Kanadský soud: BMW nesmí používat označení „M“ u ostrých modelů

Kanadský soud rozhodl, že německá automobilka BMW nesmí v Kanadě používat u svých modelů označení „M“. BMW tak prohrálo spor, který po snaze o smírné urovnání vyvolala automobilka Nissan, která v Kanadě již nějakou dobu prodává modely Infinity M35 a M45.

Poté, co BMW spustilo velkou kampaň, kdy propagovalo své ostré modely, rozhodlo se vedení Nissanu podat žalobu pro porušení ochranné známky. Soud první instance sice rozhodl ve prospěch BMW, ale odvolací soud tento rozsudek zrušil a nařídil stažení písmena „M“ z modelů automobilky BMW.

Německý výrobce tak má v současnosti tři možnosti. Buď se domluví s Nissanem, nebo se odvolá k vrchnímu soudu, kde se ovšem velké šance na zvrácení rozhodnutí nedávají. A nebo změní známé označení a svých eMek udělá třeba eNka. Asi tušíte, která možnost je nejméně pravděpodobná...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků