Karbon a pravé zlato. V Rusku se takto upravují Porsche 911

Karbonové díly se objevují jak na vnějších částech vozu, tak i v interiéru. Zlato pak z celkem pochopitelných důvodů najdeme pouze na dílech v interiéru.

Možná může někomu připadat v továrně postavené Porsche 911 Turbo S jako celkem nudný vůz. Pro takové lidi ovšem existuje řešení, které vymyslel ruský tuner TopCar. Svoji kreaci, která je k vidění v Ženevě na zdejším autosalonu, pojmenoval jako Stinger GTR Carbon Edition.

Karbonové díly se objevují na přídi, na zádi, na bocích vozů, spojlerech, krytech zrcátek, zadní straně opěradel sedaček, na palubní desce, na volantu i na řadě jiných míst. To jednak dodá dramatický vzhled, ale současně snižuje i hmotnost. Ovšem informace o tom, jaká je teď hmotnost vozu, firma neuvádí.

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Možná by se ale v názvu vozu mohlo objevit ještě slovo "gold". Skutečně pravé zlato je totiž použito na voliči automatické převodovky, na pádlech pro řazení, na dveřních kličkách, větracích otvorech, ovladačích elektrických sedadel a některých spínačích.

Každopádně je to pravděpodobně ten nejvíce extravagantní interiér Porsche, který je aktuálně k mání.

Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Tak trochu mimochodem ruský tuner přidává ještě informaci o tom, že je schopen navýšit výkon automobilu až na 750 koňských sil.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků