K mání je mexická replika Ferrari F40. Vypadá opravdu směšně

Máte zájem o Ferrari F40 za 150 tisíc korun? Tak máte smůlu, za to koupíte buď normální ojetinu, novou Dacii Sandero v základu, nebo toto mexické neštěstí.

Ferrari F40 je legendou, kterou toužíte klidně jen spatřit a poslechnout si ječivý zvuk dvakrát přeplňovaného osmiválce. Alespoň po designové stránce je tak častou obětí replik. Na serveru Craiglist se nedávno objevila jedna z Mexika. A moc se nepovedla...

Inu, posuďte sami. Zoufalý pokus nepřipomíná legendární tvary ani z velké dálky. Přímo bizarně vypadají obří mezery nad zadními koly, ostatně stejně jako celkové proporce auta. Pochválit můžeme alespoň správné otevírání obou kapot či pokus o skořepinová sedadla uvnitř. Dárcem orgánů je Nissan Sentra, levný mexický sedan z roku 1990, který dnes žije v sedmé generaci.

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Na prodej je zdařilá replika Bugatti Veyron. Stojí 1,5 milionu korun

Inzerent k vozu píše, že je v perfektním stavu, má vše, co Ferrari má mít a je registrováno v Mexiku. Když zaplatíte dopravu, pošle vám jej prý kamkoli. Pochybujeme, že by lodní přepravu tahle hromádka laminátové hrůzy vůbec přežila.

Pokud však máte zájem, cena bez dopravy činí 5.800 dolarů, tedy přibližně 150 tisíc korun. Technika je nezměněna, takže uhánět budete se čtyřikrát menším výkonem, než má vůz, který má znásilněná Sentra napodobit.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků