Kam se poděl Hyundai i30 HB? V Česku jej nekoupíte, český importér mlčí

72 komentářů

pcwifi
3. února • 8:23

uz pred 20 lety kdyz sem jel rakouskem sem tam videl modely znamych automobilek, co se u nas nikdy nevyskytly...taky zrejme strategie automobilek... asi se nam ta leta vraci... holt pro auto mimo CR, budem si zase zvykat.

Krakonoš
7. března • 16:55

Pro kvalitní potraviny jezdím do Německa už několik let, takže až budu měnit, (jestli vůbec) auto, rozhodně si nepůjdu koupit novou Škodovku, ale nějako slušnou ojetinu v Německu.

pepa
17. ledna • 14:33

a ty potraviny u skopčáků bereš taky jetý ?

Michal
22. ledna • 16:46

Proč by to u nás prodávali když musí jít s cenikovou cenou o 100t dolů aby i když vypadají I30 dobře to vůbec prodali.

Jarda
24. ledna • 1:00

Korejce za nesmyslnou cenu v ČR už skoro nikdo nechce...Je to předražený křáp...ale i ta Scala je naceněná zcela nesmyslně vysoko !Rozumný kupec jde pro Golf , Leon a Focus.

Michal
24. ledna • 10:36

Ty ceny jsou u všech konkurentů podobné mimo verze ala:best of czech,fresch,maraton edition a ford nevím.

Joli
22. ledna • 0:58

Hnůjdaj nebrat :-P

nemám jméno
22. ledna • 11:43

Důvod?

mpolan
22. ledna • 14:32

Nestálo by mu pak péro.

Bureš.
22. ledna • 14:36

mpolan, všichni dobře víme, že tobě se nikdy nepostaví a tak si to kompenzuješ autem :-D:-D:-D To ale není důvod podsouvat tvůj osobní hendikep ostatním.

miki
21. ledna • 18:52

Třeba kalkulujou a přeceňujou s ohledem na Scalu, uvidíme :-)

mpolan
21. ledna • 18:38

To je hezké, jak si škodovkářský odpad musel hned přispěchat kopnout. :-D

Bureš.
21. ledna • 20:37

"škodovkářský odpad"? Na víc, než urážet se mpolan nezmůžeš? Nervy na pochodu, co? Když dojdou argumenty, nastupuje urážení. Hodně hluboko na dno jsi klesl B-]

😜
22. ledna • 19:32

Ano odpad. Škodovka totiž nic jiného neumí vyrobit.

Krakonoš
7. března • 16:53

Škodovka smí vyrábět jen to, co jí říšský protektor dovolí. A WV o nějakou českou konkurenci nestojí. Takže u nás se vyrábí to, do čeho by u Wv ani klackem nešťouchli.

mpolan
22. ledna • 14:32

Ty ses hned krásně chytil, to je dobře.

Mirek
22. ledna • 14:37

ty jsi kokot mpolan

Mirek
22. ledna • 17:00

Nechtěl bys používat jiný nick, chlapče? Je velice inteligentní vlézt na nějakou diskuzi a začít se podepisovat jako někdo, kdo tam již dávno tento nick používá.

Bureš.
22. ledna • 14:39

Copak hoši, skončila vám škola? Už máte napsané domácí úkoly? B-]

Mirek
21. ledna • 21:16

To je prdel, zloděj křičí chyťte zloděje.:-D Jen houšť Bureš, možná se to časem stane i pravdou, hlavně tvé prohlášení s fake nicky, když si vzpomenu na nedávnou dobu, cos tady předváděl. :-D Bureš. | 21. 01. 2019 13:21Český importér Hyundai nemlčí, jen nemá čas. Musí tady pod fake nicky psát pomlouvačné příspěvky na souseda z Boleslavi Nezapomeň, já z toho mám jen prdel. :-D

Jarmilek
21. ledna • 19:37

"škodovkářský odpad" Ty máš dobře vymleto.

Krakonoš
7. března • 16:51

litrový turbo tříválec je opravdu odpad. A když budeš chtít u Škoda peněz kvalitní motor, tak se budeš muset hezky plácnout přes kapsu.

Mirek
21. ledna • 20:21

Zábavné tvrzení, zvláště, když si člověk přečte první příspěvky v diskuzi k článku o autě Hyundai. Ti škodafanatici jsou tedy aktivní, to musela být fuška, fofr, aby stihli zaplnit první místa v této diskuzi :-D

Bureš.
21. ledna • 20:39

Aby ti z toho Mirek nepraskla žilka :-O

Mirek
21. ledna • 21:08

Tobě už evidentně praskla, když reaguješ na něco, z čeho si dělám jen srandu, vlastně tím pádem i z tebe. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
22. ledna • 14:41

Omyl, jako první jsem si dělal prdel já, a to hned prvním příspěvkem v této diskuzi, na který ty i jiní reagujete :-D:-D:-D

Mirek
22. ledna • 16:48

To víš u tebe to sedí, když si děláš srandu o nickách. Ty, který s tím máš bohaté zkušenosti, samozřejmě víš o čem píšeš.:-D

Moik
21. ledna • 18:36

To je děs jak nás pořád krmí, že automobilky zaskočily nový směrnice atd..řekl bych, že se to týkalo drtivě jen VAG...ostatní se s tím poprali více méně v pohodě někteří to stihli s klídkem.

.x.
22. ledna • 10:15

VAG měl vloni v Evropě nárůst prodejů, takže se to VAG těžko mohlo týkat. Na rozdíl od FCA, Honda, Daimler, Nissan nebo BMW, které zaznamenaly vloni evropský pokles prodejů.

01
21. ledna • 16:03

To je jednoduché. Přišla Scala tak vycouvali. Ta by jim z toho koláče určitě dost ukrojila.

petr r. (petrumr)
21. ledna • 17:26

myslím, že do toho zasáhla vláda a ministerstvo průmyslu, podívej se na ceník i30, rozměry a výbavu a potom to pochopíš. Scala je předražená.

Koudy
21. ledna • 18:29

Radši si koupím "předraženou" Scalu, než ten zázrak z Nošovic.Už jenom ta jejich reklamní arogance mě odpuzuje (a to ani neberu v potaz, tu jejich rádoby kvalitu).

novák
22. ledna • 14:04

Kolik vozů Hyundai jste už řídil? Předpokládám že Scalu znáte taky jen z obrázků.Holt motorista teoretik.

Koudy
22. ledna • 21:23

Pane Nováku, nezařazujte nikoho nikam, když ho neznáte - jste osobní, nemáte věcný argumant, tak alespoň při své intelektuální nesmělosti umíte pouze urážet. Korejských aut mi prošlo rukama již dost a v případě potřeby originálního náhradního dílu teprve lidi zjistí, co si pořídili. Je hezké koupit si nové auto za 350 tis., ale ceny za díly jsou jak na auto za milion. Zvedněte se od klávesnice, vyndejte si hlavu z řiti a udělejte si výlet do autorizáku Hyundaie. Poptejte se, proč se rozebírají převodovky u nových Tucsonů, kolik vymění týdně motorů na i20-kách na záruku, proč se nevztahuje záruka na pazvuky od plastů v autech a jakou k tomu všemu mají podporu od Hyundai ČR. Teoretiku....

nemám jméno
22. ledna • 11:43

Souhlas. Ale stejně bych se předtím v tom Hjunde svezl. Třeba bych zjistil i to co nevím.

Krakonoš
7. března • 16:49

Zjistil bys, že je to čiperné, tiché, pohodlné a dobře odpružené. V Německu s tím běžně a v pohodě jezdím dvoustovkou a jsem na 8l/100 km při pěti lidech v autě.

01
21. ledna • 18:01

Jasně, státní cenový úřad.

josephko
21. ledna • 15:14

Jak je to jenom možný, že chybí nejlepší český liftback?! :-D

R
21. ledna • 15:44

Proste jich je na skladech dealeru tolik, ze to potrebuji vyprodat a pak to pujde...

Michal
21. ledna • 14:56

To je jejich strategie, chtějí protlačit kombíky a fastbacky, proto zrušili hatchbacky, nic víc v tom nehledejte ... jde o strategii, snaží se jen přinutit kupovat další karosářské verze.Osobně bych koupil hatchback, kombi nepotřebuji a fastback je pro mě zbytečný také ...

k22
21. ledna • 14:28

Je to jednodiché, náš trh není prioritní (ani nemáme Euro), zájem o HB je velký a lze ho prodávat za vyšší cenu než u nás...postunně budou mizet i další modely jiných automobilek, jsme periferie Evropy a vyspělého světa, nikoho nezajímáme...

.v.
21. ledna • 14:45

To je hodně velká blbost, protože i30 se v Evropě prodává mizerně, hůř než minulá generace.v září 2017 se prodalo v Evropě 7595 ks i30 v září 2018 jenom 4788v říjnu 2017 se prodalo v Evropě 6479 ks i30 v říjnu 2018 jenom 5536v listopadu 2017 se prodalo v Evropě 6857 ks i30 v listopadu 2018 jenom 5908v prosinci 2017 se prodalo v Evropě 6046 ks i30 v prosinci 2018 jenom 5271

DZARDINO
21. ledna • 15:37

Mizerně není spravné sklovo,lepší by to ale být mohlo. Ber v potaz že I30 hodně zdražila, takže přesto že prodájí méně , tak vydělaji buď stejně a nebo více.Kdyby jsi použil měsíce od začátku roku 2018 vs 2017, už by ti to mizerně nevycházelo, prodeje byli lepší v roce 2018... takže zde neříkej a nepiš polopravdy. Jinak 2017 a 2018 je jen tak mimochodem stejná generace. Takže příště si dej lepší práci .....

.x.
21. ledna • 16:55

Jaké polopravdy? Bylo zde řečeno, že i30 HB z ČR stáhli kvůli velkým prodejům v Evropě. A stáhli jej před koncem roku. Takže argumentuji koncem roku 2018, který byl hodně slabý. Takže teorie, že na ČR už nezbývá, protože se všechno valí na západ je ve světle prodejů právě v době kdy došlo ke stažení hodně padlá na hlavu.Když se podívám na prodeje minulé generace tak začínala na prodejích 97 tis. (2012) a následovalo 98, 82, 91, 77 tis.do roku 2016 a nová generace začala 77 tis 2017 a pokračuje 79,5 tis. v r. 2018, takže prodejů minulé generace prostě nedosáhla ani v prvním, ani v druhém roce prodejů.

fanúšik
21. ledna • 14:22

Žeby na českom trhu chcel presadiť najmä Fastback? Asi nemá dobré predajné čísla a to ho prezentovali ako konkurenta Octavie.

Toky
21. ledna • 14:13

Ten i30HB je nové auto s výzorom starého auta. Exteriér 10 ročného modelu. Detto i30N, tak výzorovo zúfalo nezaujímavé autá sú to. To je samozrejme môj subjektívny názor ktorý nikomu nevnucujem.

Sir_CHerokee
21. ledna • 16:42

Souhlasím. Navíc to zas za rok úplně změní.

.v.
21. ledna • 14:39

Neřekl bych, oproti minulosti celkem slušný design, který se velmi blíží vkusu Evropanů. V designu už dávno převálcovali Japonce, ti většinou vypadají vyjma Mazdy jak autíčka z pouti a s interiéry jak staré umakartové jádro.

😜
22. ledna • 19:01

i30 minulé generace je celkově výrazně hezčí. Pro mě jako evropana je nová generace i30, hlavně přední část, konkrétně maska/kapota, moc jednoduchá a nenápaditá. Naopak Fastback se jako celek velmi povedl. V každém případě je design i30 posledních dvou generací nesrovnatelně kvalitnější než u škodovek.

emkejx
22. ledna • 10:07

Subaru je toho jasnym dokazom. Nehovorim nic na jazdne vlastnosti a schopnosti, ale tak hnusny interier dokaze robit este Toyota a potom Nissan, ale aj ten uz robi proeuropske interiery. Mazda tiez este pred fcl 6tky, CX5 davala do stredu palubky 2DIN navigaciu, co vypadalo ako 20 rokov stare auto, ale uz sa polepsili... To Hyu a Kia uz tie palubky snazia robit proeuropske od prvej generacie i30/ Ceedu, hoc vzhladovo to este nebola vyhra uz si to ukrajovalo z trhoveho kolaca a dnes popri Skode/ VW tvoria hlavnu cast trhu + nejaky frantici... Osobne sa mi ale viac paci interier Kie ako Hyu a aj dizajn exterieru mi na vacsine modeloch pride u Kie uhladenejsi a oku viac lahodiaci nez Hyu. i30N je pre mna asi najkrajsi Hyu aktualne.

Bureš.
22. ledna • 14:33

Co mě nejvíc pobavilo v autosalonu u i30 byl dveřní spínač na sloupcích. Ty kráso, tohle jsem viděl naposledy u Favorita, možná ještě Feldy :-D:-D:-D

JirkaX
22. ledna • 19:21

Nedal se zamáčknutý pootočit a zajistit? To by bylo docela plus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bureš.
26. ledna • 12:10

K čemu by to bylo jako dobrý???

Rosťa
22. ledna • 10:36

Subaru má právě jednoduchý a účelný design.

emkejx
22. ledna • 12:35

ved netvrdim ze musi byt zly, je ale svojsky... pre mna prilis strohy, teda este strohejsi ma tesla a potom uz len koc s konami.:-D

.v.
21. ledna • 14:13

Když mlčí, tak mlčí. s€r€ na něj bílý tesák.

DZARDINO
21. ledna • 14:07

Je Vám po tom kulové jak kdo co prodává.... novináři.

Sir_CHerokee
21. ledna • 13:47

U většiny zákazníků této značky je jedno, co je pod kapotou, jak to vypadá, jak jezdí a jak to bude držet hodnotu nebo bude kvalitní. Ačkoliv kombi většinou vůbec nepotřebují, "táto nekup to, jen deset tisíc a bude to větší".

21. ledna • 13:30

Tak co vidím na D5, tak do sousedního Německa se HB normalně vozí. Spíš bych to viděl tak, že je o ně na západě větší zájem jak o kombíky, a tak je tam přednostně lifrujou. Navíc u prodejců se běžně kombík sežene za cenu HB. A u Čechů, kteří jdou hlavně po akcích (cílová skupina) je jasný, že odmítnout větší porci auta se nedělá :-)

Vóša
21. ledna • 18:46

Přesně tak, pro české Pepiky pouze hnoje z Boleslavi ! Ať mají o čem u piva vyprávět, za kolik jezdí svým sazometem, když jedou společně se svojí tlustou Mařkou do Kauflandu apod.

Hernandez
21. ledna • 13:22

Zase se určitě porafali s inteligentem Vošickým a nedohodli se na provizích. To je amatéřina.

Kenny
21. ledna • 16:48

To protože popisovaný tvar zadní části i30 není liftback ani fastback, ale blob. Jakoby maxi kopie Vošického žaludu :-O B-] :-D

šofér
21. ledna • 18:32

No trochu :-D Ale co s tím? Sype se to, rezne to, dělá to ostudu :-( Na nějaké nesmysly Kramného vykutálených kolegáčků nemám náladu. Proto u nás doma máte takové heslo: " Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun da je. Děkuji" ;-)

Krakonoš
7. března • 16:44

Mám i30 kombi, 90 kW/1,6 litru DOHC, šetikvaltový manuál čtvrtý rok, najeto 103.000 jezdím na E-85 a jediné, co, kromě výměny oleje, potřeboval, byly brzdové destičky. Před týdnem prošel bez jakýchkoli závad STK a emise s rezervou Euro 6. Kdybych chtěl adekvátní Škodovku, zaplatím za ni dvojnásobek a na záruku 6 let bez omezení ujetých km bych mohl leda rychle zapomenout

nemám jméno
22. ledna • 11:38

Nejsem žádný fanda Koreje, ale nějak si nemohu vzpomenout, že bych někde zahlédl hnijiciho Hjundaje mladšího 12 let. Ty ano?

Bureš.
22. ledna • 14:28

To nikdy neuvidíš, takhle starý Hyundai je už dávno na šroťáku :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
😜
22. ledna • 18:24

Jednoznačně na šroťáku bude spíš škodovka.;-) Hyundai je daleko větší držák. Například 1,6 milionu dá za pět let a s prstem v nose... To žádná škodovka nedá, ta se stěží dožije dvouleté záruky...http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Brouk
21. ledna • 21:34

Tak to bylo vtipne a hlavne originalni. A ted prosim te zalez a zavri za sebou poklop.

Bureš.
21. ledna • 13:21

Český importér Hyundai nemlčí, jen nemá čas. Musí tady pod fake nicky psát pomlouvačné příspěvky na souseda z Boleslavi :-D:-D:-D

Niemand
22. ledna • 7:25

Ako platený trol vyzeráš jedine ty. Druha možnosť je ohrdnutý bývali zamestnanec, lebo toľko príspevkov pod každým článkom o H by nik normálny nepísal.

Petr Vaněk
21. ledna • 15:58

V Hovonoji se uspokojení našich představ nepovedlo :-( Tak vytváříme maximální prostor pro ostatní klasické značky. Hovonoj i30 už stejně leží na propadlišti dějin a Tuscon taky :-P Ještě před pár lety to vypadalo ok, ale dneska už ne :-( ps: ale pomlouvat budeme dál, je to náš styl :-D

emkejx
22. ledna • 9:58

preco aj Tucson, ved to je v ramci EU jeden najpredavanejsi model SUV, ak nie aj najpredavanejsi aktualne.

Doporučujeme

Články odjinud