Karmic Oslo se chce stát nejlepším elektrokolem. Má pro to pádné argumenty?

Neurotic  |  21. 09. 2019 14:26

Už jenom z toho designu je jasné, že to není elektrokolo, ale elektromotorka se šlapátky pro nouzový dojezd a tak by se s tím mělo nakládat

Odpovědět  |   | 

Ty máš elektrokolo kde nemusíš šlapat?

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  21. 09. 2019 17:45

Ne já nemám žádné elektrokolo. A než budu v důchodu tak ho zakážou takže ani mít nebudu.

Odpovědět  |   | 

a kdes tos se dozvěděl, že elektrokola jsou jen pro důchodce? A vlastníš vůbec něco, sekačka na trávu je taky pro důchodce? Auto taky?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  21. 09. 2019 21:09

Auto taky.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  21. 09. 2019 22:51

Ty jsi osel..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 09. 2019 21:51

Vidím, že v tomhle případě se našli již 4, slovy ČTYŘI, odborníci, kteří neví, že pokud se na elektrokole nešlape, tak není ani podpora elektromotoru, že bez šlapání elektrokolo nejede, leda s kopce.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 09. 2019 07:23

Já jsem takové kolo kde se nemusí šlapat do rodiny koupil. Jednou otovite pedali a pak do zastavení ovládáte plynem. Je to i mnohem bezpečnější třeba při otáčení

Odpovědět  |   | 

to není elektrokolo, to je obyčejný kolo s jiným kolem a baterkou s výdrží co nic neujede. Článek je o něčem jíném a ten motor musí být na urovni, nebo vy v autě máte posilovač řízení taky na páčku? Když já pujčím elektrokolo, tak všichni ho chválí, žádná čína a o tom to vše je.

Odpovědět  |   | 
komik  |  23. 09. 2019 18:20

Elektrokolo dle normy EU: motor dělá jen asistenci, musí mít omezovač podpory na 25km/h = rychleji jen bez motoru. Kola s motorem v náboji se často chipují a tlačí i bez podpory. Při motoru v klice pedálů to technicky nejde :(. U tohoto kola není vidět, kde má motor, asi na klice. Za mě bude průšvih odpružení kol - bude to strašně tvrdé. Blatníky nejsou ani 1 cm nad pneu a ta je úzká na to, aby něco pohlcovala.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 09. 2019 19:12

Ale jde, čipovat se dá dnes úplně jakýkoli elektromotor. Některé už i jen přes aplikaci v mobilu. A to mluvím o středových motorech, tj. u klik.

Odpovědět  |   | 

Mirečku, počty ti nejdou, tak odborník v počtech nejsi.

Odpovědět  |   | 
host  |  22. 09. 2019 06:30

Technicky není problém postavit elektrokolo, na kterém není podmínkou jízdy šlapání. Naopak pokud se na elektrokole šlapat musí, dá se přepokládat, že je to zase nějaké diktatura shora.

Odpovědět  |   | 
vana  |  22. 09. 2019 06:44

Bez šlapání to není kolo ale moped

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 09. 2019 16:46

Teraz je doba ze do vsetkeho nacpeme baterky nech ta priroda dostane na hubu. A ti dobri vyrobcovia to robia pre planetu a ladove medvede. Prd makovy! Chcu z toho vytrieskat prachy a planetu maju na haku. Ked chce niekto jazdit na kolobezke a kole a skutocne urobit nieco pre planetu nech sa odraza a slape. V konecnom dosledku bude narod aj zdravsi....

Odpovědět  |   | 
Petr Skála  |  22. 09. 2019 07:25

Já mám takové terénní elektrokolo. Váží 50 kilo a jede 80km/h a dojezd 100km. Pedály nemá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 09. 2019 09:26

A pak ať někdo protestuje proti výrobě akumulátorů pro elektromobily... Tady se chrlí statisíce akumulátorů pro elektrokola, s životností tří, čtyř let. Bez dalšího využití. Do toho miliardy pro mobily a notebooky, s dvouletou obměnou. Ekologicky vzato neskutečná zátěž. Ale ne, vadí elektrická auta... Úchylné pokrytectví dnešní doby.

Odpovědět  |   | 
Jakub Ditrich  |  22. 09. 2019 09:43

Jak již zde zaznělo, opravdu si v tom udělejte jasno, co je a co není elektrokolo. Dám vám jednoduchý návod, který zvládnete: Když se na tom nešlape - není to elektrokolo. A na té nádheře, co bude "nejlepším elektrokolem" se nešlape (Class 2 v USA, L1e-B moped v EU).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 09. 2019 16:56

Dva uspesne projekty elektrickych kol = upravene/predelane klasicke neodpruzene MTB a city/cruiser s baterii

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  22. 09. 2019 17:46

Oooo baterie se dá měnit a je to vyrobené z hliníku. To je opravdu převratný stroj, který se svou rychlostí u nás podle zákona nebude považován za elektrokolo. 😊

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 09. 2019 07:18

Budoucnost patří aluminiu..

Odpovědět  |   | 
legnaw  |  25. 09. 2019 12:38

...a vsichni se tvari jak sportuji kroch kroch

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A