K mání je poslední vyrobené Lamborghini Reventón. Téměř nejeté!

Reventon je speciální sám o sobě, ale tento posouvá laťku ještě více.

Když se na prodej objeví jakékoli z dvaceti vyrobených Lamborghini Reventón, je to na trhu s luxusními vozy vzácnost. Nový kus na Dupont Registry k výjimečnosti přidává ještě pár taháků navíc.

Předně jde o poslední vyrobený kus. V SantAgatě jej ručně sestavili v roce 2008. Od té doby navíc najel pouze 150 mil, tedy 241 kilometrů. Prodává jej soukromý přeprodejce luxusních vozů, který má vůz ve vlastnictví. Na zmíněném portálu vůz nabízí za 1.685.900 dolarů, v přepočtu téměř 34 milionů korun.

Farmář si postavil zmenšené Lamborghini Aventador. Má motor z motocyklu

Farmář si postavil zmenšené Lamborghini Aventador. Má motor z motocyklu

Reventón je lakován typickém šedém odstínu Grigio Reventon s černo-olivovým interiérem. To plně koresponduje s armádním pojetím vozu, který má navodit pocity stíhačky. K vozu je k dispozici i kompletní dokumentace zabalená ve vojenské tašce.

Vůz je postaven na základech modelu Murcielágo. Sdílí s ním i atmosféricky plněný dvanáctiválec o objemu 6,5 litru se zvýšeným výkonem na 650 koní, robotizovanou převodovku a pohon všech kol. Z nuly na sto kilometrů zrychlí za 3,4 sekundy a maximální rychlost činí 340 km/h.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků