Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

king014  |  13. 06. 2018 15:39

Ta jeho spotřeba Mercedesů byla legendární, zbořil jich fakt hodně

Odpovědět  |   | 
majkl  |  13. 06. 2018 15:52

Jo,ale do nadpisu se i tak podarilo propasovat ,2x koncern...tohle je komedie.

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 06. 2018 16:05

Jojo někdo za socialismu jezdil v Trabantu, škodovce nebo ziguliku a někdo v alfe, mercedesů a tak....hold všichni si byli rovni...🤓

Odpovědět  |   | 
Pumpaři od Zlaté podkovy  |  13. 06. 2018 16:37

Těch lidí moc nebylo. Pár lidí ze šoubyznysu, Husák, podvodníci zelináři, řezníci, pár taxikářů a pumpaři s pumpou, kde tankovali TIR. Soudruzi si nemohli nic koupit, páč by je jiný soudruh napráskal, že tíhnou k imperialistům. Taková pumpa, ta si v 80.letech přišla za prodej lístků na naftu i přes 100tis měsíčně. Což byly v té době astronomické peníze.

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 06. 2018 20:54

kdo po takovém autě toužil tak si ho koupil, samozřejmě ne nové a jetej mergl nebyl zas taková vzácnost, horší do bylo s náhradníma dílama, ty se museli vozit z venku a na to bylo třeba kontakty. I komančové slušně ujížděli na západním zboží, jejich autobusové zájezdy na západ byly pověstné a i takovej Gusta Husáků měl v garáži Forda a měl ho hodně v oblibě

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 06. 2018 07:39

Jo a Havel jezdil do pivovaru v Mercedesu,chudák....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:47

Chudák jseš ty.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 06. 2018 08:45

záleží kolik jich na to bylo, protože když jsi chtěl udržet zlatej důl v chodu musel jsi hodně rozdávat

Odpovědět  |   | 
despo  |  15. 06. 2018 11:11

Pumpar byl oproti tzv. uhlobaronum jenom chudy pribuzny

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 17:17

Aktivní kolaboranti si mohli zajezdit v čem chtěli....

Odpovědět  |   | 
Martin Klein  |  13. 06. 2018 19:34

Za to Vy, by Jste byl tak zásadový automobilista, že by Jste si své uši zalil olovem, někoho neposlouchal a jen doma okopával svoji záhonek, jen aby Jste si vůbec nezadal s novým leninským vedením. Oceníte, že Kája Gottů aspoň zůstal doma a snášel zlatá vejce?

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 22:29

K.G aktivně kolaboroval se zločinným komunistickým režimem....sorry jako....

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:26

Taková Sarah Leanderová v mužském a českém vydání.

Odpovědět  |   | 
puntja  |  14. 06. 2018 06:28

Zůstal doma a na Západ si jezdil, kdy se mu zachtělo. Ostatně je známa jeho osobní úmluva s Husákem. Tito lidé byli ti největší hajzlíci, kteří podporovali komouše a přitom si užívali výhod Západu. Pročpak asi nezůstal v Německu? Tady se měl líp.. výhody z obou stran, tak co by se nezaprodal. Matuška byl jiná klasa.. i jako zpěvák.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:18

A nezapomeň na disidenty. Malo kdo mel v te době treba saab nebo mercedes...

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  13. 06. 2018 18:48

Tak hlavně že teď jsou si všichni rovni a jezdí v MB třídy S....nerovnost je přirozený stav a to včetně inteligence..

Odpovědět  |   | 
Hloupý Honza  |  14. 06. 2018 00:00

Jenomže na „řadových pozicích“ nebyla tenkrát možnost postoupit v hierarchii nahoru. Drtivá většina pracantů pracantů brala tolik, co lemplové. Když chtěl režim ocenit jejich práci, tak je vystavil na nástěnce stachanovců nebo posunul na lepší pozici v roční frontě na škodovku.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:17

A dneska je, jo?

Odpovědět  |   | 
jean  |  13. 06. 2018 19:44

Kaja bol s prehladom najbohatsi legalne zarabajuci clovek v Csr, takze ten prispevok je dost odveci. Boli casy, ked statu Nosil viac deviz ako Skodovka.

Odpovědět  |   | 
radon  |  13. 06. 2018 19:52

kdyby si byli vsichni rovni, tak jsi take mohl vymenit mastne monterky za mikrofon a oblazovat nas svym zpevem v poradu Pozor, zakruta. Nastesti k tomu nikdy nedoslo, proto tobe zustal v garazi Trabant a mne zdrave usi 😁

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 20:35

hold není holt...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 06. 2018 07:36

A co to s tím má společného? Výdělky vždy byly a budou rozdílné podle profese. Někdo utápí peníze ve zlatě, jiný v umění či cestování, další v autech a mnozí a ti mají nejvíce keců v chlastu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 06. 2018 15:27

Velky rozdiel oproti dnesku, vsak ;)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 06. 2018 13:42

@R: no a vidite, dnes niekto napriklad nejazdi vobec pretoze na to nema. Byva s rodinou v podnajme a zije len preto aby ten podnajom splatil a rodina s detmi neskoncila na ulici.

Rovnost v tom, ze mate pracu a strechu nad hlavou je podla mna benefit, o ktorom sa mnohym dnes ani nesniva. Nie, nie som komous. Nie, nepropagujem tu nic. Nie, nie som putin ani bolsevik, nevkladajte mi to do ust, pisem radsej vopred.

A ano, konstatujerm len fakt. Ostatne z toho podnajmu v panelaku, ktory bol vtedy postaveny, zijete dodnes.

Odpovědět  |   | 
andy  |  13. 06. 2018 16:26

Někdy v r.1970-71 psali v tehdejších novinách Aktuality a Melodie že si Karel Gott koupil nové BMW 2002 pokud mě paměť neplete.Jinak on si na ta svá auta svým zpěvem vydělal.Byl a je populární tak či tak.Dneska také někdo jezdí ve Felicii a někdo v ohromných SUV hlavně 50 ti kilové blonďaté pipiny s kabelkou a čumící do mobilu.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  14. 06. 2018 14:22

"50 ti kilové" česká demence je bezbřehá - tuhle verzi neznám, díky, kreténe!

Odpovědět  |   | 
owner  |  13. 06. 2018 17:13

Pamatuji, že v nějakém rozhovoru říkal, že převrátil na střechu śvého Escorta a měl dost namále.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 19:34

Jj i Karel prispel svym dilem na miliardu Eur, ktere ted VW vyplazne za emisni skandal. Kolik milionu dalsich Hujeru prispelo spolecne s nim? Firmu to zjevne moc nerozhodi, nasetrila si z hlouposti lidi mnohem vic, tohle je jen kapka v mori. Tesim se autore jak se o tehle pokute rozepises . Je to totiz mnohem zajimavejsi tema.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  13. 06. 2018 20:59

Co dieselgate, ale vsimli jste si, kolik se letos urodilo jmeli ? Strasne, v korunach stromu to vypada jako nejaka orli hnizda...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 06. 2018 07:19

Copak jmelí, ale jmelí!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:30

Ještě že ne čapí hnízda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:52

Nejvíc je howen, ostatně jako vždy.

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 06. 2018 09:31

každým kdo se měl za komoušů "nadstandartně" musel donášet a spolupracovat. Alternativou byl kriminál...

Dnes se už bát nemusíme, i donašeči mohou dosáhnout na nejvyšší level...

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:14

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:19

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  15. 06. 2018 17:59

Škoda že se ta galerie nedá na iPadu prohlížet, furt ta stránka padá a pouští se od začátku.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  22. 06. 2018 15:04

Tak najzaujimavejsia bola jednoznacne ALFICA

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 12. 2018 17:46

Karel Gott je hanba chlap a zrádce národa. Měl by jezdit důlní lokomotivou!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 44 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 93 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 141 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 64 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A