K mání je takřka nejetý motor z LaFerrari. Stojí tolik, co nový model značky

Spousta záhad je okolo nové nabídky, která se objevila na serveru eBay.

Nikdo neví, odkud se vlastně vzal a jaký byl jeho dřívější osud. Každopádně je nyní ke koupi motor z exkluzivního supersportu značky Ferrari - modelu LaFerrari.

Jelikož vznikl v roce 2017, pochází s největší pravděpodobností z některého kusu otevřené varianty tohoto vozu. Ten se prodával pod označením Aperta. Výroba limitované pětisetkusové série kupé LaFerrari totiž skončila již před několika lety. Otevřených vozů pak existuje, či spíše existovalo, všehovšudy 210.

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Vlastně je tu ještě možnost - a to ta, že by šlo o agregát z posledního vyrobeného exempláře kupé, který značka nabídla do dražby v září. Výtěžek byl určen obětem zemětřesení a nakonec se tak podařilo získat téměř deset milionů dolarů. Tato varianta však asi není moc pravděpodobná.

Inzerát příliš mnoho podrobností neuvádí, tedy samozřejmě ani to, zda pochází z havarovaného automobilu.. Známo je vlastně jen to, že vlastně není ani zajetý - ujelo se s ním pouze 322 kilometrů. Prodávající také nabízí pouze spalovací část pohonného ústrojí vozu s výkonem 800 koňských sil. Další části hybridního pohonného ústrojí, které řidiči poskytovaly k využití dalších 163 koní, již nabídka neobsahuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Prodávající si s kvalitou fotek moc hlavu nelámal...

Ještě jsme neprozradili cenu. Ta je 285 000 amerických dolarů (v přepočtu cca 6,1 milionu korun) To je docela vysoká částka, zvláště když se zahledíme na jiná pohonná ústrojí od Ferrari prodávaná na eBay. Například agregát z verze 458 Speciale  je k mání za 55 000 dolarů. Za podobné peníze, jaké stojí motor z La Ferrari, se dá koupit zcela nový vůz značky se vzpínajícím se hřebcem ve znaku - konkrétně Portofino.

Také je nám trošku záhadou, co nový majitel bude s tímto supermotorem dělat. Je sice teoreticky možné, že by ho zapracoval do zcela jiného automobilu, ale to bude nepochybně docela obtížné.

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

LaFerrari je nejrychlejší a nejexkluzivnější silniční Ferrari všech dob. Hybridní supersport pohání kombinace vidlicového dvanáctiválce 6,2 l a elektromotoru. Díky tomu dosahuje kombinovaného výkonu 963 koní, a z nuly na 300 km/h zrychlí za 15 sekund. Cena běžných kusů činila více než milion eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků