Karlovarským krajem se Subaru Levorg. Je to skvělý společník

28 komentářů

stréc od piva
9. října • 19:21

Prosím jak je vhodná přestavba na LPG...Děkuji

Stan
10. října • 9:27

Jestli to není přímý vstřik, tak velmi. Ale stačí nebýt lenivý, stáhnout si katalog výrobců komponent, Princ, BRC atd a najdeš tam seznam motorů, které se přestavují a nemusíš věřit radám neregistrovaných uživatelů, ze kterýma se většinou schovávají kokoti co nemají ani vlastní auto...

jj
9. října • 23:02

vůbec

Marex
8. října • 14:15

Interiér příjemně jednoduchý zrovna není. Jelikož jsem s Levorgem jel, tak oproti svému Legacy IV, ze kterého vychází, tedy ne z Imprezy, jak z článku spíše vyznělo, je poněkud nepřehledný, ale jako celek to nevypadá špatně, spíše naopak. Ale o jednoduchosti bych tady určitě nemluvil a člověk si na to musí nějakou dobu zvykat. Nicméně svezení je v něm parádní a je tam cítit ten pokrok v podvozku, který je prostě úžasný. Subaru to zabíjí pouze prodejní cenou. Taky nechápu, co pořád má každý s tím, že má malej výkon. Dle mě je dostatečný a jde slušně za plynem. Pokud chce někdo rovinkového sprintera poohlédne se asi jinde, ale Subaru, to je především výborný podvozek ve spojení s 4x4 a ten je u Levorgu špičkový. Kdo s Levorgem, nebo jiným Subaru nejel, to nepochopí a bude žít v domnění, že u svého auta má také dobrý podvozek, ale to je omyl ;-) Taky až mě Legacy doslouží, jeho nástupcem bude určitě Levorg.

Stan
8. října • 12:09

pškné auto, ale výkon je slabý a spotřeba vysoká. 1 motorizace? 1 převodovka? Hmm

feroj
9. října • 16:00

a načo by tam bol trojválcový 1.0L z manuálnou prevodovkou ?? a CVT, alebo 4x4 za príplatok?
;-)

Stan
9. října • 18:43

A co jít jinou cestou než píšeš, stejný motor s manuálem a o 40.000 levnější :-) nebo varianta ST s atmo dvoulitrem.

civic
7. října • 20:44

jezdím s novou hondou 1.5 turbo s cvt v průměru kolem 7-8, spotřeba i zrychlení:-D, souhvězdí plejád musí ještě trochu zapracovat

feroj
9. října • 18:00

Nemám nič proti Honde, skôr naopak... robí hádam najlepšie benzínové motory... v rámci veľko sériovej výroby ...a po troške hľadania som narazil na základné rozmery a váhu CIVICU... http://www.auto.cz/test-honda-civic-1-5-vtec... ...
pre porovnanie predokolka o 200kg ľahšia(základ s vodičom), ako Levorg, s menším kufrom a s trochu výkonnejším motorom, rovnakou prevodovkou (CVT, nepozeral som stály prevod a prevodový rozsah...) papierovo Civic 8,2 (našiel som aj 8,4)s/100km/hod. ... Levorg 8,9s s 1530kg a 4x4 ....udávaš(pri neviem akom zaťažení) spotrebu 7-8l, ja na Levorgu 8-9l pri cca 1800kg(2+2+batožina) ... tak potom to asi nebude také zlé??? a Levorg ani na tých rozbitých SK cestách pri 18" nepotrebuje adaptívny podvozok (tým nechcem povedať, že tým auto netrpí...)

civic
10. října • 14:27

přesně tak, rozdíl 200 kg u skoro stejně velkého auta (Levorg je o 5cm delší, ale zase kratší rozvor) a stejné nosnosti cca 470 kg a velikosti kufru 520 l. plus 200 000 a spotřebu 2l za AWD je volba pro každého jiná. ale přiznávám, že od Subaru jsem míval ve výběru spíš Forestra než legacy

feroj
9. října • 15:31

:-D aj ja zo 4x4 ... pri predpisovej jazde som mal dokonca 5,2l/100km na cca 40km úseku

Colin
7. října • 21:42

A ta Honda je kombi 4x4?

civic
8. října • 15:06

takže všechny 4x4 kombi mají o polovinu větší spotřebu??? to jako vážně ti to přijde ok??? v čom jezdíš? hummerem?

Colin
8. října • 22:26

Člověče, vůbec ti nerozumím. Máš Hondu s 1.5 a spotřebou mezi 7-8 litry a zdá se ti to super? Netuším, který model od Hondy s 1.5 máš a nechce se mi to dohledávat, ale pokud máš nový Civic s 1.5, tak to kombi není a to by zas mě přišla spotřeba mezi 7-8 litry u takovýho auta vysoká (ale jinak stejně nechápu ten tvůj výkřik do tmy, že tvoje honda s 1.5 jezdi za 7-8l, když to není porovnatelný auto s Levorgem). To už by se kolem 8l dalo dlouhodobě jezdi Levorgem a v tomto kontextu bych už tu spotřebu tak hrozně u něj neviděl... musís si holt připočíst pohon 4x4 a batoh na zadku k tomu, to holt něco na víc váží. Jinak služebním Leonem ST FR na 18" alu s 1.4TSI jsem jezdil dlouhodobě za 6,5l benzínu a to jak před chipem tak po chipu, kdy má aktuálně 180k a 300Nm. :)

civic
10. října • 14:06

super, narazil jsem na pravověrného plejádistu :-)) třeba mi vysvětlíš, jak velký vliv má karoserie kombi na spotřebu ?!? navíc tím seatem potvrzuješ, co říkám ?!? prostě subaru se ta 1.6 nepovedla stejně jako jejich boxer diesel. jestli to neumí v průměru jezdit za 8-9, je to krám. když to jezdí za spotřebu vynikajících subaru šestiválců, tak by to tak mělo i táhnout a ono netáhne a tom ta diskuze je

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Colin
10. října • 16:18

Bože ty jsi případ. Levorg samozřejmě mezi 8-9l dlouhodobě jezdí, prozkoumej si např. spritmonitor.de a uvidíš. Pravověrný plejádista nejsem, nikdy jsem Subaru neměl, nemám a monžá ani mít nebudu.Karoserie kombi má na spotřebu takový vliv, že to auto je těžší a těžší auto má většinou vyšší spotřebu a Levorg je navíc 4x4, takže další kila navíc. Abych ti to zjednodušil, tak kila navíc a pohon 4x4 ti na spotřebě přidávají ... ne ubírají.Užívej si svojí Hondu s 1.5 a skvělou spotřebou mezi 7-8l ve zdraví.Skoro by se mi chtělo napsat, že Honda neumí vyrobit 1.5ku, když to jezdí za 7-8l, když Seatí 1.4TSI jezdí mezi 6-7l, ale neudělám to :)

civic
10. října • 22:02

jsem :-D škoda, myslel jsem, že jsem potkal fanouška značky, jako jsou alfisti a bejvávali sábisti.
připadalo mi, že Levorga chválí jen novináři, ale díky diskuzi vidím, že existují i majitelé...
1.5 jezdí podle mě stejně jako 1.4 tsi i za stejnou spotřebu, jen mám těžší nohu, i když novináři ji mají těžší, když jezdí i za 9
to je případ i Levorga, majitelé mají běžnou spotřebu jako 1,5 tunový benzín,
ale novináři jezdí za spotřebu šestiválce
stejně si myslím, že tohle auto je jen pro fandy značky víc než kterékoliv Subaru a to včetně STI, 900 tisíc za auto velikosti nižší střední nediesel s "divným" automatem nezachrání ani vynikající trakce a grip

Colin
11. října • 0:14

Každá značka má svoje fandy. Já jsem několik let jezdil posledním Saabem 9-3 SportSedan, ale že bych to s fandovstvím přeháněl, to ne. Mě se jen líbí jezdit něčím, co tolik na silnicích nepotkavam (Saab, Fiat, Jeep, Seat, ale jezdím i Škoda, Opel, VW, Audi, Ford, vždycky si najdu něco). Subaru Levorg se mi líbilo, zvažoval jsem ho, ale ta spotřeba mě taky úplně nenadchla. Na druhou stranu kombi, 4x4, CVT, benzin a vyšší váha prostě za 6-7l asi jezdit nikdy nebude. Pro mě to není akceptovatelné, ale pro někoho jo a to je v pořádku. Jinak jak už jsem psal, lehce jety Levorg v DE v nej výbavě kolem 620tis. Kč vc. DPH se dá koupit, několik jsem měl vyhlidlich přímo od dealera, takže bych to tak tragicky s cenou neviděl. To jen u nás je ta cena úplně jinde.

stealth01
9. října • 17:08

Jak potom vypadá ve světle spotřeby 2.5 tunové SUV s trvalým pohonem 4x4, V8 s 320kW a spotřebou 8-9 dlouhodobě. Je to TDI, ale i tak jde vidět jasný rozdíl, kdo umí motory a kdo ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Colin
9. října • 21:17

Já nejsem ten, kdo začal porovnávat Hondu se Subaru. Jinak cca 2.5 tunové SUV 4x4 jezdím s V6 dieselem a dlouhodobě se nedá jezdit pod 9l (to jen dálky), spíš 10l. Takže já osobně si nedokážu představit, že V8 jezdí dlouhodobě mezi 8-9 se stejnou váhou (to bych taky viděl takovou spotřebu na dálkovou cestu... mám zkušenost s Audi A6 s úpravou na 225kW a ta dálky uměla za 6l).Škoda, že jsi neuvedel přesně, co to je za SUV, předpokládám že by to mohlo být Audi SQ7. S tím jsem pravda nejel.Zkusil jsem se podívat na spritmonitor, ale bohužel je tam jen jedna SQ7 s průměrnou skoro 14l :)

Zdeny Horáček (3MPS)
8. října • 8:20

6x6:-D:-D:-D

JohnST
7. října • 19:21

Ano mal som to auto pozicane a 11-12L/100km parada. Nie dakujem

Zdeny Horáček (3MPS)
8. října • 8:20

Mal so auto tiež požičane, tyt tatar, a jazdil som za 6,5-8, ty malamut ozajstný. A ke´d budem cheť, možno pojdem i za 20. Táraš...

feroj
9. října • 15:28

:-D niekomu to nevysvetlíš... na tom sa nejazdi štýlom ala STi .... na Levorgu mám odjazdené cez 17 tis... väčšinou cesty cez 300 - 350km(200km diaľnica, okresky v kopcovitom teréne, keď nie sú zápchy kľudne za 3 hod... takže asi nie moc pomaly) a 2+2 s batožinou čiže cc1800kg . spotreba na takej trase väčšinou 8,6 (výnimočne 9l)/100km a to ešte v režime "S"...("I" používam výnimočne, pretože na pomalú jazdu v meste sú na môj vkus nízke otáčky...) Nie je to STi, respektíve podobný tip auta(teda výkon300+..) ale do rýchlosti 180km/hod. som zatiaľ nebol v situácii, že potrebujem pridať a nešlo, naopak podľa mňa je pružné zrýchlenie vďaka Lineartroniku slušné a to aj pri takom zaťažení... a pri zhoršených podmienkach na ceste (dážď, sneh), je aj ten výkon v pohode (respektíve tí ktorý idú v tých 300+, podozrivo spomalia...;-) )škoda, že sa do EU nevozí 2.0i, to by bol správny motor k tomu podvozku (resp. v JPN je pri dvojlitri ešte lepší podvozok...)
CVT - v spojení s hydromeničom v pohode... v meste pri dynamickej jazde by bolo efektívnejší manuál .... ale len za cenu porušovania predpisov, v zápchach a kolónach so zaradením dynamických úsekov... neviem o lepšej (cenová hladina do 50tis€ ...)však preto ju zakázali v F1v
http://www.autoforum.cz/fascinace/f1-s-prevodovko... ...

Zdeny Horáček (3MPS)
7. října • 18:50

Mohu potvrdit. Vynikající rodinné auto. Další auto, až skončí odpis Outbacka, bude defintivně Levorg.

Neurotic
7. října • 14:00

Auto je to pěkné, ale motor a převodovku prostě nezkousnu...

Rupnik
7. října • 10:06

Tohle auto se mi moc líbí a proto jsem na lákavý titulek klikl v domnění, že půjde o opravdový test. Bohužel si test, který by nebyl tak povrchní, budu muset najít někde jinde.

Colin
7. října • 12:39

Na co test? Zajdi k dealerovi a to auto projed. Já jsem to udělal hned, jak se tady začalo prodávat. Auto je to super. Jízdní vlastnosti na vysoké úrovni, ten podvozek krásně drží a zároveň to člověka nevyklepe. Mě zklamal akorát výkon, ale pro běžné ježdění OK, dalo by se s tím žít. Převodovka, když začala radit virtuální stupne, tak mi přišlo, ze až zbytečně cuka, to normální automat tolik nedělá...tuhle virtualni serepeticku si mohli odpustit. Kamen úrazu byla pro mě spotřeba, to jsem nezkousl, jinak by auto bylo teď doma. Doporucuju kouknout na predvadecky z DE, v nejvyšší výbavě se dá koupit už kolem 620 tis. Kč vč. DPH a to už i model s EyeSight (s najezdem kolem 10000 km, což je pro mě rozhodne akceptovatelne). Pěkných cca 200000 Kč domu oproti funglovce z ČR. U nás bohužel predvadecku za takovou cenu neseženete a o slévárny se u Subaru nedá moc mluvit.

Doporučujeme

Články odjinud