Kam se poděl Hyundai i30 HB? V Česku jej nekoupíte, český importér mlčí

Bureš.  |  21. 01. 2019 13:21

Český importér Hyundai nemlčí, jen nemá čas. Musí tady pod fake nicky psát pomlouvačné příspěvky na souseda z Boleslavi

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  21. 01. 2019 15:58

V Hovonoji se uspokojení našich představ nepovedlo Tak vytváříme maximální prostor pro ostatní klasické značky. Hovonoj i30 už stejně leží na propadlišti dějin a Tuscon taky Ještě před pár lety to vypadalo ok, ale dneska už ne ps: ale pomlouvat budeme dál, je to náš styl

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  22. 01. 2019 09:58

preco aj Tucson, ved to je v ramci EU jeden najpredavanejsi model SUV, ak nie aj najpredavanejsi aktualne.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  22. 01. 2019 07:25

Ako platený trol vyzeráš jedine ty. Druha možnosť je ohrdnutý bývali zamestnanec, lebo toľko príspevkov pod každým článkom o H by nik normálny nepísal.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  21. 01. 2019 13:22

Zase se určitě porafali s inteligentem Vošickým a nedohodli se na provizích. To je amatéřina.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  21. 01. 2019 16:48

To protože popisovaný tvar zadní části i30 není liftback ani fastback, ale blob. Jakoby maxi kopie Vošického žaludu

Odpovědět  |   | 
šofér  |  21. 01. 2019 18:32

No trochu Ale co s tím? Sype se to, rezne to, dělá to ostudu Na nějaké nesmysly Kramného vykutálených kolegáčků nemám náladu. Proto u nás doma máte takové heslo: " Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti kun da je. Děkuji"

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  21. 01. 2019 21:34

Tak to bylo vtipne a hlavne originalni. A ted prosim te zalez a zavri za sebou poklop.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  22. 01. 2019 11:38

Nejsem žádný fanda Koreje, ale nějak si nemohu vzpomenout, že bych někde zahlédl hnijiciho Hjundaje mladšího 12 let. Ty ano?

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  22. 01. 2019 14:28

To nikdy neuvidíš, takhle starý Hyundai je už dávno na šroťáku

Odpovědět  |   | 
😜  |  22. 01. 2019 18:24

Jednoznačně na šroťáku bude spíš škodovka. Hyundai je daleko větší držák. Například 1,6 milionu dá za pět let a s prstem v nose... To žádná škodovka nedá, ta se stěží dožije dvouleté záruky...http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Odpovědět  |   | 
 |  21. 01. 2019 13:30

Tak co vidím na D5, tak do sousedního Německa se HB normalně vozí. Spíš bych to viděl tak, že je o ně na západě větší zájem jak o kombíky, a tak je tam přednostně lifrujou. Navíc u prodejců se běžně kombík sežene za cenu HB. A u Čechů, kteří jdou hlavně po akcích (cílová skupina) je jasný, že odmítnout větší porci auta se nedělá

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  21. 01. 2019 18:46

Přesně tak, pro české Pepiky pouze hnoje z Boleslavi ! Ať mají o čem u piva vyprávět, za kolik jezdí svým sazometem, když jedou společně se svojí tlustou Mařkou do Kauflandu apod.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  21. 01. 2019 13:47

U většiny zákazníků této značky je jedno, co je pod kapotou, jak to vypadá, jak jezdí a jak to bude držet hodnotu nebo bude kvalitní. Ačkoliv kombi většinou vůbec nepotřebují, "táto nekup to, jen deset tisíc a bude to větší".

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  21. 01. 2019 14:07

Je Vám po tom kulové jak kdo co prodává.... novináři.

Odpovědět  |   | 
.v.  |  21. 01. 2019 14:13

Když mlčí, tak mlčí. s€r€ na něj bílý tesák.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  21. 01. 2019 14:13

Ten i30HB je nové auto s výzorom starého auta. Exteriér 10 ročného modelu. Detto i30N, tak výzorovo zúfalo nezaujímavé autá sú to. To je samozrejme môj subjektívny názor ktorý nikomu nevnucujem.

Odpovědět  |   | 
.v.  |  21. 01. 2019 14:39

Neřekl bych, oproti minulosti celkem slušný design, který se velmi blíží vkusu Evropanů. V designu už dávno převálcovali Japonce, ti většinou vypadají vyjma Mazdy jak autíčka z pouti a s interiéry jak staré umakartové jádro.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  22. 01. 2019 10:07

Subaru je toho jasnym dokazom. Nehovorim nic na jazdne vlastnosti a schopnosti, ale tak hnusny interier dokaze robit este Toyota a potom Nissan, ale aj ten uz robi proeuropske interiery. Mazda tiez este pred fcl 6tky, CX5 davala do stredu palubky 2DIN navigaciu, co vypadalo ako 20 rokov stare auto, ale uz sa polepsili... To Hyu a Kia uz tie palubky snazia robit proeuropske od prvej generacie i30/ Ceedu, hoc vzhladovo to este nebola vyhra uz si to ukrajovalo z trhoveho kolaca a dnes popri Skode/ VW tvoria hlavnu cast trhu + nejaky frantici... Osobne sa mi ale viac paci interier Kie ako Hyu a aj dizajn exterieru mi na vacsine modeloch pride u Kie uhladenejsi a oku viac lahodiaci nez Hyu. i30N je pre mna asi najkrajsi Hyu aktualne.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  22. 01. 2019 10:36

Subaru má právě jednoduchý a účelný design.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  22. 01. 2019 12:35

ved netvrdim ze musi byt zly, je ale svojsky... pre mna prilis strohy, teda este strohejsi ma tesla a potom uz len koc s konami.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  22. 01. 2019 14:33

Co mě nejvíc pobavilo v autosalonu u i30 byl dveřní spínač na sloupcích. Ty kráso, tohle jsem viděl naposledy u Favorita, možná ještě Feldy

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 01. 2019 19:21

Nedal se zamáčknutý pootočit a zajistit? To by bylo docela plus.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  26. 01. 2019 12:10

K čemu by to bylo jako dobrý???

Odpovědět  |   | 
😜  |  22. 01. 2019 19:01

i30 minulé generace je celkově výrazně hezčí. Pro mě jako evropana je nová generace i30, hlavně přední část, konkrétně maska/kapota, moc jednoduchá a nenápaditá. Naopak Fastback se jako celek velmi povedl. V každém případě je design i30 posledních dvou generací nesrovnatelně kvalitnější než u škodovek.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  21. 01. 2019 16:42

Souhlasím. Navíc to zas za rok úplně změní.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  21. 01. 2019 14:22

Žeby na českom trhu chcel presadiť najmä Fastback? Asi nemá dobré predajné čísla a to ho prezentovali ako konkurenta Octavie.

Odpovědět  |   | 
k22  |  21. 01. 2019 14:28

Je to jednodiché, náš trh není prioritní (ani nemáme Euro), zájem o HB je velký a lze ho prodávat za vyšší cenu než u nás...postunně budou mizet i další modely jiných automobilek, jsme periferie Evropy a vyspělého světa, nikoho nezajímáme...

Odpovědět  |   | 
.v.  |  21. 01. 2019 14:45

To je hodně velká blbost, protože i30 se v Evropě prodává mizerně, hůř než minulá generace.v září 2017 se prodalo v Evropě 7595 ks i30 v září 2018 jenom 4788v říjnu 2017 se prodalo v Evropě 6479 ks i30 v říjnu 2018 jenom 5536v listopadu 2017 se prodalo v Evropě 6857 ks i30 v listopadu 2018 jenom 5908v prosinci 2017 se prodalo v Evropě 6046 ks i30 v prosinci 2018 jenom 5271

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  21. 01. 2019 15:37

Mizerně není spravné sklovo,lepší by to ale být mohlo. Ber v potaz že I30 hodně zdražila, takže přesto že prodájí méně , tak vydělaji buď stejně a nebo více.Kdyby jsi použil měsíce od začátku roku 2018 vs 2017, už by ti to mizerně nevycházelo, prodeje byli lepší v roce 2018... takže zde neříkej a nepiš polopravdy. Jinak 2017 a 2018 je jen tak mimochodem stejná generace. Takže příště si dej lepší práci .....

Odpovědět  |   | 
.x.  |  21. 01. 2019 16:55

Jaké polopravdy? Bylo zde řečeno, že i30 HB z ČR stáhli kvůli velkým prodejům v Evropě. A stáhli jej před koncem roku. Takže argumentuji koncem roku 2018, který byl hodně slabý. Takže teorie, že na ČR už nezbývá, protože se všechno valí na západ je ve světle prodejů právě v době kdy došlo ke stažení hodně padlá na hlavu.Když se podívám na prodeje minulé generace tak začínala na prodejích 97 tis. (2012) a následovalo 98, 82, 91, 77 tis.do roku 2016 a nová generace začala 77 tis 2017 a pokračuje 79,5 tis. v r. 2018, takže prodejů minulé generace prostě nedosáhla ani v prvním, ani v druhém roce prodejů.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 01. 2019 14:56

To je jejich strategie, chtějí protlačit kombíky a fastbacky, proto zrušili hatchbacky, nic víc v tom nehledejte ... jde o strategii, snaží se jen přinutit kupovat další karosářské verze.Osobně bych koupil hatchback, kombi nepotřebuji a fastback je pro mě zbytečný také ...

Odpovědět  |   | 
josephko  |  21. 01. 2019 15:14

Jak je to jenom možný, že chybí nejlepší český liftback?!

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 01. 2019 15:44

Proste jich je na skladech dealeru tolik, ze to potrebuji vyprodat a pak to pujde...

Odpovědět  |   | 
01  |  21. 01. 2019 16:03

To je jednoduché. Přišla Scala tak vycouvali. Ta by jim z toho koláče určitě dost ukrojila.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 01. 2019 17:26

myslím, že do toho zasáhla vláda a ministerstvo průmyslu, podívej se na ceník i30, rozměry a výbavu a potom to pochopíš. Scala je předražená.

Odpovědět  |   | 
01  |  21. 01. 2019 18:01

Jasně, státní cenový úřad.

Odpovědět  |   | 
Koudy  |  21. 01. 2019 18:29

Radši si koupím "předraženou" Scalu, než ten zázrak z Nošovic.Už jenom ta jejich reklamní arogance mě odpuzuje (a to ani neberu v potaz, tu jejich rádoby kvalitu).

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  22. 01. 2019 11:43

Souhlas. Ale stejně bych se předtím v tom Hjunde svezl. Třeba bych zjistil i to co nevím.

Odpovědět  |   | 
novák  |  22. 01. 2019 14:04

Kolik vozů Hyundai jste už řídil? Předpokládám že Scalu znáte taky jen z obrázků.Holt motorista teoretik.

Odpovědět  |   | 
Koudy  |  22. 01. 2019 21:23

Pane Nováku, nezařazujte nikoho nikam, když ho neznáte - jste osobní, nemáte věcný argumant, tak alespoň při své intelektuální nesmělosti umíte pouze urážet. Korejských aut mi prošlo rukama již dost a v případě potřeby originálního náhradního dílu teprve lidi zjistí, co si pořídili. Je hezké koupit si nové auto za 350 tis., ale ceny za díly jsou jak na auto za milion. Zvedněte se od klávesnice, vyndejte si hlavu z řiti a udělejte si výlet do autorizáku Hyundaie. Poptejte se, proč se rozebírají převodovky u nových Tucsonů, kolik vymění týdně motorů na i20-kách na záruku, proč se nevztahuje záruka na pazvuky od plastů v autech a jakou k tomu všemu mají podporu od Hyundai ČR. Teoretiku....

Odpovědět  |   | 
Moik  |  21. 01. 2019 18:36

To je děs jak nás pořád krmí, že automobilky zaskočily nový směrnice atd..řekl bych, že se to týkalo drtivě jen VAG...ostatní se s tím poprali více méně v pohodě někteří to stihli s klídkem.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  22. 01. 2019 10:15

VAG měl vloni v Evropě nárůst prodejů, takže se to VAG těžko mohlo týkat. Na rozdíl od FCA, Honda, Daimler, Nissan nebo BMW, které zaznamenaly vloni evropský pokles prodejů.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 01. 2019 18:38

To je hezké, jak si škodovkářský odpad musel hned přispěchat kopnout.

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  21. 01. 2019 19:37

"škodovkářský odpad" Ty máš dobře vymleto.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2019 20:21

Zábavné tvrzení, zvláště, když si člověk přečte první příspěvky v diskuzi k článku o autě Hyundai. Ti škodafanatici jsou tedy aktivní, to musela být fuška, fofr, aby stihli zaplnit první místa v této diskuzi

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  21. 01. 2019 20:39

Aby ti z toho Mirek nepraskla žilka

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2019 21:08

Tobě už evidentně praskla, když reaguješ na něco, z čeho si dělám jen srandu, vlastně tím pádem i z tebe.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  22. 01. 2019 14:41

Omyl, jako první jsem si dělal prdel já, a to hned prvním příspěvkem v této diskuzi, na který ty i jiní reagujete

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2019 16:48

To víš u tebe to sedí, když si děláš srandu o nickách. Ty, který s tím máš bohaté zkušenosti, samozřejmě víš o čem píšeš.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  21. 01. 2019 20:37

"škodovkářský odpad"? Na víc, než urážet se mpolan nezmůžeš? Nervy na pochodu, co? Když dojdou argumenty, nastupuje urážení. Hodně hluboko na dno jsi klesl

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 01. 2019 21:16

To je prdel, zloděj křičí chyťte zloděje. Jen houšť Bureš, možná se to časem stane i pravdou, hlavně tvé prohlášení s fake nicky, když si vzpomenu na nedávnou dobu, cos tady předváděl. Bureš. | 21. 01. 2019 13:21Český importér Hyundai nemlčí, jen nemá čas. Musí tady pod fake nicky psát pomlouvačné příspěvky na souseda z Boleslavi Nezapomeň, já z toho mám jen prdel.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 01. 2019 14:32

Ty ses hned krásně chytil, to je dobře.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2019 14:37

ty jsi kokot mpolan

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  22. 01. 2019 14:39

Copak hoši, skončila vám škola? Už máte napsané domácí úkoly?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  22. 01. 2019 17:00

Nechtěl bys používat jiný nick, chlapče? Je velice inteligentní vlézt na nějakou diskuzi a začít se podepisovat jako někdo, kdo tam již dávno tento nick používá.

Odpovědět  |   | 
😜  |  22. 01. 2019 19:32

Ano odpad. Škodovka totiž nic jiného neumí vyrobit.

Odpovědět  |   | 
miki  |  21. 01. 2019 18:52

Třeba kalkulujou a přeceňujou s ohledem na Scalu, uvidíme

Odpovědět  |   | 
Joli  |  22. 01. 2019 00:58

Hnůjdaj nebrat

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  22. 01. 2019 11:43

Důvod?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 01. 2019 14:32

Nestálo by mu pak péro.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  22. 01. 2019 14:36

mpolan, všichni dobře víme, že tobě se nikdy nepostaví a tak si to kompenzuješ autem To ale není důvod podsouvat tvůj osobní hendikep ostatním.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 01. 2019 16:46

Proč by to u nás prodávali když musí jít s cenikovou cenou o 100t dolů aby i když vypadají I30 dobře to vůbec prodali.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  24. 01. 2019 01:00

Korejce za nesmyslnou cenu v ČR už skoro nikdo nechce...Je to předražený křáp...ale i ta Scala je naceněná zcela nesmyslně vysoko !Rozumný kupec jde pro Golf , Leon a Focus.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 01. 2019 10:36

Ty ceny jsou u všech konkurentů podobné mimo verze ala:best of czech,fresch,maraton edition a ford nevím.

Odpovědět  |   | 
pcwifi  |  03. 02. 2019 08:23

uz pred 20 lety kdyz sem jel rakouskem sem tam videl modely znamych automobilek, co se u nas nikdy nevyskytly...taky zrejme strategie automobilek... asi se nam ta leta vraci... holt pro auto mimo CR, budem si zase zvykat.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A