K mání je naprostý unikát: Tovární prototyp Ferrari 275 vydraží v Londýně

Prototyp jednoho z nejkrásnějších vozů Ferrari je nyní k mání.

Už samotné Ferrari 275 je ceněným veteránem, ale některé kusy jsou zkrátka vzácnější, než ostatní. Díváte se na Ferrari 275 GTB/4, konkrétně však na dobový tovární prototyp vozu, který je coby nástupce modelu 250 hodnocen jako jeden z nejhezčích dvanáctiválcových Ferrari všech dob.

Konkrétní kus má šasi s číslem jedna a byl vystaven na pařížském autosalonu v roce 1966. Objevil se také v Severní Americe a za svůj více než padesátiletý "život" vystřídal pět majitelů. Byl součástí několika vzácných sbírek vozů Ferrari. Nynější majitel se jej rozhodl dát do aukce.

Ferrari chce dvanáctiválce vyrábět co nejdéle a nikdy je nebude přeplňovat

Ferrari chce dvanáctiválce vyrábět co nejdéle a nikdy je nebude přeplňovat

Aukce se koná v londýnské síni Coys osmnáctého května. Předpokládá se, že vzácný vůz bude vydražen v ceně v rozmezí mezi 2,5 až 3,5 milionu dolarů (až 86 milionů korun).

Foto: Coys London

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků