Karel Gott a jeho auta: Měl Porsche i VW Golf. První vůz hned naboural

king014  |  13. 06. 2018 15:39

Ta jeho spotřeba Mercedesů byla legendární, zbořil jich fakt hodně

Odpovědět  |   | 
majkl  |  13. 06. 2018 15:52

Jo,ale do nadpisu se i tak podarilo propasovat ,2x koncern...tohle je komedie.

Odpovědět  |   | 
R  |  13. 06. 2018 16:05

Jojo někdo za socialismu jezdil v Trabantu, škodovce nebo ziguliku a někdo v alfe, mercedesů a tak....hold všichni si byli rovni...🤓

Odpovědět  |   | 
Pumpaři od Zlaté podkovy  |  13. 06. 2018 16:37

Těch lidí moc nebylo. Pár lidí ze šoubyznysu, Husák, podvodníci zelináři, řezníci, pár taxikářů a pumpaři s pumpou, kde tankovali TIR. Soudruzi si nemohli nic koupit, páč by je jiný soudruh napráskal, že tíhnou k imperialistům. Taková pumpa, ta si v 80.letech přišla za prodej lístků na naftu i přes 100tis měsíčně. Což byly v té době astronomické peníze.

Odpovědět  |   | 
king014  |  13. 06. 2018 20:54

kdo po takovém autě toužil tak si ho koupil, samozřejmě ne nové a jetej mergl nebyl zas taková vzácnost, horší do bylo s náhradníma dílama, ty se museli vozit z venku a na to bylo třeba kontakty. I komančové slušně ujížděli na západním zboží, jejich autobusové zájezdy na západ byly pověstné a i takovej Gusta Husáků měl v garáži Forda a měl ho hodně v oblibě

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 06. 2018 07:39

Jo a Havel jezdil do pivovaru v Mercedesu,chudák....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:47

Chudák jseš ty.

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 06. 2018 08:45

záleží kolik jich na to bylo, protože když jsi chtěl udržet zlatej důl v chodu musel jsi hodně rozdávat

Odpovědět  |   | 
despo  |  15. 06. 2018 11:11

Pumpar byl oproti tzv. uhlobaronum jenom chudy pribuzny

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 17:17

Aktivní kolaboranti si mohli zajezdit v čem chtěli....

Odpovědět  |   | 
Martin Klein  |  13. 06. 2018 19:34

Za to Vy, by Jste byl tak zásadový automobilista, že by Jste si své uši zalil olovem, někoho neposlouchal a jen doma okopával svoji záhonek, jen aby Jste si vůbec nezadal s novým leninským vedením. Oceníte, že Kája Gottů aspoň zůstal doma a snášel zlatá vejce?

Odpovědět  |   | 
older  |  13. 06. 2018 22:29

K.G aktivně kolaboroval se zločinným komunistickým režimem....sorry jako....

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:26

Taková Sarah Leanderová v mužském a českém vydání.

Odpovědět  |   | 
puntja  |  14. 06. 2018 06:28

Zůstal doma a na Západ si jezdil, kdy se mu zachtělo. Ostatně je známa jeho osobní úmluva s Husákem. Tito lidé byli ti největší hajzlíci, kteří podporovali komouše a přitom si užívali výhod Západu. Pročpak asi nezůstal v Německu? Tady se měl líp.. výhody z obou stran, tak co by se nezaprodal. Matuška byl jiná klasa.. i jako zpěvák.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:18

A nezapomeň na disidenty. Malo kdo mel v te době treba saab nebo mercedes...

Odpovědět  |   | 
Viktor  |  13. 06. 2018 18:48

Tak hlavně že teď jsou si všichni rovni a jezdí v MB třídy S....nerovnost je přirozený stav a to včetně inteligence..

Odpovědět  |   | 
Hloupý Honza  |  14. 06. 2018 00:00

Jenomže na „řadových pozicích“ nebyla tenkrát možnost postoupit v hierarchii nahoru. Drtivá většina pracantů pracantů brala tolik, co lemplové. Když chtěl režim ocenit jejich práci, tak je vystavil na nástěnce stachanovců nebo posunul na lepší pozici v roční frontě na škodovku.

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 06. 2018 13:17

A dneska je, jo?

Odpovědět  |   | 
jean  |  13. 06. 2018 19:44

Kaja bol s prehladom najbohatsi legalne zarabajuci clovek v Csr, takze ten prispevok je dost odveci. Boli casy, ked statu Nosil viac deviz ako Skodovka.

Odpovědět  |   | 
radon  |  13. 06. 2018 19:52

kdyby si byli vsichni rovni, tak jsi take mohl vymenit mastne monterky za mikrofon a oblazovat nas svym zpevem v poradu Pozor, zakruta. Nastesti k tomu nikdy nedoslo, proto tobe zustal v garazi Trabant a mne zdrave usi 😁

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 20:35

hold není holt...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 06. 2018 07:36

A co to s tím má společného? Výdělky vždy byly a budou rozdílné podle profese. Někdo utápí peníze ve zlatě, jiný v umění či cestování, další v autech a mnozí a ti mají nejvíce keců v chlastu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  14. 06. 2018 15:27

Velky rozdiel oproti dnesku, vsak ;)

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 06. 2018 13:42

@R: no a vidite, dnes niekto napriklad nejazdi vobec pretoze na to nema. Byva s rodinou v podnajme a zije len preto aby ten podnajom splatil a rodina s detmi neskoncila na ulici.

Rovnost v tom, ze mate pracu a strechu nad hlavou je podla mna benefit, o ktorom sa mnohym dnes ani nesniva. Nie, nie som komous. Nie, nepropagujem tu nic. Nie, nie som putin ani bolsevik, nevkladajte mi to do ust, pisem radsej vopred.

A ano, konstatujerm len fakt. Ostatne z toho podnajmu v panelaku, ktory bol vtedy postaveny, zijete dodnes.

Odpovědět  |   | 
andy  |  13. 06. 2018 16:26

Někdy v r.1970-71 psali v tehdejších novinách Aktuality a Melodie že si Karel Gott koupil nové BMW 2002 pokud mě paměť neplete.Jinak on si na ta svá auta svým zpěvem vydělal.Byl a je populární tak či tak.Dneska také někdo jezdí ve Felicii a někdo v ohromných SUV hlavně 50 ti kilové blonďaté pipiny s kabelkou a čumící do mobilu.

Odpovědět  |   | 
Madla Fakla  |  14. 06. 2018 14:22

"50 ti kilové" česká demence je bezbřehá - tuhle verzi neznám, díky, kreténe!

Odpovědět  |   | 
owner  |  13. 06. 2018 17:13

Pamatuji, že v nějakém rozhovoru říkal, že převrátil na střechu śvého Escorta a měl dost namále.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 06. 2018 19:34

Jj i Karel prispel svym dilem na miliardu Eur, ktere ted VW vyplazne za emisni skandal. Kolik milionu dalsich Hujeru prispelo spolecne s nim? Firmu to zjevne moc nerozhodi, nasetrila si z hlouposti lidi mnohem vic, tohle je jen kapka v mori. Tesim se autore jak se o tehle pokute rozepises . Je to totiz mnohem zajimavejsi tema.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  13. 06. 2018 20:59

Co dieselgate, ale vsimli jste si, kolik se letos urodilo jmeli ? Strasne, v korunach stromu to vypada jako nejaka orli hnizda...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 06. 2018 07:19

Copak jmelí, ale jmelí!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  14. 06. 2018 07:30

Ještě že ne čapí hnízda.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 01:52

Nejvíc je howen, ostatně jako vždy.

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 06. 2018 09:31

každým kdo se měl za komoušů "nadstandartně" musel donášet a spolupracovat. Alternativou byl kriminál...

Dnes se už bát nemusíme, i donašeči mohou dosáhnout na nejvyšší level...

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:14

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
tomassimr  |  14. 06. 2018 20:19

Hlavně jste zapoměli na Bmw,6 které rozbil v slavné Gottově zatáčce.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  15. 06. 2018 17:59

Škoda že se ta galerie nedá na iPadu prohlížet, furt ta stránka padá a pouští se od začátku.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  22. 06. 2018 15:04

Tak najzaujimavejsia bola jednoznacne ALFICA

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 12. 2018 17:46

Karel Gott je hanba chlap a zrádce národa. Měl by jezdit důlní lokomotivou!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

dnes | Vladimír Kadera
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A