Karma Revero skrývá pod kapotou techniku z BMW. Bude to taková americká i8

Americká automobilka s čínskými vlastníky, jejich automobil používá techniku od BMW a karoserii navrhla Pininfarina. Bude tohle fungovat?

Jméno Karma vám určitě něco říká. Americká značka vznikla po krachu automobilky Fisker Automotive, jejíž pilotním modelem bylo GT Karma. Znovuzrozená automobilka si vzala jméno modelu za své a nyní uvede svůj další model.

Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Jediný svého druhu. Na prodej je unikátní kousek designéra Henrika Fiskera

Premiéra bude na šanghajském autosalonu, který začíná v úterý 16. dubna. Model, který se jmenuje Revero, se stane jakýmsi nástupcem již zmíněného Fiskeru Karma. Elektrické pohonné ústrojí má být kompletně přepracované. O výkonu zatím nepadlo ani slovo, ale z 0 na 96 km/h to má trvat 4,5 sekundy.

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Fisker představil budoucnost osobní přepravy. Pro řidiče v ní není místo

Jenže o elektromobil taky tak úplně nepůjde. Pod kapotou bude ještě dvakrát přeplňovaný tříválec BMW, který bude sloužit jako generátor elektrické energie. Ohledně této věci se toho také zatím moc neví. Karma prý ale s BMW spolupracuje již čtvrtým rokem. Dává nám to ale vzpomenout na supersport BMW i8, který pohání stejně koncipovaná jednotka.

Fisker chystá odpověď na Teslu Model Y. SUV za milion má ujet skoro 500 km

Fisker chystá odpověď na Teslu Model Y. SUV za milion má ujet skoro 500 km

V i8 dává tento motor výkon 170 kW (231 koní) a 320 N.m točivého momentu. Jaké hodnoty ale nabídne v Karmě a jaké budou celkové hodnoty výkonu soustavy zatím nikdo neví. Na oficiální odhalení sportovního GT, kterému karoserii navrhla Pininfarina, si budeme muset ještě dva týdny počkat.

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

dnes | Miro Mihálik | 37 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků