Karbon a pravé zlato. V Rusku se takto upravují Porsche 911

Karbonové díly se objevují jak na vnějších částech vozu, tak i v interiéru. Zlato pak z celkem pochopitelných důvodů najdeme pouze na dílech v interiéru.

Možná může někomu připadat v továrně postavené Porsche 911 Turbo S jako celkem nudný vůz. Pro takové lidi ovšem existuje řešení, které vymyslel ruský tuner TopCar. Svoji kreaci, která je k vidění v Ženevě na zdejším autosalonu, pojmenoval jako Stinger GTR Carbon Edition.

Karbonové díly se objevují na přídi, na zádi, na bocích vozů, spojlerech, krytech zrcátek, zadní straně opěradel sedaček, na palubní desce, na volantu i na řadě jiných míst. To jednak dodá dramatický vzhled, ale současně snižuje i hmotnost. Ovšem informace o tom, jaká je teď hmotnost vozu, firma neuvádí.

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Možná by se ale v názvu vozu mohlo objevit ještě slovo "gold". Skutečně pravé zlato je totiž použito na voliči automatické převodovky, na pádlech pro řazení, na dveřních kličkách, větracích otvorech, ovladačích elektrických sedadel a některých spínačích.

Každopádně je to pravděpodobně ten nejvíce extravagantní interiér Porsche, který je aktuálně k mání.

Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Další Porsche 911 R je na prodej. Stojí zhruba o 25 milionů víc

Tak trochu mimochodem ruský tuner přidává ještě informaci o tom, že je schopen navýšit výkon automobilu až na 750 koňských sil.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků