Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

nepadnouci padavka  |  14. 08. 2018 13:25

Onehda, kdyz jsem jel s automatem, rikal jsem si: Copak je to tu za slepku? A hle, ona to pojistna slepka!

Odpovědět  |   | 
VASIL  |  22. 08. 2018 13:23

ja som taktiež radit s oným bazmekom a pomohlo mi to z ošemetnej situácie, všetci čo toto nevedia niesu můdri a majů si riadně nastudovať jazdné pokyny. Pak to pomože a keby nie, volať zlatých anielov

Odpovědět  |   | 
rrasto  |  01. 03. 2019 08:01

Jej, madarsko - slovensko - cestina.

Odpovědět  |   | 
hmm  |  14. 08. 2018 15:27

Nic co by nebylo popsáno v každém manuálu auta s AT

Odpovědět  |   | 
HAFTAN  |  15. 08. 2018 07:49

To sice ano, ale redakce dostala novou zásobu manuálu k VAG vozům a nyní se snaží v rámci okurkové sezony vymyslet, jak to zužitkovat. Tak jim to nemám za zlé, alespoň to není jen o Škodě...

Odpovědět  |   | 
brk77  |  15. 08. 2018 08:43

Jenže manuály se moc nečtou a u aut je to často ještě vetší problém, než obvykle. Když máš motor XY, jdi na stranu A/kapitolu I., když máš motor XZ, tak strana B, kapitola II., ... . Na autě se toho dá často nakonfigurovat opravdu hodně a ten hypertextový manuál v papírové podobě je fakt peklo.

Odpovědět  |   | 
Jan Wejc  |  14. 08. 2018 16:39

Ze strany koncernove redakce je to ovsem objev stoleti!

Odpovědět  |   | 
hoax  |  14. 08. 2018 17:30

Ja jezdim s automatem v jednom aute 12 let, v druhem 8 a zadne zaslepky jsem si tam nikdy nevsiml - oboje Mercedes. Tak nevim no

Odpovědět  |   | 
audax  |  14. 08. 2018 22:14

u vw koncernových áut po prerazení záslepky odpadnú všetky dvere,okná a kolesá,mercedes takú záslepku nepotrebuje......

Odpovědět  |   | 
žežour  |  14. 08. 2018 22:26

Ale je. V takovém tom výběžku pod Déčkem. Kouknout do manuálu

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 08. 2018 22:53

Mercedes má řazení jen na voliči pod volantem, tam těžko bude nějaká záslepka

Odpovědět  |   | 
tom  |  15. 08. 2018 07:11

Jak ktery

Odpovědět  |   | 
Tom Cruise  |  17. 08. 2018 19:00

Někde to zaslepené být musí, až půjdu v noci z hospody, hodím sousedovi do okénka cihlu, mrknu a povyprávím.

Odpovědět  |   | 
..  |  14. 08. 2018 16:42

autofrum.cz hadr

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  15. 08. 2018 09:45

Automaty jsou pro baby. Pořádný chlap potřebuje kvedlačku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  15. 08. 2018 10:10

Až budete mít po totální endoprotéze kolena trvalé bolesti, budete za automat bez nutnosti šlapat pořád na spojku, vděčný.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  15. 08. 2018 10:11

otazkou je, kolik takovejch lidi je

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  15. 08. 2018 17:46

Však říkal pořádný chlap.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2018 07:06

Po letech ježdění v dnešním provozu mi manuální řazení přijde jako otravná věc. Další auto bude už automat. A nemyslím si, že kvůli tomu přestanu být chlap.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 08. 2018 16:08

Ty jsi zelený neomarxista - ty už chlap dávno nejsi.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 08. 2018 10:11

To jsem si myslel taky, dokud nerozkopali budejovice a ja popojizdel kazdej den po metru hodinu nejakejch 5 kilaku, nez jsem z toho vyjel. Zatim mam auto s manualem, ale setrim na jiny s automatem.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  15. 08. 2018 13:45

To Vás s věkem přejde. Automat je vyšší level.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 08. 2018 19:23

Jasně, pro ty, co neumí jezdit, blondýny a pro beznohý. :-p

Odpovědět  |   | 

Ano, manual je casto zabavnejsi a "manualne" radenie na automate nie je ono. :)
Ale v mestskych zapchach a v kolonach na dovolenke je automat k nezaplateniu :D
Nehovoriac o roznych defektoch pohyboveho ustrojenstva... tiez mam.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 08. 2018 21:37

Cize ak tomu dobre rozumiem, defekt pohyboveho ustrojenstva je vlastne normalna vec a vsetci to musime mat tiez, kto je zdravy tak sa musi one toto....hodit pod najblizsie auto, len aby bol patricne ‘in’. Az potom je to ok.

Nechcel som vzbudit pohorsenie, lenze v poslednom case mi pripada ta cela vec mierne....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 08. 2018 07:08

Poslední dobou mi ty celý přijdeš mírně... ne mírně, hodně mimo.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  16. 08. 2018 18:29

...a pritom staci sa opytat: nerozumiem, vysvetlite mi to.

Tak snad nabuduce.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  27. 04. 2019 14:05

Ja nechápem načo je štartér? Tu sú všetci defektný? Riadny chlap " preci" pretočí kurblou a naštartuje? A načo mu je tiež posilovač bŕzd a volantu? Nechápem.

Odpovědět  |   | 
Zemiaky  |  21. 05. 2019 23:13

Ja to skor vidim tak, ze ten, kto si kupi auto s manualom je bud: 1., chudobny 2., držgroš 3., hlupy .. pretoze manual je vhodny jedine do sportovych aut. Clovek nieje stroj a preto nedokaze vzdy za kazdych okolnosti navolit spravny prevodovy stupen, to dokaze jedine automat(stroj). Clovek niekedy urobi chybu, zuby zaskripu, spojka preklzava zbytocne dlho, motor zhasne atd atd..automat je na bezne denne pouzivanie BEST.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 08. 2018 10:28

Mám RS 26 let levá noha je už v háji a na říjen je objednané nové auto s AP.Co na tom že jdu z Yeti do Fabie,ale budu zas mobilní !

Odpovědět  |   | 
Petr  |  15. 08. 2018 10:28

Mám RS 26 let levá noha je už v háji a na říjen je objednané nové auto s AP.Co na tom že jdu z Yeti do Fabie,ale budu zas mobilní !

Odpovědět  |   | 
bořek  |  15. 08. 2018 12:14

Prozradil Vam,Petre,uz nekdo to sladke tajemstvi,ze na svete existuji i jine znacky aut,nez je Skoda? Asi jsem prvni,ze...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 08. 2018 13:10

Nechapu co s tim mate za problem, treba se mu Skodovky libi, to je jeho vec. Predpokladam, ze Petrovi to auto neplatite, tak i kdyby si koupil 10 Skodovek, kazdymu to muze byt jedno. Navic je tu diskuze o automatech a manualech, ne o znackach aut.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  15. 08. 2018 13:39

Tak mu doporučte podobné auto v automatu a nedělejte ze sebe debila.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  15. 08. 2018 13:41

Petře, držím Vám palce! Mám ve svém okolí několik lidí s RS a automat je pro ně požehnáním.

Odpovědět  |   | 
Petr62  |  16. 08. 2018 08:22

Každý si má vybrat auto podle toho jaké mu vyhovuje,někdo chce kvedlat někdo ne, já osobně kvedlám ale při zdravotních potížích bych se nerozmýšlel a šel do automatu. V autě ,pokud ho má člověk na práci si má odpočinout , takže dělat co ho baví - kvedlat či nekvedlat.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  07. 09. 2018 10:31

Presne tak. Niekoho kvedlat baví, niekoho nie. Nechápem prečo by malo byť kvedlanie známkou chlapskosti či znakom dobrého šoféra. Dobrý strelec tiež nie je len ten, čo strieľa len dvojhlavňovou guľovnicou. Môže ním byť aj týpek s kvérom so zásobníkom na 20 nábojov a možnosťou streľby fullauto.
Mám kamaráta čo jazdí preteky na autách - 25 rokov. Súkromné auto má Leon Cupra - s DSG. Preto by nemal byť chlap a dobrý šofér?

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  27. 04. 2019 14:07

Mám automat EAT6 hydromenič v Peugeot 3008. Žiadna záslepka nie je viditeĺná. Kde je?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A