Kalifornie zkouší digitální značky. Zobrazí varování, reklamu, ale i šmírují

4 komentáře

VS3
4. června • 10:15

Je jen otázka času, kdy vzhledem k designu a airodynamice bude na autě plocha, která bude sloužit jako programovatelná SPZ a odstoupí se od polisů a dodatečných hliníkových tabulek.

puk123
5. června • 17:26

To bude jen další nepotřebná kravina. Už teď není potřeba žádná tabulka. Stačila by nálepka. V některých zemích už to tak funguje.

Jim
3. června • 13:09

Ježíš to je zase blbost!!! Jak může značka pomoci najít odcizené vozidlo, když ji zloděj deaktivuje, znehodnotí nebo odmontuje. Další věc je poplatek 155,- měsíčně. Když ten "šmírovací" čip nemám aktivní tak jim nedám ani vorla.

VS3
4. června • 10:19

Vždy se mi líbí, jak ti největší blbci píší o blbostech a dělají chytráky. Oni celý život nepochopili, že když to nedochází jim, tak to neznamená, že to je blbost. Najít odcizené vozidlo může například, právě tím, že ji deaktivuje, nebo odmontuje. Vaše úvahy co jim dáte nebo nedát jsou bezpředmětné, jste blbec sedící v nějaké české prdeli a vás se to vůbec netýká.

Doporučujeme

Články odjinud