Na elektrifikovanou techniku zatím úpravce nesáhl, pokoření osmi stovek koní je však pouhou otázkou času.
Svou první úpravu moderního Bentley Continental GT předvedlo Mansory už před více jak dvaceti lety. Nikoho tak nepřekvapí, že nechvalně známý německý úpravce se nyní v roce 2025 nebude zdráhat vyladit po svém i tu nejnovější, teprve nedávno představenou čtvrtou generaci britského GT. Agresivní bodykit, viditelný karbon, přečalouněný interiér, novinka od Mansory se nachází v zajetých kolejích.
Konkrétně si pro kupé připravila společnost rozsáhlý katalog exteriérových dílů, které doplňují karoserii opravdu ze všech stran – mimo klasické nástavce nárazníků či prahů se zde objevují i nová maska chladiče, kapota, obložení předních blatníků a okolí zadních rámů oken či nakonec i rovná trojice spoilerů, respektive odtrhovaných hran. A přestože je upravené Bentley lakováno elegantní černou, bodykit i přesto razí do okolí typickým vzorem „kovaného“ karbonu.
Podtržení exteriérových úprav zajišťují nová, černě lakovaná 22palcová kovaná kola BY.5 z vývoje Mansory, přičemž na zádi lze spatřit také novou čtveřici výfukových koncovek. Uvnitř jsou pak úpravy na poměry společnosti překvapivě elegantní. Motiv „kovaného“ karbonu se všudypřítomně objevuje i zde, a to v kombinaci s leskle černými panely obložení palubní desky a čalouněním světle hnědou kůží. Volant dostal kromě nové kůže i „sportovnější“ věnec.
O úpravách na plug-in hybridním, čtyřlitrovém twin-turbo osmiválci nového Continentalu GT se zatím Mansory nezmiňuje. Do budoucna lze však nepochybně očekávat podstatné změny i tady. Prozatím si tedy kupé ponechává více než dostatečný systémový výkon 782 koní (575 kW) a rovných 1000 Nm točivého momentu. S tímto arzenálem je 2,5tunové Bentley schopno vystřelit z nuly na 100 km/h za 3,2 sekundy a maximálně dosáhnout rychlosti 335 km/h.