Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil

89 komentářů

alda
3. července • 10:58

Nejen auta si kupoval, ale i kurevy. Kromě zpívání to byl ubožák.

Marfušenka
29. ledna • 17:40

Já myslím, že poslední parádní auto které měl byl ten poršák. To je krása. Po něm už samá komerce. Troufám si říct, že výběr auto vyjadřuje jeho přístup k životu, jak se postupně měnil..

Gottwald
23. prosince • 23:32

Karle, milujeme tě. Byl si z nás komunistů nejlepší.

karel
3. července • 11:00

Měl si napsat ze spolupracovníků St by na předním míst.

Ja
14. prosince • 6:21

No co užil si to.cestoval,žen měl nespočet.penez na rozhazování.....

Jan Hlavinka
7. listopadu • 19:06

Proc je u clanku, ktery vysel po jeho smrti, u fotky napsano, ze aktualne jezdi Golfem?

Mercedes
20. října • 15:57

Tady to je parta hlupaku,kteri si mysli,ze vi vsechno nejlip.Pomlouvate Gotta,ktery za svuj zivot dokazal vic,nez vy dokazete za 1000 zivotu.Kriplove debilni.A co ten vas ozrala Havel?S komancema jedna ruka a jinak zlodej a nejvetsi vlastizradce co tu kdy zil.V 80 letech se ozraly prohanel po Praze v Mercedesu a donasel komancum.Za to mel vzdycky fesacky kriminal,kde jako na oko sedel,ale i v tom krimu si zil lip,nez lidi venku.A nakupovat chodil zasadne do tuzexu.A takoveho kripla oslavujete a opravdoveho umelce a cloveka,ktery proslavil Cesko hanite?Jste ubohe sracky.

Ann
3. července • 11:02

Máš pravdu, co dokázal Gott- vyšukat kolem 6500 bab, to nedokázal nikdo.

mika
4. října • 15:23

na co měl tolik aut,když měl auto s řidičem???? nechápu! to je nějaký blábol,:-D

Koumes
3. října • 12:40

A tak hlavně že se Havlovi vyčítá ten volítanej Mercedes, že jo? Jinak ve vší úctě k mistrovi, fakt jsme národem idiotických Švejků ...

expat
3. října • 13:00

....kdyby jen Švejků...to by se ještě dalo...že jsou také závistivci, lháři, podrazáci, zloději a udavači....to už jsou horší vlastnosti.

kolkyno
2. října • 18:50

Ste platok o autach preco len prekopcite 3 mesiace stary clanok a zmenite nadpis?! Gott si zasluzi viac ked uz si ho chcete uctit, minimalne popisky pod fotky v minulom case :-(

expat
3. října • 12:53

Souhlas. Stačilo napsat, že K.G byl výborný zpěvák, ne moc dobrý řidič a že měl "křivou páteř" a bylo by to....B-]

MUDr. Chocholoušek
2. října • 17:23

Mě by zajímalo, které auto měl, když podepisoval antichartu?

expat
3. října • 12:50

3 bolševiky to nezajímá....:-))

tom
18. srpna • 15:34

zapomněli jste na BMW 633csi

jenicek54
12. července • 12:29

Alfu Romeo opravdu nakouskoval:-D

Martin
12. července • 12:10

Přisluhovač komunistického režimu měl skutečně pěkná auta.

expat
14. července • 12:36

Přisluhovač do poslední chvíle...ještě v červenci 89 odmítl podepsat petici "Několik vět", i když už to udělala i normalizační zpěvačka H. Zagorová....

Lord Owl
12. července • 8:08

Když se to vezme s nadhledem, tak byl prostě pracháč a kupoval si, co se mu hodilo a u toho měl aspoň trochu vkusu.
Znám pracháče, co si kupují fakt hnusný a neodpovídající auta jízdně ani prestiží, v životě by si nekoupili drahou značku a škudlí kde se dá.
Takovej Jágr taky na to co vydělal, taky se v ničem extra nevozil....

jean
2. října • 17:25

Jágr veľa investoval do nehnuteľností v Las Vegas :-D

Martin
2. července • 9:24

Přisluhovač komunistického režimu měl holt výhody.

expat
14. července • 12:23

Jsem překvapen, že sem chodí taková síla kolaborantů se zločinným režimem...B-]

Jan Štěpán
12. května • 10:50

To je život. Tak to bylo, je a bude. Za chvíli bude možná rád i za chodítko. A vše pod dohledem médií.

Pavel
24. prosince • 17:46

Karel Gott je hanba chlap a zrádce národa. Měl by jezdit důlní lokomotivou!

JA-NE
22. června • 15:04

Tak najzaujimavejsia bola jednoznacne ALFICA B-]

světelná tyč
15. června • 17:59

Škoda že se ta galerie nedá na iPadu prohlížet, furt ta stránka padá a pouští se od začátku.

tomassimr
14. června • 20:19

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

tomassimr
14. června • 20:14

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

k22
14. června • 9:31

každým kdo se měl za komoušů "nadstandartně" musel donášet a spolupracovat. Alternativou byl kriminál...Dnes se už bát nemusíme, i donašeči mohou dosáhnout na nejvyšší level...

Tom
13. června • 19:34

Jj i Karel prispel svym dilem na miliardu Eur, ktere ted VW vyplazne za emisni skandal. Kolik milionu dalsich Hujeru prispelo spolecne s nim? Firmu to zjevne moc nerozhodi, nasetrila si z hlouposti lidi mnohem vic, tohle je jen kapka v mori. Tesim se autore jak se o tehle pokute rozepises ;-). Je to totiz mnohem zajimavejsi tema.

Alias
13. června • 20:59

Co dieselgate, ale vsimli jste si, kolik se letos urodilo jmeli ? Strasne, v korunach stromu to vypada jako nejaka orli hnizda...

Ludek_II
14. června • 7:30

Ještě že ne čapí hnízda.

Kuk Vykuk
18. června • 1:52

Nejvíc je howen, ostatně jako vždy. B-]

stealth01
14. června • 7:19

Copak jmelí, ale jmelí!

owner
13. června • 17:13

Pamatuji, že v nějakém rozhovoru říkal, že převrátil na střechu śvého Escorta a měl dost namále.

expat
14. července • 12:20

Zpěvák dobrý, ale řidičský průkaz neměl dostat.....

andy
13. června • 16:26

Někdy v r.1970-71 psali v tehdejších novinách Aktuality a Melodie že si Karel Gott koupil nové BMW 2002 pokud mě paměť neplete.Jinak on si na ta svá auta svým zpěvem vydělal.Byl a je populární tak či tak.Dneska také někdo jezdí ve Felicii a někdo v ohromných SUV hlavně 50 ti kilové blonďaté pipiny s kabelkou a čumící do mobilu.

lyon
6. června • 21:23

Od BMW měl následně i 635CSi ve zlaté metalíze.

Madla Fakla
14. června • 14:22

"50 ti kilové" :-D česká demence je bezbřehá - tuhle verzi neznám, díky, kreténe!

R
13. června • 16:05

Jojo někdo za socialismu jezdil v Trabantu, škodovce nebo ziguliku a někdo v alfe, mercedesů a tak....hold všichni si byli rovni...🤓

Joe Doe
12. července • 8:36

Gott bol pan spevak - skratka svetova spicka. Uznavam, nie kazdemu sedi pop a estradne kusky, ale hudobny styl nemeni nic na tom, ze k tej svetovej spicke patri.Na to, co ma, si zarobil. Nikto nenutil ludi kupovat jeho platne a navstevovat koncerty.Bol popularny v Nemecku a dokonca sa ako jeden z mala 'cechoslovakov' stretol a rozpraval s Johnom Lennonom. Skratka sa v ramci svojho remesla pohyboval v tych najvyssich kruhoch.Inak, dieseloveho Mercedesa mal v 80.rokoch aj nejaky otcov znamy, co byval na zapadnutej dedine na vychodnom Slovensku. Cervena jazdenka z NSR, oficialne 'darovacia zmluva'. Ono, stacilo ze niekto jazdil kamionom casto na Zapad - na dietach velmi slusne zarobil.

Anti-automat
16. června • 13:42

@R: no a vidite, dnes niekto napriklad nejazdi vobec pretoze na to nema. Byva s rodinou v podnajme a zije len preto aby ten podnajom splatil a rodina s detmi neskoncila na ulici. Rovnost v tom, ze mate pracu a strechu nad hlavou je podla mna benefit, o ktorom sa mnohym dnes ani nesniva. Nie, nie som komous. Nie, nepropagujem tu nic. Nie, nie som putin ani bolsevik, nevkladajte mi to do ust, pisem radsej vopred.A ano, konstatujerm len fakt. Ostatne z toho podnajmu v panelaku, ktory bol vtedy postaveny, zijete dodnes.

JK
12. července • 13:44

Nechci plošně paušalizovat, ale spousta lidí, kteří jsou dneska "neschopni" žít lépe, než pouze od výplaty k výplatě, jsou mimochodem i výtvorem dob minulých. Jejich rodiče nepotřebovali přemýšlet, stačilo vstát a dojít do práce, odpíchnout si účast a o nic moc se nestarat. V tomhle vyrostlo několik generací, kdy se stát tvářil jako rodič, který všechno zařídí, hlavně nepřemýšlet, neprojevovat se, nediskutovat. No a dneska se prostě hodně lidí neumí vyrovnat s faktem, že by měli být zodpovědní v první řadě za sebe, své činy a svůj život. Ono je pohodlnější dát mandát někomu, kdo tvrdí, že se "postará" a potom si jen pohodlně brblat nad pivem. Podle toho vypadá i politika dnes. Kdyby tady lidi byli ochotni více pracovat na sobě, než trávit čas chlastáním, tak bychom byli dávno Masarykovým mokrým snem - tedy oním "východním Švýcarskem". Nevím jestli by pomohlo oněch nepřerušených 50let, ale jednoznačně je naše společnost ještě nedospělá, pohodlná a čeká, že se o ni někdo postará. Nejvíc mě děsí, když jsou někteří pohodlní tak, že jsou ochotni pro levné pivo a regulovaný nájem obětovat nejen vlastní svobody, protože oni ji nepotřebují, ale i svobody ostatních. Což je společensky nejsobečtější akt, který může masa spáchat na jedinci. A děje se to aktuálně po celém světě. Být nezodpovědný je prostě pohodlnější. kdyby lidi chtěli vyšší platy, lepší jídlo, čistší vzduch, tak by pro to něco udělali. Ale "něco udělat" je nepohodlné a musí se u toho přemýšlet.

bafunak
30. ledna • 12:48

Výstižné. Vidím to stejně.

stealth01
2. října • 11:41

Dlouho jsem nečetl tak rozumný názor (kór tady na fóru životních frustrátů).

expat
14. července • 12:15

A co byste očekával od národa, který proslul tím, že byl za RU označován za národ kočích a uklizeček....:-/

Joe Doe
14. června • 15:27

Velky rozdiel oproti dnesku, vsak ;)

Peter
14. června • 7:36

A co to s tím má společného? Výdělky vždy byly a budou rozdílné podle profese. Někdo utápí peníze ve zlatě, jiný v umění či cestování, další v autech a mnozí a ti mají nejvíce keců v chlastu.

Aleš
3. července • 11:10

A někdo v děvkách, vyšukat 6500 bab stálé mnoho peněz.

Ivan
3. července • 11:11

A ještě si je počítat. B-]

Tom
13. června • 20:35

hold není holt...

radon
13. června • 19:52

kdyby si byli vsichni rovni, tak jsi take mohl vymenit mastne monterky za mikrofon a oblazovat nas svym zpevem v poradu Pozor, zakruta. Nastesti k tomu nikdy nedoslo, proto tobe zustal v garazi Trabant a mne zdrave usi 😁

jean
13. června • 19:44

Kaja bol s prehladom najbohatsi legalne zarabajuci clovek v Csr, takze ten prispevok je dost odveci. Boli casy, ked statu Nosil viac deviz ako Skodovka.

Viktor
13. června • 18:48

Tak hlavně že teď jsou si všichni rovni a jezdí v MB třídy S....nerovnost je přirozený stav a to včetně inteligence..

Hloupý Honza
14. června • 0:00

Jenomže na „řadových pozicích“ nebyla tenkrát možnost postoupit v hierarchii nahoru. Drtivá většina pracantů pracantů brala tolik, co lemplové. Když chtěl režim ocenit jejich práci, tak je vystavil na nástěnce stachanovců nebo posunul na lepší pozici v roční frontě na škodovku.

tom
15. června • 13:17

A dneska je, jo? :-)

Freddka
14. července • 1:27

Jo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
27. září • 13:27

A kde?

older
13. června • 17:17

Aktivní kolaboranti si mohli zajezdit v čem chtěli....

expat
12. července • 15:46

...to tu máme aktivních kolaborantů....:-O

tom
15. června • 13:18

A nezapomeň na disidenty. Malo kdo mel v te době treba saab nebo mercedes...

Martin Klein
13. června • 19:34

Za to Vy, by Jste byl tak zásadový automobilista, že by Jste si své uši zalil olovem, někoho neposlouchal a jen doma okopával svoji záhonek, jen aby Jste si vůbec nezadal s novým leninským vedením. Oceníte, že Kája Gottů aspoň zůstal doma a snášel zlatá vejce?

puntja
14. června • 6:28

Zůstal doma a na Západ si jezdil, kdy se mu zachtělo. Ostatně je známa jeho osobní úmluva s Husákem. Tito lidé byli ti největší hajzlíci, kteří podporovali komouše a přitom si užívali výhod Západu. Pročpak asi nezůstal v Německu? Tady se měl líp.. výhody z obou stran, tak co by se nezaprodal. Matuška byl jiná klasa.. i jako zpěvák.

older
13. června • 22:29

K.G aktivně kolaboroval se zločinným komunistickým režimem....sorry jako....

expat
14. července • 12:17

...jo K.G a asi i těch 19, kteří vám dali palec dolů.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
27. září • 13:26

A co treba disident Landovsky se svym saabem?

Ludek_II
14. června • 7:26

Taková Sarah Leanderová v mužském a českém vydání.

Pumpaři od Zlaté podkovy
13. června • 16:37

Těch lidí moc nebylo. Pár lidí ze šoubyznysu, Husák, podvodníci zelináři, řezníci, pár taxikářů a pumpaři s pumpou, kde tankovali TIR. Soudruzi si nemohli nic koupit, páč by je jiný soudruh napráskal, že tíhnou k imperialistům. Taková pumpa, ta si v 80.letech přišla za prodej lístků na naftu i přes 100tis měsíčně. Což byly v té době astronomické peníze.

Marty
12. července • 10:20

Plácáte nesmysly.Jen Mototechna (ne tuzex) sem dovzela tisícové série západních aut - namátkou -
Renault 4CV - 5060 ks, Fiat 600 - 17 000 ks ; Hillman Minx - 2000 ks ; Daewoo Racer 3000 ks, Toyota Corona - 402 ks, Austin Allegro - 900 ks, Renault 5 - 4000 ks a dalšími vzy které Mototechna anbízela byly Ford Anglia, Renault 8, Fiat 500, Simca Aronde, Elysse, 1301, 1501, Renault 16, ford Cortina.V tuzexu šly pořídit Fiaty 127, Uno, Fordy Cortina, Escort a Sierra, Peugeoty, Chrysler 160/180 a Chrysler Simca 1307/1308; Mercedesy, VW Brouk, Golf, Saab a Volvo.Další káry byly dary od příbuzných ze západu, bouračky co tu nechali cizinci, káry z ambasád....

jean
2. října • 17:19

Pre krajinu s 15 000 000 obyteľmi ? Fakt až 5000 ks z jedného modelu? No nekece....:-O

Tom
3. října • 11:30

No a? Driv jsem nemel potrebu auta, protoze jsem se vsude dostal s hromadnou. Dneska je to problem..

despo
15. června • 11:11

Pumpar byl oproti tzv. uhlobaronum jenom chudy pribuzny

homer
14. června • 8:45

záleží kolik jich na to bylo, protože když jsi chtěl udržet zlatej důl v chodu musel jsi hodně rozdávat

petr
14. června • 7:39

Jo a Havel jezdil do pivovaru v Mercedesu,chudák....

Kuk Vykuk
18. června • 1:47

Chudák jseš ty.

Kukbuk
12. července • 8:39

..a co si potom ty buzno???
Tu mas dokaz ako motas a pritom si NIKDY nesedel v EV,ale vsetko vies a vsetko poznas. :-D
Od dusevneho a zakomplexovaneho kripla co v zivote nic nedokazal sa ale ani nic ine cakat neda.Tu mas TVOJE ODPOVEDE na HYBRID.CZ k tomu ako si jazdil v 2012 na TeZle z papieroveho kartonu v ktorom spavas pod mostom :-DHybrid.cz
Tema:Elektromotorka H-D Livewire v PrazeVložil/a Kuk, Čt, 2019-07-04 20:14
Když si přes motorku léčíš svůj chlapáckej komplex, tak tě každá změna ohrožuje :DVložil/a Josef., Čt, 2019-07-04 20:25
Přesně tak, jen my co jezdíme denně v EV víme, co je pro ostatní nejlepší.Vložil/a Kuk, Čt, 2019-07-04 20:55
Já v životě v EV nejel, tak nemůžu sloužit.Vložil/a spetak, Pá, 2019-07-05 12:26
Tak už to konečně zkus !!!Vložil/a Karol, Po, 2019-07-08 06:04
Kuk je takovej žvanil, hodně keců o EV, ale nic reálného, ve stylu Lucie a písně Panic :DVložil/a Kuk, Po, 2019-07-08 20:47
No vida, dal si dohromady dokonce i souvislou větu. To poškození mozku asi nebude zas tak strašné, ale na odstavec to asi nebude co? :DVložil/a Karol, Út, 2019-07-09 06:44
Už jsem se lekl, že by jsi měl nějaký příspěvek k věco a ne jenom urážky ;)
Musíš mít hoooodně jednoduchej život, když svoje životní zkušenosti a zážitky neustále promítáš na lidi v diskusi ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. července • 11:51

