacie na karokve, ako cierneho kona vidim 1.6TDi v dvojkolke. Terenak to nie je, cize pseudo 4x4 tu pre vela potencialnych zakaznikov nebude nutnostou. Auto je male /a ano, je!/, cize bohate postaci. Zaujimavym bude aj 1.0 TSi, ten motor sa naozaj, teda aspon jazdne, podaril - skuste si trebars oktavku v tejto verzii a nebudete sa stacit divit. Na bezne kazdodenne rodinne jazdenie v malom, jednoduchom a praktickom aute, podla mna jednoznacne trefa do cierneho. A teraz ta cena. A tu zacina ten problem.

Twan
19. května • 13:49

Poctivý dvoulitr je legrační termín v přirovnání k těm pseudomotorům...a pokud by jste s Lagunou jezdil, pochopil by jste, nebudu vám svůj názor vnucovat když to zřejmě víte nejlépe...a moderní euromotory bych si opravdu nevybral, kolik tech aut bude jezdit řekněme za 20-30 let? Moje pointa byla o tom, že je nesrovnatelné co se dalo koupit v 90. letech za stejné peníze, jako se kupuje dnes a za tím si stojím....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
19. května • 14:20

1993:
Laguna V6 od 863tis, průměrná mzda 5900, do roku 96 poskočila na 9800.2016:
průměrná mzda 23500 (vím, že průměr není vypovídající, ale k danému příkladu ho lze použít)Částku 5900 nebudu počítat, protože pár let po revoluci rostlo vše rychle, beru 8900. Dnes je tudíž 2.4 větší plat. 863tis x 2.4= 2.07mil. Myslíš si, že za 2 mil dostaneš dnes horší auto než Lagunu V6 za začátku 90. ???Pokud stojí dnes základní vozy zhruba 300tis, v 90. letech by to bylo 125tis. Nevím co by šlo tenkrát sehnat za tu cenu. Hlavně pod tím musel člověk stále ležet. Dnes auta jezdí a jezdí a jezdí. Konstrukční životnost klesla z 300tis km na 250tis km. Vzhledem k ceně to je stále dobré.

Twan
19. května • 11:48

Zajímalo by mě, kolik lidí s delší zkušeností v jejich profesi je na ta auta pyšná. Vážně pochybuji že se někdo najde. Třeba spolehlivost 20V motoru 1.8T je až nepochopitelná, vzhledem ke složitosti konstrukce. Hned generace na to už hledá cestičku jak na tom ušetřit pár deseťáků za cenu nulové spolehlicosti a ztráty renomé, pokud vím 1.8Tsi už tolik netáhli...

Petr
19. května • 9:25

Tenhle segment se mi nelíbí, ale tohle vypadá lépe než cokoliv od korejských sraček

Phoenix
19. května • 8:15

Za mě působí design rozhodně jako víc vyvážený proti Kodiaqu... Designové odkazy na Yetiho jsou taky fajn.. Podařený kousek...

Quebe
19. května • 7:50

Na SUV dobré. Nepůsobí to ufuněně a bachratě, takže palec nahoru. Jen ty propagační fotky v terénu s kolama z žebřiňáku působí směšně. Skladba motoru dobrá, ale mám obavy, že to zabije cena. 1.5TSI 4x4 pod půl milionu by byla solidní nabídka, leč asi nereálná.

qwertz
19. května • 8:46

Pod půl milionu to nepůjde, ale tradičně se dá očekávat, že to půjde alespoň objednat přinejhorším od druhého stupně výbavy.Konkurence vám často dopřeje 4x4 jen v dehtu, a pokud možno jen v top výbavě. O top, že vrchol benzínové nabídky tam často tvoří směšný 1.2L motůrek ani nemluvě.

jirka
19. května • 6:49

Ty spotreby benzinu jsou laboratorne usmevne.

qwertz
19. května • 8:43

Proč zrovna benzínu? Ty spotřeby jsou laboratorně úsměvné i v případě dieselu. Rozdíl proti reálnému provozu je v obou případech okolo +/- 33%.Stačí si porovnat Yeti r.v. od 2014 4x4 110kW manuál pro 1.4TSI a 2.0TDI na spritmonitor.de:1.4 TSI: 8,45 vs. 6,3 odpovídá rozdílu 34%
2.0 TDI: 6.75 vs. 5,1 odpovídá rozdílu 32%Představa, že u dehtometů jsou laboratorní testy přesnější je úsměvná.

Antiautomat
19. května • 6:13

Mne sa to po dizajnovej stranke pozdava. :-)

kaa
21. května • 16:08

Ten příšerný zadek taky? Ale ten je přece katastrofální.

vana
19. května • 6:08

Pohon všech čtyř kol má mezinápravový diferenciál ???
Tak to by byla fakt pecka a pro mě docela favorit. Leč realita bude daleko smutnější, tipnul bych si že je tam jen Haldex a pan odborný redaktor nemá ani tušení co vlastně píše..

vana
19. května • 7:29

A mínusáři klidně se zeptejte čemu na tom nerozumíte

stealth01
19. května • 8:22

Myslím, že se jedná o jednoho psychopata, který přes VPN změnil IP adresu.

vana
19. května • 13:52

už je to v článku opravené na mezinápravovou spojku

Milhaus
19. května • 5:04

Dobrej šrot

Vogeltanz
19. května • 6:01

Ještě pořád si člověk může koupit jiné auto podle chuti- třeba patnáct let starýho bawora s dýzlem. Nic ti nebrání.

stealth01
19. května • 8:21

A ještě budeš mít image milionáře a holky se z toho posadí na pozadí... Není nad ojeté bávo. Hned jsi o třídu výše, prostě high - ojetá - society... :-)

qwertz
19. května • 8:32

Jo. A jak to v tom bavoru osolí a šlápne na plyn, kolona vzadu chcípne v proudu sazí a sraček. Jet za takovým "znalcem" je vždycky zážitek.

!D23!7ud6y
19. května • 13:05

Znalec si koupi 15 stary sestivalcovy bavorovy atmosfericky benzin. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
19. května • 13:08

Znalec urcite. Ale na silnici v cesku se pohybuji jenom "znalci".

nathan
18. května • 22:09

Tak tato novinka mě absolutně šokovala. Vůbec jsem nečekal, že se Škodě podaří do poslední chvíle utajit, že něco takového chystá. No a ten název, absolutně famózní. To je překvapení pánové, skvělé, perfekní, nádherné, nejlepší, bóooooože, já ani nejdu spát, jdu to oslavit:-D:-D:-D

X
19. května • 9:28

Běž se raději zabít, to by bylo pro lidstvo přínosem

Thom
18. května • 20:35

Tie Škodovky sú celkovo bezpohlavné, bez emócií. VW drží dizajn na uzde. Kde su časy 130R...

Pepaslavista
6. června • 17:03

Hlavně,že vy máte na Slovensku pohlavní auta.

fela
19. května • 7:50

Nemožno porovnávať dizajn z 60.-tych rokov a dnešný. Proste sa mení a meniť bude. Aj mne sa páčia staré autá, a páčia sa mi aj dnešné.

Marek
18. května • 21:18

Mužem být rádi, že muže být aspon "bezpohlavni"... Bez VW by nebyl vubec žádný...

Biker.
18. května • 20:33

Konečně proporčně vyvážený auto. Chválím praktický nelakovaný nárazníky. Velkou skleněnou plochu. Bezvadný sedačky s vynikajícím bočním vedením. A jásám nad novým motorem 1,5 kubíku. Ještě cena pod půl milionu a jdu se zapsat do pořadníku.

k22
19. května • 9:26

Kosmonosy berou hned, bez pořadníku.
B-]

leon
18. května • 21:13

pod půl mega to jistě bude,....ale tak s tříválcem !!!!

Tom
18. května • 22:30

To ano. Cena vozů vystavených na představení bude určitě 850 000 a víc.

qwertz
19. května • 8:30

Tak ono není třeba kupovat hovadiny typu digitální přístrojový štít (až se display rozbije, auto je nepojízdní). Postačí pořádný motor, LED světlomety a kola. Naštěstí zrovna u škodovky lze koupit od druhé nejnižší výbavy prakticky jakoukoli kombinaci, na rozdíl od konkurence, kde vám kvůli určitému motoru typicky narvou hovadiny ve výbavě za stovky tisíc.

mpolan
19. května • 9:33

To už taky není pravda. I Škoda omezuje dostupnost některých prvků (třeba zrovna ta LED světla) na vyšší výbavy, ve kterých ti automaticky vnutí nechtěné kraviny typu digitální palubky, tabletu místo rádia a balíku nesmyslných asistentů.
A naopak, i ve vyšších výbavách chce příplatky za zcela samozřejmé věci (tempomat).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
19. května • 9:56

No, koukal jsem do cenníku Yetiho, Superbu, O3 FL a Kodiaqu a nemáte pravdu.Všechny kombinace motorů, převodovek i pohonů jsou v nabídce od 2 výbavového stupně, totéž platí pro Xenony/LED světlomety. Jedinou výjimku tvoří O3 FL, kde v druhém výbavovém stupni nelze 1.8TSI v automatu a s pohonem 4x4 (tj. chybí 2 motorizace z 15) a nejdou Full LED světlomety (nabízí je jen 2 výbavy ze 4).To je asi tak 1000 světelných let před svobodou volby u konkurence.

josephko
18. května • 20:22

U mně dobrý. :-))

Koštamen
18. května • 20:22

je to hnus, na tohle sem čekal dva dny navíc? :-O:-O:-O

Tom
18. května • 20:15

To je teda krabice. Kodiaq má sice taky dělená světla, ale alespoň mají nějaký sklon a švih ael tohle..? Uvidím naživo, ale za mě dost pdprůměrné. :-/

Joe Doe
19. května • 11:08

"za mě dost pdprůměrné"No ved je to Skoda, cakal si nieco viac?

Doporučujeme

Články odjinud