Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

king014  |  13. 06. 2018 15:39

Ta jeho spotřeba Mercedesů byla legendární, zbořil jich fakt hodně

Odpovědět  |   | 
majkl  |  13. 06. 2018 15:52

Jo,ale do nadpisu se i tak podarilo propasovat ,2x koncern...tohle je komedie.

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 06. 2018 16:05

Jojo někdo za socialismu jezdil v Trabantu, škodovce nebo ziguliku a někdo v alfe, mercedesů a tak....hold všichni si byli rovni...🤓

Odpovědět  |   | 
Pumpaři od Zlaté podkovy  |  13. 06. 2018 16:37

Těch lidí moc nebylo. Pár lidí ze šoubyznysu, Husák, podvodníci zelináři, řezníci, pár taxikářů a pumpaři s pumpou, kde tankovali TIR. Soudruzi si nemohli nic koupit, páč by je jiný soudruh napráskal, že tíhnou k imperialistům. Taková pumpa, ta si v 80.letech přišla za prodej lístků na naftu i přes 100tis měsíčně. Což byly v té době astronomické peníze.

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 06. 2018 20:54

kdo po takovém autě toužil tak si ho koupil, samozřejmě ne nové a jetej mergl nebyl zas taková vzácnost, horší do bylo s náhradníma dílama, ty se museli vozit z venku a na to bylo třeba kontakty. I komančové slušně ujížděli na západním zboží, jejich autobusové zájezdy na západ byly pověstné a i takovej Gusta Husáků měl v garáži Forda a měl ho hodně v oblibě

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 06. 2018 07:39

Jo a Havel jezdil do pivovaru v Mercedesu,chudák....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:47

Chudák jseš ty.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 06. 2018 08:45

záleží kolik jich na to bylo, protože když jsi chtěl udržet zlatej důl v chodu musel jsi hodně rozdávat

Odpovědět  |   | 
despo  |  15. 06. 2018 11:11

Pumpar byl oproti tzv. uhlobaronum jenom chudy pribuzny

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 17:17

Aktivní kolaboranti si mohli zajezdit v čem chtěli....

Odpovědět  |   | 
Martin Klein  |  13. 06. 2018 19:34

Za to Vy, by Jste byl tak zásadový automobilista, že by Jste si své uši zalil olovem, někoho neposlouchal a jen doma okopával svoji záhonek, jen aby Jste si vůbec nezadal s novým leninským vedením. Oceníte, že Kája Gottů aspoň zůstal doma a snášel zlatá vejce?

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 22:29

K.G aktivně kolaboroval se zločinným komunistickým režimem....sorry jako....

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:26

Taková Sarah Leanderová v mužském a českém vydání.

Odpovědět  |   | 
puntja  |  14. 06. 2018 06:28

Zůstal doma a na Západ si jezdil, kdy se mu zachtělo. Ostatně je známa jeho osobní úmluva s Husákem. Tito lidé byli ti největší hajzlíci, kteří podporovali komouše a přitom si užívali výhod Západu. Pročpak asi nezůstal v Německu? Tady se měl líp.. výhody z obou stran, tak co by se nezaprodal. Matuška byl jiná klasa.. i jako zpěvák.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:18

A nezapomeň na disidenty. Malo kdo mel v te době treba saab nebo mercedes...

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  13. 06. 2018 18:48

Tak hlavně že teď jsou si všichni rovni a jezdí v MB třídy S....nerovnost je přirozený stav a to včetně inteligence..

Odpovědět  |   | 
Hloupý Honza  |  14. 06. 2018 00:00

Jenomže na „řadových pozicích“ nebyla tenkrát možnost postoupit v hierarchii nahoru. Drtivá většina pracantů pracantů brala tolik, co lemplové. Když chtěl režim ocenit jejich práci, tak je vystavil na nástěnce stachanovců nebo posunul na lepší pozici v roční frontě na škodovku.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:17

A dneska je, jo?

Odpovědět  |   | 
jean  |  13. 06. 2018 19:44

Kaja bol s prehladom najbohatsi legalne zarabajuci clovek v Csr, takze ten prispevok je dost odveci. Boli casy, ked statu Nosil viac deviz ako Skodovka.

Odpovědět  |   | 
radon  |  13. 06. 2018 19:52

kdyby si byli vsichni rovni, tak jsi take mohl vymenit mastne monterky za mikrofon a oblazovat nas svym zpevem v poradu Pozor, zakruta. Nastesti k tomu nikdy nedoslo, proto tobe zustal v garazi Trabant a mne zdrave usi 😁

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 20:35

hold není holt...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 06. 2018 07:36

A co to s tím má společného? Výdělky vždy byly a budou rozdílné podle profese. Někdo utápí peníze ve zlatě, jiný v umění či cestování, další v autech a mnozí a ti mají nejvíce keců v chlastu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 06. 2018 15:27

Velky rozdiel oproti dnesku, vsak ;)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 06. 2018 13:42

@R: no a vidite, dnes niekto napriklad nejazdi vobec pretoze na to nema. Byva s rodinou v podnajme a zije len preto aby ten podnajom splatil a rodina s detmi neskoncila na ulici.

Rovnost v tom, ze mate pracu a strechu nad hlavou je podla mna benefit, o ktorom sa mnohym dnes ani nesniva. Nie, nie som komous. Nie, nepropagujem tu nic. Nie, nie som putin ani bolsevik, nevkladajte mi to do ust, pisem radsej vopred.

A ano, konstatujerm len fakt. Ostatne z toho podnajmu v panelaku, ktory bol vtedy postaveny, zijete dodnes.

Odpovědět  |   | 
andy  |  13. 06. 2018 16:26

Někdy v r.1970-71 psali v tehdejších novinách Aktuality a Melodie že si Karel Gott koupil nové BMW 2002 pokud mě paměť neplete.Jinak on si na ta svá auta svým zpěvem vydělal.Byl a je populární tak či tak.Dneska také někdo jezdí ve Felicii a někdo v ohromných SUV hlavně 50 ti kilové blonďaté pipiny s kabelkou a čumící do mobilu.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  14. 06. 2018 14:22

"50 ti kilové" česká demence je bezbřehá - tuhle verzi neznám, díky, kreténe!

Odpovědět  |   | 
owner  |  13. 06. 2018 17:13

Pamatuji, že v nějakém rozhovoru říkal, že převrátil na střechu śvého Escorta a měl dost namále.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 19:34

Jj i Karel prispel svym dilem na miliardu Eur, ktere ted VW vyplazne za emisni skandal. Kolik milionu dalsich Hujeru prispelo spolecne s nim? Firmu to zjevne moc nerozhodi, nasetrila si z hlouposti lidi mnohem vic, tohle je jen kapka v mori. Tesim se autore jak se o tehle pokute rozepises . Je to totiz mnohem zajimavejsi tema.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  13. 06. 2018 20:59

Co dieselgate, ale vsimli jste si, kolik se letos urodilo jmeli ? Strasne, v korunach stromu to vypada jako nejaka orli hnizda...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 06. 2018 07:19

Copak jmelí, ale jmelí!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:30

Ještě že ne čapí hnízda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:52

Nejvíc je howen, ostatně jako vždy.

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 06. 2018 09:31

každým kdo se měl za komoušů "nadstandartně" musel donášet a spolupracovat. Alternativou byl kriminál...

Dnes se už bát nemusíme, i donašeči mohou dosáhnout na nejvyšší level...

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:14

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:19

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  15. 06. 2018 17:59

Škoda že se ta galerie nedá na iPadu prohlížet, furt ta stránka padá a pouští se od začátku.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  22. 06. 2018 15:04

Tak najzaujimavejsia bola jednoznacne ALFICA

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Podívejte se, na čem teď pracují

Češi už postavili limuzínu ze Škody 105. Po…

Nadšenci z Ústí nad Labem se pustili do dalšího projektu přestavby staré škodovky na limuzínu. Karoserie má být hotová ještě letos.

22.  8.  2018 | | 78 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 74 N/A
Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje a kde není na místě?

Pravidlo zipu: Kdy nám jej zákon přikazuje …

Pravidlo zipu je evergreenem silničních sporů. Nešťastný je fakt, že pokud jej chcete dodržet, zatímco ostatní nikoli, můžete se sami dostat mimo tento systém.

24.  8.  2018 | | 91 N/A
Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Česku hrozí i vysoké pokuty!

Kamery do auta: Na co si dávat pozor? V Čes…

V případě nejnovější legislativy GDPR o ochraně osobních údajů v EU by mohl kdekdo znejistit, zda má natáčení záběrů ostatních účastníků provozu nějaká pravidla. Na použití kamer u nás a v zahraničí se nyní podíval i český BESIP, který přichází s několika radami.

20.  8.  2018 | | 91 N/A