Zemřel Karel Gott. Auta měl rád. Podívejte se, jaké kousky vlastnil

king014  |  13. 06. 2018 15:39

Ta jeho spotřeba Mercedesů byla legendární, zbořil jich fakt hodně

Odpovědět  |   | 
majkl  |  13. 06. 2018 15:52

Jo,ale do nadpisu se i tak podarilo propasovat ,2x koncern...tohle je komedie.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  02. 10. 2019 13:53

Asi jsem slepy, ale kde?

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 06. 2018 16:05

Jojo někdo za socialismu jezdil v Trabantu, škodovce nebo ziguliku a někdo v alfe, mercedesů a tak....hold všichni si byli rovni...🤓

Odpovědět  |   | 
Pumpaři od Zlaté podkovy  |  13. 06. 2018 16:37

Těch lidí moc nebylo. Pár lidí ze šoubyznysu, Husák, podvodníci zelináři, řezníci, pár taxikářů a pumpaři s pumpou, kde tankovali TIR. Soudruzi si nemohli nic koupit, páč by je jiný soudruh napráskal, že tíhnou k imperialistům. Taková pumpa, ta si v 80.letech přišla za prodej lístků na naftu i přes 100tis měsíčně. Což byly v té době astronomické peníze.

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 06. 2018 20:54

kdo po takovém autě toužil tak si ho koupil, samozřejmě ne nové a jetej mergl nebyl zas taková vzácnost, horší do bylo s náhradníma dílama, ty se museli vozit z venku a na to bylo třeba kontakty. I komančové slušně ujížděli na západním zboží, jejich autobusové zájezdy na západ byly pověstné a i takovej Gusta Husáků měl v garáži Forda a měl ho hodně v oblibě

Odpovědět  |   | 
Marty  |  12. 07. 2019 10:20

gusta měl hlavně tu Toyotu Corona taky

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 06. 2018 07:39

Jo a Havel jezdil do pivovaru v Mercedesu,chudák....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:47

Chudák jseš ty.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  12. 07. 2019 08:39

..a co si potom ty buzno???
Tu mas dokaz ako motas a pritom si NIKDY nesedel v EV,ale vsetko vies a vsetko poznas.
Od dusevneho a zakomplexovaneho kripla co v zivote nic nedokazal sa ale ani nic ine cakat neda.

Tu mas TVOJE ODPOVEDE na HYBRID.CZ k tomu ako si jazdil v 2012 na TeZle z papieroveho kartonu v ktorom spavas pod mostom

Hybrid.cz
Tema:Elektromotorka H-D Livewire v Praze

Vložil/a Kuk, Čt, 2019-07-04 20:14
Když si přes motorku léčíš svůj chlapáckej komplex, tak tě každá změna ohrožuje :D

Vložil/a Josef., Čt, 2019-07-04 20:25
Přesně tak, jen my co jezdíme denně v EV víme, co je pro ostatní nejlepší.

Vložil/a Kuk, Čt, 2019-07-04 20:55
Já v životě v EV nejel, tak nemůžu sloužit.

Vložil/a spetak, Pá, 2019-07-05 12:26
Tak už to konečně zkus !!!

Vložil/a Karol, Po, 2019-07-08 06:04
Kuk je takovej žvanil, hodně keců o EV, ale nic reálného, ve stylu Lucie a písně Panic :D

Vložil/a Kuk, Po, 2019-07-08 20:47
No vida, dal si dohromady dokonce i souvislou větu. To poškození mozku asi nebude zas tak strašné, ale na odstavec to asi nebude co? :D

Vložil/a Karol, Út, 2019-07-09 06:44
Už jsem se lekl, že by jsi měl nějaký příspěvek k věco a ne jenom urážky ;)
Musíš mít hoooodně jednoduchej život, když svoje životní zkušenosti a zážitky neustále promítáš na lidi v diskusi ;)

Odpovědět  |   | 
...  |  12. 07. 2019 09:21

Kuk se hra na EV R.Rosenberga a on je to přitom EV panic.
Tak to je gol.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 07. 2019 11:50

V EV jsem už dávno seděl, ale nikdy jsem v něm nejel a na tom se dosud nic nezměnilo a pořád to všem zabedněnejm pitomcům co si automaticky naivně myslej že jsem majitelem elektroauta každej rok dokola votřískávám vo hlavu. Ale vždycky se najde někdo, kdo z toho má 3. vánoce jako třeba tady maďarskej žumpojed protože se ještě nenaučil číst a chápat psanej text, jak má z těch sraček vyleptanej mozek.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  13. 07. 2019 18:13

Poucas,mudrujes,utocis na ludi s inym nazorom a spalovacimi autami,obhajujes EV a aka je realita???
Si dusevny kripel co mudruje na zaklade skusenosti inych,ked tvoje skusenosti su NULOVE.
Buzno sam jazdis na starom krame co vypusta jed do ovzdusia a pritom poucas inych so spalovacimi autami.
Si odpad bez realnych skusenosti z EV,ktory si lieci komplexy za svoj neuspesny a skrachovaly zivot a preto aspon ohurujes vylizanych ekofasistov na Hydride.cz,ktory ti to zeru,kedze maju v hlave nasrane rovnako ako ty.
Si uzitocny a prakticky v realnom zivote asi ako strierace na ponorke

Odpovědět  |   | 
Petr  |  13. 07. 2019 18:53

..užitečný jako stěrače na ponorce
To Kuka přesně vystihuje

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 07. 2019 11:57

Ale copak žumpojede zase sis vzpoměl na svojí zfetovanou mámu co tě odhodila do pangejtu a pojala tě lítost, tak si tu aspoň trošku zamoralizuješ tak jak to nelíp umíš, tedy s hubou plnou exkrementů nebo tě zrovna vykopli z VW fabriky a je z tebe zase bězďák na dávkách co se zhroutil svět?
Slovenským automobilkám svítí varovná kontrolka, píše Reuters
https://ct24.ceskatelevize.cz/ekonomika/2863946-slovens... ...
Zavolej si na Linka dôvery
Telefónne číslo: 055/ 622 2323.

Odpovědět  |   | 
Kukbuk  |  14. 07. 2019 14:42

Odpade od teba aj hate vyznieva komicky a smiesne ako tvoj zivot
Sadni si do Tezly z kartonoveho papiere a vrat sa do kanalu k rodine

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 07. 2019 11:51

Vložil/a Pavel F., So, 2018-11-17 17:23
Hele, Kuku, jakým EV vlastně ty jezdíš?

Vložil/a Kuk, So, 2018-11-17 17:25
Už jsem to tu říkal 100x, nikdy jsem žádným nejel. :)

Pavel F., So, 2018-11-17 17:32
Že EV nemáš, to ti věřím, ale že s žádným EV nikdy nejel?!?

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 06. 2018 08:45

záleží kolik jich na to bylo, protože když jsi chtěl udržet zlatej důl v chodu musel jsi hodně rozdávat

Odpovědět  |   | 
despo  |  15. 06. 2018 11:11

Pumpar byl oproti tzv. uhlobaronum jenom chudy pribuzny

Odpovědět  |   | 
Marty  |  12. 07. 2019 10:20

Plácáte nesmysly.

Jen Mototechna (ne tuzex) sem dovzela tisícové série západních aut - namátkou -
Renault 4CV - 5060 ks, Fiat 600 - 17 000 ks ; Hillman Minx - 2000 ks ; Daewoo Racer 3000 ks, Toyota Corona - 402 ks, Austin Allegro - 900 ks, Renault 5 - 4000 ks a dalšími vzy které Mototechna anbízela byly Ford Anglia, Renault 8, Fiat 500, Simca Aronde, Elysse, 1301, 1501, Renault 16, ford Cortina.

V tuzexu šly pořídit Fiaty 127, Uno, Fordy Cortina, Escort a Sierra, Peugeoty, Chrysler 160/180 a Chrysler Simca 1307/1308; Mercedesy, VW Brouk, Golf, Saab a Volvo.

Další káry byly dary od příbuzných ze západu, bouračky co tu nechali cizinci, káry z ambasád....

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 10. 2019 17:19

Pre krajinu s 15 000 000 obyteľmi ? Fakt až 5000 ks z jedného modelu? No nekece....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 10. 2019 11:30

No a? Driv jsem nemel potrebu auta, protoze jsem se vsude dostal s hromadnou. Dneska je to problem..

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 17:17

Aktivní kolaboranti si mohli zajezdit v čem chtěli....

Odpovědět  |   | 
Martin Klein  |  13. 06. 2018 19:34

Za to Vy, by Jste byl tak zásadový automobilista, že by Jste si své uši zalil olovem, někoho neposlouchal a jen doma okopával svoji záhonek, jen aby Jste si vůbec nezadal s novým leninským vedením. Oceníte, že Kája Gottů aspoň zůstal doma a snášel zlatá vejce?

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 22:29

K.G aktivně kolaboroval se zločinným komunistickým režimem....sorry jako....

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:26

Taková Sarah Leanderová v mužském a českém vydání.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:17

...jo K.G a asi i těch 19, kteří vám dali palec dolů.....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 09. 2019 13:26

A co treba disident Landovsky se svym saabem?

Odpovědět  |   | 
puntja  |  14. 06. 2018 06:28

Zůstal doma a na Západ si jezdil, kdy se mu zachtělo. Ostatně je známa jeho osobní úmluva s Husákem. Tito lidé byli ti největší hajzlíci, kteří podporovali komouše a přitom si užívali výhod Západu. Pročpak asi nezůstal v Německu? Tady se měl líp.. výhody z obou stran, tak co by se nezaprodal. Matuška byl jiná klasa.. i jako zpěvák.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:18

A nezapomeň na disidenty. Malo kdo mel v te době treba saab nebo mercedes...

Odpovědět  |   | 
expat  |  12. 07. 2019 15:46

...to tu máme aktivních kolaborantů....

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  13. 06. 2018 18:48

Tak hlavně že teď jsou si všichni rovni a jezdí v MB třídy S....nerovnost je přirozený stav a to včetně inteligence..

Odpovědět  |   | 
Hloupý Honza  |  14. 06. 2018 00:00

Jenomže na „řadových pozicích“ nebyla tenkrát možnost postoupit v hierarchii nahoru. Drtivá většina pracantů pracantů brala tolik, co lemplové. Když chtěl režim ocenit jejich práci, tak je vystavil na nástěnce stachanovců nebo posunul na lepší pozici v roční frontě na škodovku.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:17

A dneska je, jo?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  14. 07. 2019 01:27

Jo

Odpovědět  |   | 
Tom  |  27. 09. 2019 13:27

A kde?

Odpovědět  |   | 
jean  |  13. 06. 2018 19:44

Kaja bol s prehladom najbohatsi legalne zarabajuci clovek v Csr, takze ten prispevok je dost odveci. Boli casy, ked statu Nosil viac deviz ako Skodovka.

Odpovědět  |   | 
radon  |  13. 06. 2018 19:52

kdyby si byli vsichni rovni, tak jsi take mohl vymenit mastne monterky za mikrofon a oblazovat nas svym zpevem v poradu Pozor, zakruta. Nastesti k tomu nikdy nedoslo, proto tobe zustal v garazi Trabant a mne zdrave usi 😁

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 20:35

hold není holt...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 06. 2018 07:36

A co to s tím má společného? Výdělky vždy byly a budou rozdílné podle profese. Někdo utápí peníze ve zlatě, jiný v umění či cestování, další v autech a mnozí a ti mají nejvíce keců v chlastu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 06. 2018 15:27

Velky rozdiel oproti dnesku, vsak ;)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 06. 2018 13:42

@R: no a vidite, dnes niekto napriklad nejazdi vobec pretoze na to nema. Byva s rodinou v podnajme a zije len preto aby ten podnajom splatil a rodina s detmi neskoncila na ulici.

Rovnost v tom, ze mate pracu a strechu nad hlavou je podla mna benefit, o ktorom sa mnohym dnes ani nesniva. Nie, nie som komous. Nie, nepropagujem tu nic. Nie, nie som putin ani bolsevik, nevkladajte mi to do ust, pisem radsej vopred.

A ano, konstatujerm len fakt. Ostatne z toho podnajmu v panelaku, ktory bol vtedy postaveny, zijete dodnes.

Odpovědět  |   | 
JK  |  12. 07. 2019 13:44

Nechci plošně paušalizovat, ale spousta lidí, kteří jsou dneska "neschopni" žít lépe, než pouze od výplaty k výplatě, jsou mimochodem i výtvorem dob minulých. Jejich rodiče nepotřebovali přemýšlet, stačilo vstát a dojít do práce, odpíchnout si účast a o nic moc se nestarat. V tomhle vyrostlo několik generací, kdy se stát tvářil jako rodič, který všechno zařídí, hlavně nepřemýšlet, neprojevovat se, nediskutovat. No a dneska se prostě hodně lidí neumí vyrovnat s faktem, že by měli být zodpovědní v první řadě za sebe, své činy a svůj život. Ono je pohodlnější dát mandát někomu, kdo tvrdí, že se "postará" a potom si jen pohodlně brblat nad pivem. Podle toho vypadá i politika dnes. Kdyby tady lidi byli ochotni více pracovat na sobě, než trávit čas chlastáním, tak bychom byli dávno Masarykovým mokrým snem - tedy oním "východním Švýcarskem". Nevím jestli by pomohlo oněch nepřerušených 50let, ale jednoznačně je naše společnost ještě nedospělá, pohodlná a čeká, že se o ni někdo postará. Nejvíc mě děsí, když jsou někteří pohodlní tak, že jsou ochotni pro levné pivo a regulovaný nájem obětovat nejen vlastní svobody, protože oni ji nepotřebují, ale i svobody ostatních. Což je společensky nejsobečtější akt, který může masa spáchat na jedinci. A děje se to aktuálně po celém světě. Být nezodpovědný je prostě pohodlnější. kdyby lidi chtěli vyšší platy, lepší jídlo, čistší vzduch, tak by pro to něco udělali. Ale "něco udělat" je nepohodlné a musí se u toho přemýšlet.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:15

A co byste očekával od národa, který proslul tím, že byl za RU označován za národ kočích a uklizeček....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 10. 2019 11:41

Dlouho jsem nečetl tak rozumný názor (kór tady na fóru životních frustrátů).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 07. 2019 08:36

Gott bol pan spevak - skratka svetova spicka. Uznavam, nie kazdemu sedi pop a estradne kusky, ale hudobny styl nemeni nic na tom, ze k tej svetovej spicke patri.

Na to, co ma, si zarobil. Nikto nenutil ludi kupovat jeho platne a navstevovat koncerty.

Bol popularny v Nemecku a dokonca sa ako jeden z mala 'cechoslovakov' stretol a rozpraval s Johnom Lennonom. Skratka sa v ramci svojho remesla pohyboval v tych najvyssich kruhoch.

Inak, dieseloveho Mercedesa mal v 80.rokoch aj nejaky otcov znamy, co byval na zapadnutej dedine na vychodnom Slovensku. Cervena jazdenka z NSR, oficialne 'darovacia zmluva'. Ono, stacilo ze niekto jazdil kamionom casto na Zapad - na dietach velmi slusne zarobil.

Odpovědět  |   | 
andy  |  13. 06. 2018 16:26

Někdy v r.1970-71 psali v tehdejších novinách Aktuality a Melodie že si Karel Gott koupil nové BMW 2002 pokud mě paměť neplete.Jinak on si na ta svá auta svým zpěvem vydělal.Byl a je populární tak či tak.Dneska také někdo jezdí ve Felicii a někdo v ohromných SUV hlavně 50 ti kilové blonďaté pipiny s kabelkou a čumící do mobilu.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  14. 06. 2018 14:22

"50 ti kilové" česká demence je bezbřehá - tuhle verzi neznám, díky, kreténe!

Odpovědět  |   | 
lyon  |  06. 06. 2019 21:23

Od BMW měl následně i 635CSi ve zlaté metalíze.

Odpovědět  |   | 
owner  |  13. 06. 2018 17:13

Pamatuji, že v nějakém rozhovoru říkal, že převrátil na střechu śvého Escorta a měl dost namále.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:20

Zpěvák dobrý, ale řidičský průkaz neměl dostat.....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 19:34

Jj i Karel prispel svym dilem na miliardu Eur, ktere ted VW vyplazne za emisni skandal. Kolik milionu dalsich Hujeru prispelo spolecne s nim? Firmu to zjevne moc nerozhodi, nasetrila si z hlouposti lidi mnohem vic, tohle je jen kapka v mori. Tesim se autore jak se o tehle pokute rozepises . Je to totiz mnohem zajimavejsi tema.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  13. 06. 2018 20:59

Co dieselgate, ale vsimli jste si, kolik se letos urodilo jmeli ? Strasne, v korunach stromu to vypada jako nejaka orli hnizda...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 06. 2018 07:19

Copak jmelí, ale jmelí!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:30

Ještě že ne čapí hnízda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:52

Nejvíc je howen, ostatně jako vždy.

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 06. 2018 09:31

každým kdo se měl za komoušů "nadstandartně" musel donášet a spolupracovat. Alternativou byl kriminál...

Dnes se už bát nemusíme, i donašeči mohou dosáhnout na nejvyšší level...

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:14

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:19

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  15. 06. 2018 17:59

Škoda že se ta galerie nedá na iPadu prohlížet, furt ta stránka padá a pouští se od začátku.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  22. 06. 2018 15:04

Tak najzaujimavejsia bola jednoznacne ALFICA

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 12. 2018 17:46

Karel Gott je hanba chlap a zrádce národa. Měl by jezdit důlní lokomotivou!

Odpovědět  |   | 
Jan Štěpán  |  12. 05. 2019 10:50

To je život. Tak to bylo, je a bude. Za chvíli bude možná rád i za chodítko. A vše pod dohledem médií.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  02. 07. 2019 09:24

Přisluhovač komunistického režimu měl holt výhody.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:23

Jsem překvapen, že sem chodí taková síla kolaborantů se zločinným režimem...

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  12. 07. 2019 08:08

Když se to vezme s nadhledem, tak byl prostě pracháč a kupoval si, co se mu hodilo a u toho měl aspoň trochu vkusu.
Znám pracháče, co si kupují fakt hnusný a neodpovídající auta jízdně ani prestiží, v životě by si nekoupili drahou značku a škudlí kde se dá.
Takovej Jágr taky na to co vydělal, taky se v ničem extra nevozil....

Odpovědět  |   | 
jean  |  02. 10. 2019 17:25

Jágr veľa investoval do nehnuteľností v Las Vegas

Odpovědět  |   | 
Martin  |  12. 07. 2019 12:10

Přisluhovač komunistického režimu měl skutečně pěkná auta.

Odpovědět  |   | 
expat  |  14. 07. 2019 12:36

Přisluhovač do poslední chvíle...ještě v červenci 89 odmítl podepsat petici "Několik vět", i když už to udělala i normalizační zpěvačka H. Zagorová....

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  12. 07. 2019 12:29

Alfu Romeo opravdu nakouskoval

Odpovědět  |   | 
tom  |  18. 08. 2019 15:34

zapomněli jste na BMW 633csi

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  02. 10. 2019 17:23

Mě by zajímalo, které auto měl, když podepisoval antichartu?

Odpovědět  |   | 
expat  |  03. 10. 2019 12:50

3 bolševiky to nezajímá....

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  02. 10. 2019 18:50

Ste platok o autach preco len prekopcite 3 mesiace stary clanok a zmenite nadpis?! Gott si zasluzi viac ked uz si ho chcete uctit, minimalne popisky pod fotky v minulom case

Odpovědět  |   | 
expat  |  03. 10. 2019 12:53

Souhlas. Stačilo napsat, že K.G byl výborný zpěvák, ne moc dobrý řidič a že měl "křivou páteř" a bylo by to....

Odpovědět  |   | 
Koumes  |  03. 10. 2019 12:40

A tak hlavně že se Havlovi vyčítá ten volítanej Mercedes, že jo? Jinak ve vší úctě k mistrovi, fakt jsme národem idiotických Švejků ...

Odpovědět  |   | 
expat  |  03. 10. 2019 13:00

....kdyby jen Švejků...to by se ještě dalo...že jsou také závistivci, lháři, podrazáci, zloději a udavači....to už jsou horší vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
mika  |  04. 10. 2019 15:23

na co měl tolik aut,když měl auto s řidičem???? nechápu! to je nějaký blábol,

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A