Kamery místo zrcátek nabídne i Lexus. Předběhne tak nakonec Audi?

Altero  |  14. 09. 2018 09:09

Tak to do nebe volajicidrzost predbehnout koncern. Fuj!!!

Odpovědět  |   | 
brk77  |  14. 09. 2018 20:20

To se nestane, neboj. Máš to i v článku.

"Nakonec ale nelze zapomenout, že bez normálních zrcátek přišel v omezené produkci do prodeje i hybridní Volkswagen XL1, a to již v roce 2014."

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 14:53

Do predaja bolo urcenych 200 kusov z 250 vyrobenych - to tazko mozno pokladat za seriovu vyrobu.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 09. 2018 10:43

koncern zmíněn v nadpisu ..splněno ...

Odpovědět  |   | 
TOM  |  14. 09. 2018 11:53

Osobně vůbec nechápu proč by měly zrcátka nahrazovat kamery, které jsou citlivé na světlo kazí se, jsou drahé a komplikované. Navíc uražené zrcátko není ve městě žádná vyjímka.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 09. 2018 12:51

Skýtá to do budoucna zajímavé možnosti. Skrz soustavu kamer to bude třeba umět odmazat slepý úhel. Pomocí korektury obrazu vylepšit noční obraz, atd... Tohle je první nešťastný pokus, jak na tom začít rýžovat a dostat zpětnou vazbu od řidičů pro další vylepšení. Čili, můžeš si zaplatit, aby jsi se stal pokusným králíkem zatím nefunkční blbosti.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 09. 2018 12:56

co si asi rikali zhruba pred 5000 lety lide kdys jeden z nich prisel s tim ze pouzije klady jako kola predpokladejme ze podobne myslenky jako nekteri zde, treba TOM

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 09. 2018 14:01

Kamery jsou mensi, da se jich kombinovat vice a nasledne si s obrazem hrat (zoom, ostrost, ...), nabizi se vyuziti specialni kamery pro zhorsene podminky.

Odpovědět  |   | 
Auto6  |  14. 09. 2018 12:04

Já osobně nechápu, proč by měla kamera být umístěna v konstrukci "po zrcátku" a stále tak zhoršovat Cx a aerodynamický hluk. Může přece mít designově mnohem čistčí umístění. Navíc to opravdu pak může zůstat stará poctivá konstrukce. A ty obrazovky uvnitř! Jako dokoupená navigace. Designově vytvářený interiér a pak takový paskvil, jen proto, abych byl první? Copak nejde využít zabudování do A sloupku? To se tedy, dle mě, vůbec nepovedlo...

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  14. 09. 2018 12:09

Nejdříve by se musela změnit i pravidla. Páč auto zrcátka mít v provozu musi.

Odpovědět  |   | 
Alfonso  |  14. 09. 2018 16:04

Před 12-ti lety jsme nalepili místo zrcátek na Favorita web kamery a přivrtali na palubovku monitor + malé PC. Při dnešních cenách kamer by to mohlo být i levnější a chtělo by to zasouvací kameru aby to nějaký blbec hned neukopl

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 14:56

Ked som jazdil v Britanii s europskym autom, tak som rozmyslal o namontovani webkamery na prave zrkadlo ale tak, aby pozerala dopredu. Ale realny prinos by konvergoval k nule, tak som sa na to vykaslal.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  14. 09. 2018 17:18

To mělo být už dávno v základu třeba i fábie.Jen bych display zabudoval do skla a ne další 2 obrazovky.

Odpovědět  |   | 
krakenax  |  15. 09. 2018 15:15

Když to takhle napíšete vypadá to skoro ideálně ale i couvací kamera je v noci mimo silnice téměř nepoužitelná a jsem rád za zrcátka. Když vám kameru přesvítí nějakej zdroj světla tak nevidíte na displeji nic a když na displej zasvítí slunce tak taky smolík.

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 09. 2018 18:14

Kamery miesto zrkadiel, OK, ale preco ich nedali dozadu nad zadne sklo, aby nekazili aerodynamiku a nemali ziadny slepy uhol??

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 60 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A