Karmic Oslo se chce stát nejlepším elektrokolem. Má pro to pádné argumenty?

Neurotic  |  21. 09. 2019 14:26

Už jenom z toho designu je jasné, že to není elektrokolo, ale elektromotorka se šlapátky pro nouzový dojezd a tak by se s tím mělo nakládat

Odpovědět  |   | 

Ty máš elektrokolo kde nemusíš šlapat?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  21. 09. 2019 17:45

Ne já nemám žádné elektrokolo. A než budu v důchodu tak ho zakážou takže ani mít nebudu.

Odpovědět  |   | 

a kdes tos se dozvěděl, že elektrokola jsou jen pro důchodce? A vlastníš vůbec něco, sekačka na trávu je taky pro důchodce? Auto taky?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  21. 09. 2019 21:09

Auto taky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 09. 2019 22:51

Ty jsi osel..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 09. 2019 21:51

Vidím, že v tomhle případě se našli již 4, slovy ČTYŘI, odborníci, kteří neví, že pokud se na elektrokole nešlape, tak není ani podpora elektromotoru, že bez šlapání elektrokolo nejede, leda s kopce.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 09. 2019 07:23

Já jsem takové kolo kde se nemusí šlapat do rodiny koupil. Jednou otovite pedali a pak do zastavení ovládáte plynem. Je to i mnohem bezpečnější třeba při otáčení

Odpovědět  |   | 

to není elektrokolo, to je obyčejný kolo s jiným kolem a baterkou s výdrží co nic neujede. Článek je o něčem jíném a ten motor musí být na urovni, nebo vy v autě máte posilovač řízení taky na páčku? Když já pujčím elektrokolo, tak všichni ho chválí, žádná čína a o tom to vše je.

Odpovědět  |   | 
komik  |  23. 09. 2019 18:20

Elektrokolo dle normy EU: motor dělá jen asistenci, musí mít omezovač podpory na 25km/h = rychleji jen bez motoru. Kola s motorem v náboji se často chipují a tlačí i bez podpory. Při motoru v klice pedálů to technicky nejde :(. U tohoto kola není vidět, kde má motor, asi na klice. Za mě bude průšvih odpružení kol - bude to strašně tvrdé. Blatníky nejsou ani 1 cm nad pneu a ta je úzká na to, aby něco pohlcovala.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 09. 2019 19:12

Ale jde, čipovat se dá dnes úplně jakýkoli elektromotor. Některé už i jen přes aplikaci v mobilu. A to mluvím o středových motorech, tj. u klik.

Odpovědět  |   | 
Omasta  |  09. 01. 2020 10:07

Určitě. Kola bez odpružení už si nikdo nekoupí. Jenže to může mít schované vzduchové pružiny v rámu. Mně by se líbílo, kdyby byl nahrazen řetěz, který se pořád musí čistit, mazat a vyměňovat. Kdyby tam byla kardanová hřídel, tak by motor mohl být na hřídeli a zmenšil by se pořet převodů. Rovnou by tam mohla být i 12 stupňová převodovka.

Odpovědět  |   | 

Mirečku, počty ti nejdou, tak odborník v počtech nejsi.

Odpovědět  |   | 
host  |  22. 09. 2019 06:30

Technicky není problém postavit elektrokolo, na kterém není podmínkou jízdy šlapání. Naopak pokud se na elektrokole šlapat musí, dá se přepokládat, že je to zase nějaké diktatura shora.

Odpovědět  |   | 
vana  |  22. 09. 2019 06:44

Bez šlapání to není kolo ale moped

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 09. 2019 16:46

Teraz je doba ze do vsetkeho nacpeme baterky nech ta priroda dostane na hubu. A ti dobri vyrobcovia to robia pre planetu a ladove medvede. Prd makovy! Chcu z toho vytrieskat prachy a planetu maju na haku. Ked chce niekto jazdit na kolobezke a kole a skutocne urobit nieco pre planetu nech sa odraza a slape. V konecnom dosledku bude narod aj zdravsi....

Odpovědět  |   | 
Petr Skála  |  22. 09. 2019 07:25

Já mám takové terénní elektrokolo. Váží 50 kilo a jede 80km/h a dojezd 100km. Pedály nemá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 09. 2019 09:26

A pak ať někdo protestuje proti výrobě akumulátorů pro elektromobily... Tady se chrlí statisíce akumulátorů pro elektrokola, s životností tří, čtyř let. Bez dalšího využití. Do toho miliardy pro mobily a notebooky, s dvouletou obměnou. Ekologicky vzato neskutečná zátěž. Ale ne, vadí elektrická auta... Úchylné pokrytectví dnešní doby.

Odpovědět  |   | 
Jakub Ditrich  |  22. 09. 2019 09:43

Jak již zde zaznělo, opravdu si v tom udělejte jasno, co je a co není elektrokolo. Dám vám jednoduchý návod, který zvládnete: Když se na tom nešlape - není to elektrokolo. A na té nádheře, co bude "nejlepším elektrokolem" se nešlape (Class 2 v USA, L1e-B moped v EU).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 09. 2019 16:56

Dva uspesne projekty elektrickych kol = upravene/predelane klasicke neodpruzene MTB a city/cruiser s baterii

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 09. 2019 17:46

Oooo baterie se dá měnit a je to vyrobené z hliníku. To je opravdu převratný stroj, který se svou rychlostí u nás podle zákona nebude považován za elektrokolo. 😊

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 09. 2019 07:18

Budoucnost patří aluminiu..

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  25. 09. 2019 12:38

...a vsichni se tvari jak sportuji kroch kroch

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 36 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před premiérou! Teď už nemá co skrývat

Nová Škoda Enyaq iV odhalena pár hodin před…

Podobu nového elektrického SUV si automobilka bohužel neuhlídala, a to jen pár hodin před oficiální premiérou.

1.  9.  2020 | | 92 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda Enyaq iVTajné