Karma Revero: Znovuzrozený Fisker Karma přichází

Karma Revero: Znovuzrozený Fisker Karma přichází

Automobilka Fisker s modelem Karma moc nezabodovala. Svého času se tohle auto dokonce objevilo i na českém trhu, ale celý projekt nakonec skončil nezdarem. Společnost Fisker Automotive následně koupil čínský Wanxiang a ten se pustil do obnovy. Nový vůz nese jméno Karma Revero a světu se představí za necelý měsíc. 

Fisker: americkou automobilku v dražbě ovládl čínský Wanxiang

Fisker: americkou automobilku v dražbě ovládl čínský Wanxiang

Znovuzrozená Karma se teď ukázala na prvním obrázku, na videu a také automobilka, která v současnosti nese jméno Karma Automotive, vyslala do světa pár informací. Na ty technické ale zapomeňte, ty zatím zveřejněny nebyly. 

Fisker Karma: produkce a prodej konečně začínají

Fisker Karma: produkce a prodej konečně začínají

Základ vozu byl převzat z původního Fiskeru Karma a design tomu odpovídá. Automobilka upozorňuje na přítomnost solárního panelu ve střeše, který údajně opravdu „umí pohánět vůz“. Zájemci se mají těšit také na jednoduchý a přehledný multimediální systém a jako důkaz péče o každý vyrobený exemplář má posloužit ručně malovaný znak. 

Karma Automotive představí model Revero osmého září. Ve stejný den také bude možné vůz objednat. 

Klepněte pro větší obrázek

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků