Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Americká automobilka s čínskými vlastníky, jejich automobil používá techniku od BMW a karoserii navrhla Pininfarina. Bude tohle fungovat?

Jméno Karma vám určitě něco říká. Americká značka vznikla po krachu automobilky Fisker Automotive, jejíž pilotním modelem bylo GT Karma. Znovuzrozená automobilka si vzala jméno modelu za své a nyní uvede svůj další model.

Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Premiéra bude na šanghajském autosalonu, který začíná v úterý 16. dubna. Model, který se jmenuje Revero, se stane jakýmsi nástupcem již zmíněného Fiskeru Karma. Elektrické pohonné ústrojí má být kompletně přepracované. O výkonu zatím nepadlo ani slovo, ale z 0 na 96 km/h to má trvat 4,5 sekundy.

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Jenže o elektromobil taky tak úplně nepůjde. Pod kapotou bude ještě dvakrát přeplňovaný tříválec BMW, který bude sloužit jako generátor elektrické energie. Ohledně této věci se toho také zatím moc neví. Karma prý ale s BMW spolupracuje již čtvrtým rokem. Dává nám to ale vzpomenout na supersport BMW i8, který pohání stejně koncipovaná jednotka.

Fisker chystá odpověď na Teslu Model Y. SUV za milion má ujet skoro 500 km

Fisker chystá odpověď na Teslu Model Y. SUV za milion má ujet skoro 500 km

V i8 dává tento motor výkon 170 kW (231 koní) a 320 N.m točivého momentu. Jaké hodnoty ale nabídne v Karmě a jaké budou celkové hodnoty výkonu soustavy zatím nikdo neví. Na oficiální odhalení sportovního GT, kterému karoserii navrhla Pininfarina, si budeme muset ještě dva týdny počkat.

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

dnes | Jan Mička | 13 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků