Karlovarským krajem se Subaru Levorg. Je to skvělý společník

Rupnik  |  07. 10. 2017 10:06

Tohle auto se mi moc líbí a proto jsem na lákavý titulek klikl v domnění, že půjde o opravdový test. Bohužel si test, který by nebyl tak povrchní, budu muset najít někde jinde.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  07. 10. 2017 12:39

Na co test? Zajdi k dealerovi a to auto projed. Já jsem to udělal hned, jak se tady začalo prodávat. Auto je to super. Jízdní vlastnosti na vysoké úrovni, ten podvozek krásně drží a zároveň to člověka nevyklepe. Mě zklamal akorát výkon, ale pro běžné ježdění OK, dalo by se s tím žít. Převodovka, když začala radit virtuální stupne, tak mi přišlo, ze až zbytečně cuka, to normální automat tolik nedělá...tuhle virtualni serepeticku si mohli odpustit. Kamen úrazu byla pro mě spotřeba, to jsem nezkousl, jinak by auto bylo teď doma. Doporucuju kouknout na predvadecky z DE, v nejvyšší výbavě se dá koupit už kolem 620 tis. Kč vč. DPH a to už i model s EyeSight (s najezdem kolem 10000 km, což je pro mě rozhodne akceptovatelne). Pěkných cca 200000 Kč domu oproti funglovce z ČR. U nás bohužel predvadecku za takovou cenu neseženete a o slévárny se u Subaru nedá moc mluvit.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  07. 10. 2017 14:00

Auto je to pěkné, ale motor a převodovku prostě nezkousnu...

Odpovědět  |   | 

Mohu potvrdit. Vynikající rodinné auto. Další auto, až skončí odpis Outbacka, bude defintivně Levorg.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 10. 2017 19:21

Ano mal som to auto pozicane a 11-12L/100km parada. Nie dakujem

Odpovědět  |   | 

Mal so auto tiež požičane, tyt tatar, a jazdil som za 6,5-8, ty malamut ozajstný. A ke´d budem cheť, možno pojdem i za 20. Táraš...

Odpovědět  |   | 
feroj  |  09. 10. 2017 15:28

niekomu to nevysvetlíš... na tom sa nejazdi štýlom ala STi .... na Levorgu mám odjazdené cez 17 tis... väčšinou cesty cez 300 - 350km(200km diaľnica, okresky v kopcovitom teréne, keď nie sú zápchy kľudne za 3 hod... takže asi nie moc pomaly) a 2+2 s batožinou čiže cc1800kg . spotreba na takej trase väčšinou 8,6 (výnimočne 9l)/100km a to ešte v režime "S"...("I" používam výnimočne, pretože na pomalú jazdu v meste sú na môj vkus nízke otáčky...) Nie je to STi, respektíve podobný tip auta(teda výkon300+..) ale do rýchlosti 180km/hod. som zatiaľ nebol v situácii, že potrebujem pridať a nešlo, naopak podľa mňa je pružné zrýchlenie vďaka Lineartroniku slušné a to aj pri takom zaťažení... a pri zhoršených podmienkach na ceste (dážď, sneh), je aj ten výkon v pohode (respektíve tí ktorý idú v tých 300+, podozrivo spomalia... )škoda, že sa do EU nevozí 2.0i, to by bol správny motor k tomu podvozku (resp. v JPN je pri dvojlitri ešte lepší podvozok...)
CVT - v spojení s hydromeničom v pohode... v meste pri dynamickej jazde by bolo efektívnejší manuál .... ale len za cenu porušovania predpisov, v zápchach a kolónach so zaradením dynamických úsekov... neviem o lepšej (cenová hladina do 50tis€ ...)

však preto ju zakázali v F1v
http://www.autoforum.cz/fascinace/f1-s-prevodovko... ...

Odpovědět  |   | 
civic  |  07. 10. 2017 20:44

jezdím s novou hondou 1.5 turbo s cvt v průměru kolem 7-8, spotřeba i zrychlení, souhvězdí plejád musí ještě trochu zapracovat

Odpovědět  |   | 
Colin  |  07. 10. 2017 21:42

A ta Honda je kombi 4x4?

Odpovědět  |   | 

6x6

Odpovědět  |   | 
civic  |  08. 10. 2017 15:06

takže všechny 4x4 kombi mají o polovinu větší spotřebu??? to jako vážně ti to přijde ok??? v čom jezdíš? hummerem?

Odpovědět  |   | 
Colin  |  08. 10. 2017 22:26

Člověče, vůbec ti nerozumím. Máš Hondu s 1.5 a spotřebou mezi 7-8 litry a zdá se ti to super? Netuším, který model od Hondy s 1.5 máš a nechce se mi to dohledávat, ale pokud máš nový Civic s 1.5, tak to kombi není a to by zas mě přišla spotřeba mezi 7-8 litry u takovýho auta vysoká (ale jinak stejně nechápu ten tvůj výkřik do tmy, že tvoje honda s 1.5 jezdi za 7-8l, když to není porovnatelný auto s Levorgem). To už by se kolem 8l dalo dlouhodobě jezdi Levorgem a v tomto kontextu bych už tu spotřebu tak hrozně u něj neviděl... musís si holt připočíst pohon 4x4 a batoh na zadku k tomu, to holt něco na víc váží.

Jinak služebním Leonem ST FR na 18" alu s 1.4TSI jsem jezdil dlouhodobě za 6,5l benzínu a to jak před chipem tak po chipu, kdy má aktuálně 180k a 300Nm. :)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 10. 2017 17:08

Jak potom vypadá ve světle spotřeby 2.5 tunové SUV s trvalým pohonem 4x4, V8 s 320kW a spotřebou 8-9 dlouhodobě. Je to TDI, ale i tak jde vidět jasný rozdíl, kdo umí motory a kdo ne.

Odpovědět  |   | 
Colin  |  09. 10. 2017 21:17

Já nejsem ten, kdo začal porovnávat Hondu se Subaru. Jinak cca 2.5 tunové SUV 4x4 jezdím s V6 dieselem a dlouhodobě se nedá jezdit pod 9l (to jen dálky), spíš 10l. Takže já osobně si nedokážu představit, že V8 jezdí dlouhodobě mezi 8-9 se stejnou váhou (to bych taky viděl takovou spotřebu na dálkovou cestu... mám zkušenost s Audi A6 s úpravou na 225kW a ta dálky uměla za 6l).

Škoda, že jsi neuvedel přesně, co to je za SUV, předpokládám že by to mohlo být Audi SQ7. S tím jsem pravda nejel.

Zkusil jsem se podívat na spritmonitor, ale bohužel je tam jen jedna SQ7 s průměrnou skoro 14l :)

Odpovědět  |   | 
civic  |  10. 10. 2017 14:06

super, narazil jsem na pravověrného plejádistu třeba mi vysvětlíš, jak velký vliv má karoserie kombi na spotřebu ?!? navíc tím seatem potvrzuješ, co říkám ?!? prostě subaru se ta 1.6 nepovedla stejně jako jejich boxer diesel. jestli to neumí v průměru jezdit za 8-9, je to krám. když to jezdí za spotřebu vynikajících subaru šestiválců, tak by to tak mělo i táhnout a ono netáhne a tom ta diskuze je

Odpovědět  |   | 
Colin  |  10. 10. 2017 16:18

Bože ty jsi případ. Levorg samozřejmě mezi 8-9l dlouhodobě jezdí, prozkoumej si např. spritmonitor.de a uvidíš. Pravověrný plejádista nejsem, nikdy jsem Subaru neměl, nemám a monžá ani mít nebudu.

Karoserie kombi má na spotřebu takový vliv, že to auto je těžší a těžší auto má většinou vyšší spotřebu a Levorg je navíc 4x4, takže další kila navíc. Abych ti to zjednodušil, tak kila navíc a pohon 4x4 ti na spotřebě přidávají ... ne ubírají.

Užívej si svojí Hondu s 1.5 a skvělou spotřebou mezi 7-8l ve zdraví.

Skoro by se mi chtělo napsat, že Honda neumí vyrobit 1.5ku, když to jezdí za 7-8l, když Seatí 1.4TSI jezdí mezi 6-7l, ale neudělám to :)

Odpovědět  |   | 
civic  |  10. 10. 2017 22:02

jsem škoda, myslel jsem, že jsem potkal fanouška značky, jako jsou alfisti a bejvávali sábisti.
připadalo mi, že Levorga chválí jen novináři, ale díky diskuzi vidím, že existují i majitelé...
1.5 jezdí podle mě stejně jako 1.4 tsi i za stejnou spotřebu, jen mám těžší nohu, i když novináři ji mají těžší, když jezdí i za 9
to je případ i Levorga, majitelé mají běžnou spotřebu jako 1,5 tunový benzín,
ale novináři jezdí za spotřebu šestiválce
stejně si myslím, že tohle auto je jen pro fandy značky víc než kterékoliv Subaru a to včetně STI, 900 tisíc za auto velikosti nižší střední nediesel s "divným" automatem nezachrání ani vynikající trakce a grip

Odpovědět  |   | 
Colin  |  11. 10. 2017 00:14

Každá značka má svoje fandy. Já jsem několik let jezdil posledním Saabem 9-3 SportSedan, ale že bych to s fandovstvím přeháněl, to ne. Mě se jen líbí jezdit něčím, co tolik na silnicích nepotkavam (Saab, Fiat, Jeep, Seat, ale jezdím i Škoda, Opel, VW, Audi, Ford, vždycky si najdu něco). Subaru Levorg se mi líbilo, zvažoval jsem ho, ale ta spotřeba mě taky úplně nenadchla. Na druhou stranu kombi, 4x4, CVT, benzin a vyšší váha prostě za 6-7l asi jezdit nikdy nebude. Pro mě to není akceptovatelné, ale pro někoho jo a to je v pořádku. Jinak jak už jsem psal, lehce jety Levorg v DE v nej výbavě kolem 620tis. Kč vc. DPH se dá koupit, několik jsem měl vyhlidlich přímo od dealera, takže bych to tak tragicky s cenou neviděl. To jen u nás je ta cena úplně jinde.

Odpovědět  |   | 
feroj  |  09. 10. 2017 15:31

aj ja zo 4x4 ... pri predpisovej jazde som mal dokonca 5,2l/100km na cca 40km úseku

Odpovědět  |   | 
feroj  |  09. 10. 2017 18:00

Nemám nič proti Honde, skôr naopak... robí hádam najlepšie benzínové motory... v rámci veľko sériovej výroby ...a po troške hľadania som narazil na základné rozmery a váhu CIVICU... http://www.auto.cz/test-honda-civic-1-5-vtec... ...
pre porovnanie predokolka o 200kg ľahšia(základ s vodičom), ako Levorg, s menším kufrom a s trochu výkonnejším motorom, rovnakou prevodovkou (CVT, nepozeral som stály prevod a prevodový rozsah...) papierovo Civic 8,2 (našiel som aj 8,4)s/100km/hod. ... Levorg 8,9s s 1530kg a 4x4 ....udávaš(pri neviem akom zaťažení) spotrebu 7-8l, ja na Levorgu 8-9l pri cca 1800kg(2+2+batožina) ... tak potom to asi nebude také zlé??? a Levorg ani na tých rozbitých SK cestách pri 18" nepotrebuje adaptívny podvozok (tým nechcem povedať, že tým auto netrpí...)

Odpovědět  |   | 
civic  |  10. 10. 2017 14:27

přesně tak, rozdíl 200 kg u skoro stejně velkého auta (Levorg je o 5cm delší, ale zase kratší rozvor) a stejné nosnosti cca 470 kg a velikosti kufru 520 l. plus 200 000 a spotřebu 2l za AWD je volba pro každého jiná. ale přiznávám, že od Subaru jsem míval ve výběru spíš Forestra než legacy

Odpovědět  |   | 
Stan  |  08. 10. 2017 12:09

pškné auto, ale výkon je slabý a spotřeba vysoká. 1 motorizace? 1 převodovka? Hmm

Odpovědět  |   | 
feroj  |  09. 10. 2017 16:00

a načo by tam bol trojválcový 1.0L z manuálnou prevodovkou ?? a CVT, alebo 4x4 za príplatok?

Odpovědět  |   | 
Stan  |  09. 10. 2017 18:43

A co jít jinou cestou než píšeš, stejný motor s manuálem a o 40.000 levnější nebo varianta ST s atmo dvoulitrem.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  08. 10. 2017 14:15

Interiér příjemně jednoduchý zrovna není. Jelikož jsem s Levorgem jel, tak oproti svému Legacy IV, ze kterého vychází, tedy ne z Imprezy, jak z článku spíše vyznělo, je poněkud nepřehledný, ale jako celek to nevypadá špatně, spíše naopak. Ale o jednoduchosti bych tady určitě nemluvil a člověk si na to musí nějakou dobu zvykat. Nicméně svezení je v něm parádní a je tam cítit ten pokrok v podvozku, který je prostě úžasný. Subaru to zabíjí pouze prodejní cenou. Taky nechápu, co pořád má každý s tím, že má malej výkon. Dle mě je dostatečný a jde slušně za plynem. Pokud chce někdo rovinkového sprintera poohlédne se asi jinde, ale Subaru, to je především výborný podvozek ve spojení s 4x4 a ten je u Levorgu špičkový. Kdo s Levorgem, nebo jiným Subaru nejel, to nepochopí a bude žít v domnění, že u svého auta má také dobrý podvozek, ale to je omyl Taky až mě Legacy doslouží, jeho nástupcem bude určitě Levorg.

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  09. 10. 2017 19:21

Prosím jak je vhodná přestavba na LPG...Děkuji

Odpovědět  |   | 
jj  |  09. 10. 2017 23:02

vůbec

Odpovědět  |   | 
Stan  |  10. 10. 2017 09:27

Jestli to není přímý vstřik, tak velmi. Ale stačí nebýt lenivý, stáhnout si katalog výrobců komponent, Princ, BRC atd a najdeš tam seznam motorů, které se přestavují a nemusíš věřit radám neregistrovaných uživatelů, ze kterýma se většinou schovávají kokoti co nemají ani vlastní auto...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A