Kanadský BRP zvažuje vstup do světa motorek

Dnes si asi jen skalní fandové vzpomenou na terénní motorky značky Can-Am, kterou v současnosti nesou terénní čtyřkolky a silniční tříkolky, přestože se v sedmdesátých a osmdesátých letech jednalo o poměrně úspěšné stroje.

Za značkou Can-Am stojí kanadská společnost BRP (Bombardier Recreational Products). Ta se proslavila především jako výrobce sněžných a vodních skútrů, který úspěšně vstoupil mezi výrobce terénních čtyřkolek a stále větší oblibě se těší i jeho silniční tříkolky.

Prvý Can-Am Spyder je na světě

Prvý Can-Am Spyder je na světě

Podle kanadského deníku Montreal Gazzette hodlá BRP pod značkou Can-Am opět nabízet i motocykly, což potvrdil i mluvčí společnosti Sylvain Morissette, který uvedl, že jsou v současnosti analyzovány požadavky zákazníků a trendy na trhu i možnosti vlastního vývoje a výroby.

K tomu jaké motocykly má Can-Am nabídnout se Morissette nevyjádřil, ale podle dostupných zpráv se má podobně jako v minulosti jednat o motokrosové stroje a endura, i když vyloučeny nejsou ani sportovní a cestovní silniční modely.

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Značku Can-Am nesly v letech 1973 až 1987 terénní motocykly, k jejichž pohonu sloužily dvoutaktní i čtyřtaktní jednoválce Rotax. Tyto motorky pak především v sedmdesátých letech úspěšně startovaly v motokrosových i enduro závodech, které v Severní Americe pořádala American Motorcyclist Association (AMA).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků