Mám automat EAT6 hydromenič v Peugeot 3008. Žiadna záslepka nie je viditeĺná. Kde je?
Každý si má vybrat auto podle toho jaké mu vyhovuje,někdo chce kvedlat někdo ne, já osobně kvedlám ale při zdravotních potížích bych se nerozmýšlel a šel do automatu. V autě ,pokud ho má člověk na práci si má odpočinout , takže dělat co ho baví - kvedlat či nekvedlat.
Presne tak. Niekoho kvedlat baví, niekoho nie. Nechápem prečo by malo byť kvedlanie známkou chlapskosti či znakom dobrého šoféra. Dobrý strelec tiež nie je len ten, čo strieľa len dvojhlavňovou guľovnicou. Môže ním byť aj týpek s kvérom so zásobníkom na 20 nábojov a možnosťou streľby fullauto.Mám kamaráta čo jazdí preteky na autách - 25 rokov. Súkromné auto má Leon Cupra - s DSG. Preto by nemal byť chlap a dobrý šofér?
Mám RS 26 let levá noha je už v háji a na říjen je objednané nové auto s AP.Co na tom že jdu z Yeti do Fabie,ale budu zas mobilní !
Petře, držím Vám palce! Mám ve svém okolí několik lidí s RS a automat je pro ně požehnáním.
Prozradil Vam,Petre,uz nekdo to sladke tajemstvi,ze na svete existuji i jine znacky aut,nez je Skoda? Asi jsem prvni,ze...
Tak mu doporučte podobné auto v automatu a nedělejte ze sebe debila.
Nechapu co s tim mate za problem, treba se mu Skodovky libi, to je jeho vec. Predpokladam, ze Petrovi to auto neplatite, tak i kdyby si koupil 10 Skodovek, kazdymu to muze byt jedno. Navic je tu diskuze o automatech a manualech, ne o znackach aut.
Automaty jsou pro baby. Pořádný chlap potřebuje kvedlačku.
Ja to skor vidim tak, ze ten, kto si kupi auto s manualom je bud: 1., chudobny 2., držgroš 3., hlupy .. pretoze manual je vhodny jedine do sportovych aut. Clovek nieje stroj a preto nedokaze vzdy za kazdych okolnosti navolit spravny prevodovy stupen, to dokaze jedine automat(stroj). Clovek niekedy urobi chybu, zuby zaskripu, spojka preklzava zbytocne dlho, motor zhasne atd atd..automat je na bezne denne pouzivanie BEST.
Ano, manual je casto zabavnejsi a "manualne" radenie na automate nie je ono. :)Ale v mestskych zapchach a v kolonach na dovolenke je automat k nezaplateniu :DNehovoriac o roznych defektoch pohyboveho ustrojenstva... tiez mam.
Cize ak tomu dobre rozumiem, defekt pohyboveho ustrojenstva je vlastne normalna vec a vsetci to musime mat tiez, kto je zdravy tak sa musi one toto....hodit pod najblizsie auto, len aby bol patricne ‘in’. Az potom je to ok. Nechcel som vzbudit pohorsenie, lenze v poslednom case mi pripada ta cela vec mierne....
Ja nechápem načo je štartér? Tu sú všetci defektný? Riadny chlap " preci" pretočí kurblou a naštartuje? A načo mu je tiež posilovač bŕzd a volantu? Nechápem.
Poslední dobou mi ty celý přijdeš mírně... ne mírně, hodně mimo.
...a pritom staci sa opytat: nerozumiem, vysvetlite mi to. Tak snad nabuduce.
To Vás s věkem přejde. Automat je vyšší level.
Jasně, pro ty, co neumí jezdit, blondýny a pro beznohý. :-p
To jsem si myslel taky, dokud nerozkopali budejovice a ja popojizdel kazdej den po metru hodinu nejakejch 5 kilaku, nez jsem z toho vyjel. Zatim mam auto s manualem, ale setrim na jiny s automatem.
Až budete mít po totální endoprotéze kolena trvalé bolesti, budete za automat bez nutnosti šlapat pořád na spojku, vděčný.
Však říkal pořádný chlap. :-P
Po letech ježdění v dnešním provozu mi manuální řazení přijde jako otravná věc. Další auto bude už automat. A nemyslím si, že kvůli tomu přestanu být chlap.
Ty jsi zelený neomarxista - ty už chlap dávno nejsi.
otazkou je, kolik takovejch lidi je
autofrum.cz hadr
Ze strany koncernove redakce je to ovsem objev stoleti! :-)
Ja jezdim s automatem v jednom aute 12 let, v druhem 8 a zadne zaslepky jsem si tam nikdy nevsiml - oboje Mercedes. Tak nevim no :-D
Ale je. V takovém tom výběžku pod Déčkem. Kouknout do manuálu
Mercedes má řazení jen na voliči pod volantem, tam těžko bude nějaká záslepka
Někde to zaslepené být musí, až půjdu v noci z hospody, hodím sousedovi do okénka cihlu, mrknu a povyprávím.
Jak ktery:-)
u vw koncernových áut po prerazení záslepky odpadnú všetky dvere,okná a kolesá,mercedes takú záslepku nepotrebuje......
Nic co by nebylo popsáno v každém manuálu auta s AT
Jenže manuály se moc nečtou a u aut je to často ještě vetší problém, než obvykle. Když máš motor XY, jdi na stranu A/kapitolu I., když máš motor XZ, tak strana B, kapitola II., ... . Na autě se toho dá často nakonfigurovat opravdu hodně a ten hypertextový manuál v papírové podobě je fakt peklo.
To sice ano, ale redakce dostala novou zásobu manuálu k VAG vozům a nyní se snaží v rámci okurkové sezony vymyslet, jak to zužitkovat. Tak jim to nemám za zlé, alespoň to není jen o Škodě...
Onehda, kdyz jsem jel s automatem, rikal jsem si: Copak je to tu za slepku? A hle, ona to pojistna slepka! :-D
ja som taktiež radit s oným bazmekom a pomohlo mi to z ošemetnej situácie, všetci čo toto nevedia niesu můdri a majů si riadně nastudovať jazdné pokyny. Pak to pomože a keby nie, volať zlatých anielov
Jej, madarsko - slovensko - cestina.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.