Kanadský BRP zvažuje vstup do světa motorek

Dnes si asi jen skalní fandové vzpomenou na terénní motorky značky Can-Am, kterou v současnosti nesou terénní čtyřkolky a silniční tříkolky, přestože se v sedmdesátých a osmdesátých letech jednalo o poměrně úspěšné stroje.

Za značkou Can-Am stojí kanadská společnost BRP (Bombardier Recreational Products). Ta se proslavila především jako výrobce sněžných a vodních skútrů, který úspěšně vstoupil mezi výrobce terénních čtyřkolek a stále větší oblibě se těší i jeho silniční tříkolky.

Prvý Can-Am Spyder je na světě

Prvý Can-Am Spyder je na světě

Podle kanadského deníku Montreal Gazzette hodlá BRP pod značkou Can-Am opět nabízet i motocykly, což potvrdil i mluvčí společnosti Sylvain Morissette, který uvedl, že jsou v současnosti analyzovány požadavky zákazníků a trendy na trhu i možnosti vlastního vývoje a výroby.

K tomu jaké motocykly má Can-Am nabídnout se Morissette nevyjádřil, ale podle dostupných zpráv se má podobně jako v minulosti jednat o motokrosové stroje a endura, i když vyloučeny nejsou ani sportovní a cestovní silniční modely.

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Značku Can-Am nesly v letech 1973 až 1987 terénní motocykly, k jejichž pohonu sloužily dvoutaktní i čtyřtaktní jednoválce Rotax. Tyto motorky pak především v sedmdesátých letech úspěšně startovaly v motokrosových i enduro závodech, které v Severní Americe pořádala American Motorcyclist Association (AMA).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků