Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Americká automobilka s čínskými vlastníky, jejich automobil používá techniku od BMW a karoserii navrhla Pininfarina. Bude tohle fungovat?

Jméno Karma vám určitě něco říká. Americká značka vznikla po krachu automobilky Fisker Automotive, jejíž pilotním modelem bylo GT Karma. Znovuzrozená automobilka si vzala jméno modelu za své a nyní uvede svůj další model.

Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Premiéra bude na šanghajském autosalonu, který začíná v úterý 16. dubna. Model, který se jmenuje Revero, se stane jakýmsi nástupcem již zmíněného Fiskeru Karma. Elektrické pohonné ústrojí má být kompletně přepracované. O výkonu zatím nepadlo ani slovo, ale z 0 na 96 km/h to má trvat 4,5 sekundy.

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Jenže o elektromobil taky tak úplně nepůjde. Pod kapotou bude ještě dvakrát přeplňovaný tříválec BMW, který bude sloužit jako generátor elektrické energie. Ohledně této věci se toho také zatím moc neví. Karma prý ale s BMW spolupracuje již čtvrtým rokem. Dává nám to ale vzpomenout na supersport BMW i8, který pohání stejně koncipovaná jednotka.

Fisker chystá odpověď na Teslu Model Y. SUV za milion má ujet skoro 500 km

Fisker chystá odpověď na Teslu Model Y. SUV za milion má ujet skoro 500 km

V i8 dává tento motor výkon 170 kW (231 koní) a 320 N.m točivého momentu. Jaké hodnoty ale nabídne v Karmě a jaké budou celkové hodnoty výkonu soustavy zatím nikdo neví. Na oficiální odhalení sportovního GT, kterému karoserii navrhla Pininfarina, si budeme muset ještě dva týdny počkat.

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků