Kamery místo zrcátek nabídne i Lexus. Předběhne tak nakonec Audi?

16 komentářů

jean
18. září • 18:14

Kamery miesto zrkadiel, OK, ale preco ich nedali dozadu nad zadne sklo, aby nekazili aerodynamiku a nemali ziadny slepy uhol??

bradu
9. listopadu • 7:30

Aby nemali slepy uhol napriklad? Ked das kameru len na zadne sklo mas presne mrtvy uhol

krakenax
15. září • 15:15

Když to takhle napíšete vypadá to skoro ideálně ale i couvací kamera je v noci mimo silnice téměř nepoužitelná a jsem rád za zrcátka. Když vám kameru přesvítí nějakej zdroj světla tak nevidíte na displeji nic a když na displej zasvítí slunce tak taky smolík.

Roman
14. září • 17:18

To mělo být už dávno v základu třeba i fábie.Jen bych display zabudoval do skla a ne další 2 obrazovky.

Alfonso
14. září • 16:04

Před 12-ti lety jsme nalepili místo zrcátek na Favorita web kamery a přivrtali na palubovku monitor + malé PC. Při dnešních cenách kamer by to mohlo být i levnější a chtělo by to zasouvací kameru aby to nějaký blbec hned neukopl

Joe Doe
16. září • 14:56

Ked som jazdil v Britanii s europskym autom, tak som rozmyslal o namontovani webkamery na prave zrkadlo ale tak, aby pozerala dopredu. Ale realny prinos by konvergoval k nule, tak som sa na to vykaslal.

Hloupej Honza
14. září • 12:09

Nejdříve by se musela změnit i pravidla. Páč auto zrcátka mít v provozu musi.

Auto6
14. září • 12:04

Já osobně nechápu, proč by měla kamera být umístěna v konstrukci "po zrcátku" a stále tak zhoršovat Cx a aerodynamický hluk. Může přece mít designově mnohem čistčí umístění. Navíc to opravdu pak může zůstat stará poctivá konstrukce. A ty obrazovky uvnitř! Jako dokoupená navigace. Designově vytvářený interiér a pak takový paskvil, jen proto, abych byl první? Copak nejde využít zabudování do A sloupku? To se tedy, dle mě, vůbec nepovedlo...

TOM
14. září • 11:53

Osobně vůbec nechápu proč by měly zrcátka nahrazovat kamery, které jsou citlivé na světlo kazí se, jsou drahé a komplikované. Navíc uražené zrcátko není ve městě žádná vyjímka.

bzzz
14. září • 14:01

Kamery jsou mensi, da se jich kombinovat vice a nasledne si s obrazem hrat (zoom, ostrost, ...), nabizi se vyuziti specialni kamery pro zhorsene podminky.

Saman
14. září • 12:56

co si asi rikali zhruba pred 5000 lety lide kdys jeden z nich prisel s tim ze pouzije klady jako kola :-D predpokladejme ze podobne myslenky jako nekteri zde, treba TOM B-]

Aladin
14. září • 12:51

Skýtá to do budoucna zajímavé možnosti. Skrz soustavu kamer to bude třeba umět odmazat slepý úhel. Pomocí korektury obrazu vylepšit noční obraz, atd... Tohle je první nešťastný pokus, jak na tom začít rýžovat a dostat zpětnou vazbu od řidičů pro další vylepšení. Čili, můžeš si zaplatit, aby jsi se stal pokusným králíkem zatím nefunkční blbosti.

.
14. září • 10:43

koncern zmíněn v nadpisu ..splněno ...

Altero
14. září • 9:09

Tak to do nebe volajicidrzost predbehnout koncern. Fuj!!!

brk77
14. září • 20:20

To se nestane, neboj. Máš to i v článku. :-P"Nakonec ale nelze zapomenout, že bez normálních zrcátek přišel v omezené produkci do prodeje i hybridní Volkswagen XL1, a to již v roce 2014."

Joe Doe
16. září • 14:53

Do predaja bolo urcenych 200 kusov z 250 vyrobenych - to tazko mozno pokladat za seriovu vyrobu.

Doporučujeme

Články odjinud