...a vsichni se tvari jak sportuji B-] kroch kroch
Oooo baterie se dá měnit a je to vyrobené z hliníku. To je opravdu převratný stroj, který se svou rychlostí u nás podle zákona nebude považován za elektrokolo. 😊
Budoucnost patří aluminiu.. :-D
Dva uspesne projekty elektrickych kol = upravene/predelane klasicke neodpruzene MTB a city/cruiser s baterii ;-)
Jak již zde zaznělo, opravdu si v tom udělejte jasno, co je a co není elektrokolo. Dám vám jednoduchý návod, který zvládnete: Když se na tom nešlape - není to elektrokolo. A na té nádheře, co bude "nejlepším elektrokolem" se nešlape (Class 2 v USA, L1e-B moped v EU).
A pak ať někdo protestuje proti výrobě akumulátorů pro elektromobily... Tady se chrlí statisíce akumulátorů pro elektrokola, s životností tří, čtyř let. Bez dalšího využití. Do toho miliardy pro mobily a notebooky, s dvouletou obměnou. Ekologicky vzato neskutečná zátěž. Ale ne, vadí elektrická auta... Úchylné pokrytectví dnešní doby.
Já mám takové terénní elektrokolo. Váží 50 kilo a jede 80km/h a dojezd 100km. Pedály nemá. ;-)
Teraz je doba ze do vsetkeho nacpeme baterky nech ta priroda dostane na hubu. A ti dobri vyrobcovia to robia pre planetu a ladove medvede. Prd makovy! Chcu z toho vytrieskat prachy a planetu maju na haku. Ked chce niekto jazdit na kolobezke a kole a skutocne urobit nieco pre planetu nech sa odraza a slape. V konecnom dosledku bude narod aj zdravsi....
Už jenom z toho designu je jasné, že to není elektrokolo, ale elektromotorka se šlapátky pro nouzový dojezd a tak by se s tím mělo nakládatB-]
Ty máš elektrokolo kde nemusíš šlapat?
Technicky není problém postavit elektrokolo, na kterém není podmínkou jízdy šlapání. Naopak pokud se na elektrokole šlapat musí, dá se přepokládat, že je to zase nějaké diktatura shora.
Bez šlapání to není kolo ale moped
Vidím, že v tomhle případě se našli již 4, slovy ČTYŘI, odborníci, kteří neví, že pokud se na elektrokole nešlape, tak není ani podpora elektromotoru, že bez šlapání elektrokolo nejede, leda s kopce.
Mirečku, počty ti nejdou, tak odborník v počtech nejsi.:-D
Já jsem takové kolo kde se nemusí šlapat do rodiny koupil. Jednou otovite pedali a pak do zastavení ovládáte plynem. Je to i mnohem bezpečnější třeba při otáčení
to není elektrokolo, to je obyčejný kolo s jiným kolem a baterkou s výdrží co nic neujede. Článek je o něčem jíném a ten motor musí být na urovni, nebo vy v autě máte posilovač řízení taky na páčku? Když já pujčím elektrokolo, tak všichni ho chválí, žádná čína a o tom to vše je.
Elektrokolo dle normy EU: motor dělá jen asistenci, musí mít omezovač podpory na 25km/h = rychleji jen bez motoru. Kola s motorem v náboji se často chipují a tlačí i bez podpory. Při motoru v klice pedálů to technicky nejde :(. U tohoto kola není vidět, kde má motor, asi na klice. Za mě bude průšvih odpružení kol - bude to strašně tvrdé. Blatníky nejsou ani 1 cm nad pneu a ta je úzká na to, aby něco pohlcovala.
Určitě. Kola bez odpružení už si nikdo nekoupí. Jenže to může mít schované vzduchové pružiny v rámu. Mně by se líbílo, kdyby byl nahrazen řetěz, který se pořád musí čistit, mazat a vyměňovat. Kdyby tam byla kardanová hřídel, tak by motor mohl být na hřídeli a zmenšil by se pořet převodů. Rovnou by tam mohla být i 12 stupňová převodovka.
Ale jde, čipovat se dá dnes úplně jakýkoli elektromotor. Některé už i jen přes aplikaci v mobilu. A to mluvím o středových motorech, tj. u klik.
Ne já nemám žádné elektrokolo. A než budu v důchodu tak ho zakážou takže ani mít nebudu.
Ty jsi osel..
a kdes tos se dozvěděl, že elektrokola jsou jen pro důchodce? A vlastníš vůbec něco, sekačka na trávu je taky pro důchodce? Auto taky?
Auto taky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.