Kanadský BRP zvažuje vstup do světa motorek

Dnes si asi jen skalní fandové vzpomenou na terénní motorky značky Can-Am, kterou v současnosti nesou terénní čtyřkolky a silniční tříkolky, přestože se v sedmdesátých a osmdesátých letech jednalo o poměrně úspěšné stroje.

Za značkou Can-Am stojí kanadská společnost BRP (Bombardier Recreational Products). Ta se proslavila především jako výrobce sněžných a vodních skútrů, který úspěšně vstoupil mezi výrobce terénních čtyřkolek a stále větší oblibě se těší i jeho silniční tříkolky.

Prvý Can-Am Spyder je na světě

Prvý Can-Am Spyder je na světě

Podle kanadského deníku Montreal Gazzette hodlá BRP pod značkou Can-Am opět nabízet i motocykly, což potvrdil i mluvčí společnosti Sylvain Morissette, který uvedl, že jsou v současnosti analyzovány požadavky zákazníků a trendy na trhu i možnosti vlastního vývoje a výroby.

K tomu jaké motocykly má Can-Am nabídnout se Morissette nevyjádřil, ale podle dostupných zpráv se má podobně jako v minulosti jednat o motokrosové stroje a endura, i když vyloučeny nejsou ani sportovní a cestovní silniční modely.

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Nový Velorex z Plzně: bohužel zatím jen na papíře

Značku Can-Am nesly v letech 1973 až 1987 terénní motocykly, k jejichž pohonu sloužily dvoutaktní i čtyřtaktní jednoválce Rotax. Tyto motorky pak především v sedmdesátých letech úspěšně startovaly v motokrosových i enduro závodech, které v Severní Americe pořádala American Motorcyclist Association (AMA).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků