K mání je takřka nejetý motor z LaFerrari. Stojí tolik, co nový model značky

Spousta záhad je okolo nové nabídky, která se objevila na serveru eBay.

Nikdo neví, odkud se vlastně vzal a jaký byl jeho dřívější osud. Každopádně je nyní ke koupi motor z exkluzivního supersportu značky Ferrari - modelu LaFerrari.

Jelikož vznikl v roce 2017, pochází s největší pravděpodobností z některého kusu otevřené varianty tohoto vozu. Ten se prodával pod označením Aperta. Výroba limitované pětisetkusové série kupé LaFerrari totiž skončila již před několika lety. Otevřených vozů pak existuje, či spíše existovalo, všehovšudy 210.

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Ferrari 288 GTO (1984-1986): Raketa, která nezávodila

Vlastně je tu ještě možnost - a to ta, že by šlo o agregát z posledního vyrobeného exempláře kupé, který značka nabídla do dražby v září. Výtěžek byl určen obětem zemětřesení a nakonec se tak podařilo získat téměř deset milionů dolarů. Tato varianta však asi není moc pravděpodobná.

Inzerát příliš mnoho podrobností neuvádí, tedy samozřejmě ani to, zda pochází z havarovaného automobilu.. Známo je vlastně jen to, že vlastně není ani zajetý - ujelo se s ním pouze 322 kilometrů. Prodávající také nabízí pouze spalovací část pohonného ústrojí vozu s výkonem 800 koňských sil. Další části hybridního pohonného ústrojí, které řidiči poskytovaly k využití dalších 163 koní, již nabídka neobsahuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Prodávající si s kvalitou fotek moc hlavu nelámal...

Ještě jsme neprozradili cenu. Ta je 285 000 amerických dolarů (v přepočtu cca 6,1 milionu korun) To je docela vysoká částka, zvláště když se zahledíme na jiná pohonná ústrojí od Ferrari prodávaná na eBay. Například agregát z verze 458 Speciale  je k mání za 55 000 dolarů. Za podobné peníze, jaké stojí motor z La Ferrari, se dá koupit zcela nový vůz značky se vzpínajícím se hřebcem ve znaku - konkrétně Portofino.

Také je nám trošku záhadou, co nový majitel bude s tímto supermotorem dělat. Je sice teoreticky možné, že by ho zapracoval do zcela jiného automobilu, ale to bude nepochybně docela obtížné.

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

Ferrari na zakázku? Není to jen o penězích a nikdy nebude růžové

LaFerrari je nejrychlejší a nejexkluzivnější silniční Ferrari všech dob. Hybridní supersport pohání kombinace vidlicového dvanáctiválce 6,2 l a elektromotoru. Díky tomu dosahuje kombinovaného výkonu 963 koní, a z nuly na 300 km/h zrychlí za 15 sekund. Cena běžných kusů činila více než milion eur.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků