Kamery místo zrcátek nabídne i Lexus. Předběhne tak nakonec Audi?

Altero  |  14. 09. 2018 09:09

Tak to do nebe volajicidrzost predbehnout koncern. Fuj!!!

Odpovědět  |   | 
brk77  |  14. 09. 2018 20:20

To se nestane, neboj. Máš to i v článku.

"Nakonec ale nelze zapomenout, že bez normálních zrcátek přišel v omezené produkci do prodeje i hybridní Volkswagen XL1, a to již v roce 2014."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 14:53

Do predaja bolo urcenych 200 kusov z 250 vyrobenych - to tazko mozno pokladat za seriovu vyrobu.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 09. 2018 10:43

koncern zmíněn v nadpisu ..splněno ...

Odpovědět  |   | 
TOM  |  14. 09. 2018 11:53

Osobně vůbec nechápu proč by měly zrcátka nahrazovat kamery, které jsou citlivé na světlo kazí se, jsou drahé a komplikované. Navíc uražené zrcátko není ve městě žádná vyjímka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 09. 2018 12:51

Skýtá to do budoucna zajímavé možnosti. Skrz soustavu kamer to bude třeba umět odmazat slepý úhel. Pomocí korektury obrazu vylepšit noční obraz, atd... Tohle je první nešťastný pokus, jak na tom začít rýžovat a dostat zpětnou vazbu od řidičů pro další vylepšení. Čili, můžeš si zaplatit, aby jsi se stal pokusným králíkem zatím nefunkční blbosti.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 12:56

co si asi rikali zhruba pred 5000 lety lide kdys jeden z nich prisel s tim ze pouzije klady jako kola predpokladejme ze podobne myslenky jako nekteri zde, treba TOM

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 09. 2018 14:01

Kamery jsou mensi, da se jich kombinovat vice a nasledne si s obrazem hrat (zoom, ostrost, ...), nabizi se vyuziti specialni kamery pro zhorsene podminky.

Odpovědět  |   | 
Auto6  |  14. 09. 2018 12:04

Já osobně nechápu, proč by měla kamera být umístěna v konstrukci "po zrcátku" a stále tak zhoršovat Cx a aerodynamický hluk. Může přece mít designově mnohem čistčí umístění. Navíc to opravdu pak může zůstat stará poctivá konstrukce. A ty obrazovky uvnitř! Jako dokoupená navigace. Designově vytvářený interiér a pak takový paskvil, jen proto, abych byl první? Copak nejde využít zabudování do A sloupku? To se tedy, dle mě, vůbec nepovedlo...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  14. 09. 2018 12:09

Nejdříve by se musela změnit i pravidla. Páč auto zrcátka mít v provozu musi.

Odpovědět  |   | 
Alfonso  |  14. 09. 2018 16:04

Před 12-ti lety jsme nalepili místo zrcátek na Favorita web kamery a přivrtali na palubovku monitor + malé PC. Při dnešních cenách kamer by to mohlo být i levnější a chtělo by to zasouvací kameru aby to nějaký blbec hned neukopl

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 14:56

Ked som jazdil v Britanii s europskym autom, tak som rozmyslal o namontovani webkamery na prave zrkadlo ale tak, aby pozerala dopredu. Ale realny prinos by konvergoval k nule, tak som sa na to vykaslal.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  14. 09. 2018 17:18

To mělo být už dávno v základu třeba i fábie.Jen bych display zabudoval do skla a ne další 2 obrazovky.

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  15. 09. 2018 15:15

Když to takhle napíšete vypadá to skoro ideálně ale i couvací kamera je v noci mimo silnice téměř nepoužitelná a jsem rád za zrcátka. Když vám kameru přesvítí nějakej zdroj světla tak nevidíte na displeji nic a když na displej zasvítí slunce tak taky smolík.

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 09. 2018 18:14

Kamery miesto zrkadiel, OK, ale preco ich nedali dozadu nad zadne sklo, aby nekazili aerodynamiku a nemali ziadny slepy uhol??

Odpovědět  |   | 
bradu  |  09. 11. 2018 07:30

Aby nemali slepy uhol napriklad? Ked das kameru len na zadne sklo mas presne mrtvy uhol

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A