Karel Loprais, inventář dakarské rally, letos nebude závodit

10 komentářů

kubakod
6. listopadu • 18:59

nerika se poskodil, ale poranil
kdyz se teda bavime o cloveku...
nekdy zustava rozum stat

Radek Ondrášík
6. listopadu • 23:02

To nemáte pravdu. Poškožení ve spojení se zdravím je zcela relevantní výraz používaný ve zdravotnictví. Dokonce i v zákonech věnující se zdraví se uvádí "poškození" to samé v lékařských knihách.Chápu, že toto neznáte, ale příště, než začnete někoho za něco napomínat, zjistěte si fakta. Děkuji

xx
6. listopadu • 22:41

Ten Ondrasik mi fakt vypada na debila

Ráďa
6. listopadu • 16:07

Tak důvodu je několik proč Tatra jednu dobu tak vyhrávala. Na startu totiž nebyl žádný profesionální konkurent s dobrým terénním LKW. Všecko byly jen upravené silniční pseudomrcky a větší pozornost všichni věnovali osobním vůzům.
Navíc Karel Loprais nikdy nebyl nejlepším testovacím jezdcem u Tatry. Měli jsme tu v Kopru i lepší jména, ale někdo si to uměl zařídit a pak už to tak zůstalo. Navíc automobilka pro ty závody zas až tak mnoho nedělá. To do Kamaz Master lije prachy ve velkém jak automobilka, tak i vláda. Postaví se prototyp pro dakar a podle něj se naseká spousta kousků a vůz může být homologován. Kdežto naše Tatra byla donedávna jen sériovka hasičák se silnějším motorem . Jistě že Loprais má neocenitelní zkušenosti atd. , ale Tomeček rozhodně horší není. Tatra to pak jistila tím, že jako sériovka je mimo asfalt dost dobrá, tak se s tím nemuselo moc dělat a na vítězství to stačilo. Ale konkurence se mezitím za drahé peníze posunula a hodně lidí si toho nějak nevšimlo.
Spíš mám radost, že se tatrovákům povedlo bez prolémů a vlastními silami upravit ten hlavní motor V8 na euro IV. Před tím smekám.

yoggi
6. listopadu • 8:52

uz asi nic nedokaze, nato ze ma svoj vek a uz ma strach. rusi su mladsi a dravejsi. a aj to ma vplyv. skoro som zabudol loprais uz nema na to auto aby mohol konkurovat. staci si zobrat len vykon a je vidiet ze porovnavat sa s kamazom nemoze. podla mna pokial sa zasadne nezmeni auto tj. nove o generaciu lepsie tak na titul uz nemoze pomyslat.

Lukas-e30
6. listopadu • 10:56

s Kamazem se nemuže porovnávat nikdo, Loprais posatvil kdysi pumu párkrát s ní vyhrál, pak ji zakazali, a museli se všichni vyjma kamazů vrátit k autum co maj motor vepředu.Loprais nemá takové finanční zázemí jako Kamazy, který můžou postavit i behem zavodu auto odznova.....prostě neřeší finance.A že ej starý...mnoi je, ale stále dokáže i se slabšim autem jezdit na špičce..., a kdyby měl rozpočet jako Kamazy tak věřim, že by v pohodě vyhrával...

yoggi
6. listopadu • 14:10

jasne kamaz ma podporu financnu. ale aj tak loprais uz nejazdi to co kedysi alebo jazdi len prisli tiez dobri jazdci a s lepsimi autami.

yoggi
6. listopadu • 14:10

jasne kamaz ma podporu financnu. ale aj tak loprais uz nejazdi to co kedysi alebo jazdi len prisli tiez dobry jazdci a s lepsimi autami.

acoLaco
6. listopadu • 8:32

Vždyť je to už starej dědek. Měl by vyklidit místo mladším a už se tam za rok necpatB-]

tuky
6. listopadu • 2:41

skoda toho zranenia - drzim Vam palce a dufam ze legenda sa vrati za volant!

Doporučujeme

Články odjinud