Vložil/a Pavel F., So, 2018-11-17 17:23
Hele, Kuku, jakým EV vlastně ty jezdíš?Vložil/a Kuk, So, 2018-11-17 17:25
Už jsem to tu říkal 100x, nikdy jsem žádným nejel. :)Pavel F., So, 2018-11-17 17:32
Že EV nemáš, to ti věřím, ale že s žádným EV nikdy nejel?!?:-PB-]

...
12. července • 9:21

Kuk se hra na EV R.Rosenberga a on je to přitom EV panic. :-O
Tak to je gol. B-]

Kuk Vykuk
13. července • 11:50

V EV jsem už dávno seděl, ale nikdy jsem v něm nejel a na tom se dosud nic nezměnilo a pořád to všem zabedněnejm pitomcům co si automaticky naivně myslej že jsem majitelem elektroauta každej rok dokola votřískávám vo hlavu. Ale vždycky se najde někdo, kdo z toho má 3. vánoce jako třeba tady maďarskej žumpojed protože se ještě nenaučil číst a chápat psanej text, jak má z těch sraček vyleptanej mozek. B-]

Kukbuk
13. července • 18:13

Poucas,mudrujes,utocis na ludi s inym nazorom a spalovacimi autami,obhajujes EV a aka je realita???
Si dusevny kripel co mudruje na zaklade skusenosti inych,ked tvoje skusenosti su NULOVE.
Buzno sam jazdis na starom krame co vypusta jed do ovzdusia a pritom poucas inych so spalovacimi autami.
Si odpad bez realnych skusenosti z EV,ktory si lieci komplexy za svoj neuspesny a skrachovaly zivot a preto aspon ohurujes vylizanych ekofasistov na Hydride.cz,ktory ti to zeru,kedze maju v hlave nasrane rovnako ako ty.
Si uzitocny a prakticky v realnom zivote asi ako strierace na ponorke :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
14. července • 11:57

Ale copak žumpojede zase sis vzpoměl na svojí zfetovanou mámu co tě odhodila do pangejtu a pojala tě lítost, tak si tu aspoň trošku zamoralizuješ tak jak to nelíp umíš, tedy s hubou plnou exkrementů nebo tě zrovna vykopli z VW fabriky a je z tebe zase bězďák na dávkách co se zhroutil svět? B-]
Slovenským automobilkám svítí varovná kontrolka, píše Reuters
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/2863946-slovens... ...
Zavolej si na Linka dôvery :-D
Telefónne číslo: 055/ 622 2323.

Kukbuk
14. července • 14:42

Odpade od teba aj hate vyznieva komicky a smiesne ako tvoj zivot :-D:-D:-D
Sadni si do Tezly z kartonoveho papiere a vrat sa do kanalu k rodine :-D

Petr
13. července • 18:53

..užitečný jako stěrače na ponorce :-D
To Kuka přesně vystihuje B-]

king014
13. června • 20:54

kdo po takovém autě toužil tak si ho koupil, samozřejmě ne nové a jetej mergl nebyl zas taková vzácnost, horší do bylo s náhradníma dílama, ty se museli vozit z venku a na to bylo třeba kontakty. I komančové slušně ujížděli na západním zboží, jejich autobusové zájezdy na západ byly pověstné a i takovej Gusta Husáků měl v garáži Forda a měl ho hodně v oblibě

Marty
12. července • 10:20

gusta měl hlavně tu Toyotu Corona taky

king014
13. června • 15:39

Ta jeho spotřeba Mercedesů byla legendární, zbořil jich fakt hodně

majkl
13. června • 15:52

Jo,ale do nadpisu se i tak podarilo propasovat ,2x koncern...tohle je komedie.

lethal924
2. října • 13:53

Asi jsem slepy, ale kde?

Doporučujeme

Články odjinud