Kamery místo zrcátek nabídne i Lexus. Předběhne tak nakonec Audi?

Altero  |  14. 09. 2018 09:09

Tak to do nebe volajicidrzost predbehnout koncern. Fuj!!!

Odpovědět  |   | 
brk77  |  14. 09. 2018 20:20

To se nestane, neboj. Máš to i v článku.

"Nakonec ale nelze zapomenout, že bez normálních zrcátek přišel v omezené produkci do prodeje i hybridní Volkswagen XL1, a to již v roce 2014."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 14:53

Do predaja bolo urcenych 200 kusov z 250 vyrobenych - to tazko mozno pokladat za seriovu vyrobu.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 09. 2018 10:43

koncern zmíněn v nadpisu ..splněno ...

Odpovědět  |   | 
TOM  |  14. 09. 2018 11:53

Osobně vůbec nechápu proč by měly zrcátka nahrazovat kamery, které jsou citlivé na světlo kazí se, jsou drahé a komplikované. Navíc uražené zrcátko není ve městě žádná vyjímka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 09. 2018 12:51

Skýtá to do budoucna zajímavé možnosti. Skrz soustavu kamer to bude třeba umět odmazat slepý úhel. Pomocí korektury obrazu vylepšit noční obraz, atd... Tohle je první nešťastný pokus, jak na tom začít rýžovat a dostat zpětnou vazbu od řidičů pro další vylepšení. Čili, můžeš si zaplatit, aby jsi se stal pokusným králíkem zatím nefunkční blbosti.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 12:56

co si asi rikali zhruba pred 5000 lety lide kdys jeden z nich prisel s tim ze pouzije klady jako kola predpokladejme ze podobne myslenky jako nekteri zde, treba TOM

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 09. 2018 14:01

Kamery jsou mensi, da se jich kombinovat vice a nasledne si s obrazem hrat (zoom, ostrost, ...), nabizi se vyuziti specialni kamery pro zhorsene podminky.

Odpovědět  |   | 
Auto6  |  14. 09. 2018 12:04

Já osobně nechápu, proč by měla kamera být umístěna v konstrukci "po zrcátku" a stále tak zhoršovat Cx a aerodynamický hluk. Může přece mít designově mnohem čistčí umístění. Navíc to opravdu pak může zůstat stará poctivá konstrukce. A ty obrazovky uvnitř! Jako dokoupená navigace. Designově vytvářený interiér a pak takový paskvil, jen proto, abych byl první? Copak nejde využít zabudování do A sloupku? To se tedy, dle mě, vůbec nepovedlo...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  14. 09. 2018 12:09

Nejdříve by se musela změnit i pravidla. Páč auto zrcátka mít v provozu musi.

Odpovědět  |   | 
Alfonso  |  14. 09. 2018 16:04

Před 12-ti lety jsme nalepili místo zrcátek na Favorita web kamery a přivrtali na palubovku monitor + malé PC. Při dnešních cenách kamer by to mohlo být i levnější a chtělo by to zasouvací kameru aby to nějaký blbec hned neukopl

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 14:56

Ked som jazdil v Britanii s europskym autom, tak som rozmyslal o namontovani webkamery na prave zrkadlo ale tak, aby pozerala dopredu. Ale realny prinos by konvergoval k nule, tak som sa na to vykaslal.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  14. 09. 2018 17:18

To mělo být už dávno v základu třeba i fábie.Jen bych display zabudoval do skla a ne další 2 obrazovky.

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  15. 09. 2018 15:15

Když to takhle napíšete vypadá to skoro ideálně ale i couvací kamera je v noci mimo silnice téměř nepoužitelná a jsem rád za zrcátka. Když vám kameru přesvítí nějakej zdroj světla tak nevidíte na displeji nic a když na displej zasvítí slunce tak taky smolík.

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 09. 2018 18:14

Kamery miesto zrkadiel, OK, ale preco ich nedali dozadu nad zadne sklo, aby nekazili aerodynamiku a nemali ziadny slepy uhol??

Odpovědět  |   | 
bradu  |  09. 11. 2018 07:30

Aby nemali slepy uhol napriklad? Ked das kameru len na zadne sklo mas presne mrtvy uhol

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A