K alianci VW a Fordu prý opravdu dojde. Co bude cílem spolupráce?

29 komentářů

Ondřej
11. ledna • 0:39

Beztak to je jen výsledek nátlaku americke vlády, která chtěla priskrtit vw, aby pomohl Fordu. A vw na to radši kyvnul, aby ho to nestalo ještě víc než do teď. A ty řeči o sdílení techniky. Nemyslím si že Ford má něco pro vw prinosnyho, to je jen záminka pro veřejnost...

josephko
10. ledna • 17:26

Niekedy pred 15 či 20 rokmi som čítal analýzu, že v automobilovom priemysle bude dochádzať k fúziám a alianciám, až nakoniec zostane 5-6 obrovských výrobcov. Zdá sa, že táto predstava je čoraz reálnejšia...

Torsus Praetorian
10. ledna • 15:58

Otazka kdo co poskytne. Zda se spoji ty lepsi poloviny, nebo ty horsi poloviny. Oba jsou velikani s maslem na hlave. Spojeni mi prijde logicke a vyrovnane. Teritoria padnou a ovladnou svet B-] B-] B-]

homer
10. ledna • 16:28

tam kde vw končí tak ford začíná - ja si chtěj pomoct nechápu: oba pustí toho druhýho do svýho rajonu nebo to oba zabalej?

.x.
10. ledna • 17:53

No třeba v Číně má VW masivní pozici a je s náskokem jednička tamního trhu. Naopak Ford tam příštipkaří. Když VW pomůže na tomto trhu Fordu na úkor jiných značek, tak VW to neuškodí a Fordu pomůže.
Naopak třeba v USA má Ford masivní pozici a VW tam příštipkaří. Když Ford pomůže VW v USA na úkor jiných značek, tak Fordu to neuškodí a VW pomůže.
Celkem jednoduché a obrovské synergie a další se dají jistě najít i na daleko menších trzích než jsou tyto dva největší.

homer
10. ledna • 23:47

a jak si treba tu pomoc v usa predstavujes? Logo vw na kapote f150 nebo modrej oval na kapote arteonu?

.x.
11. ledna • 10:16

Nech to na šéfy VW a Fordu, ty mají větší hlavu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.y.
11. ledna • 11:55

I kapsu.

Mlátil
10. ledna • 14:41

To je dokonalé spojení. Po Fordu se to bude srát a rezavět a po Volkswagenu to bude hnusné a nudné.

Mirek
10. ledna • 16:27

Kdyby ses podíval na poruchovost, počty svolávaček , tak nebudeš psát tyhle pitomosti. Možná by ses divil, které automobilky vedou v těchto statistikách.
Které auto od Forda v současnosti rezaví? Už jsem to tu psal i jiným trubcům, takže potom škodovky rezaví jedná báseň a páté dveře do roka úplně. Kdo pamatuje Felicii, tak ti poví své.

mpolan
11. ledna • 8:59

Možná lépe mít pár svolávaček navíc, než rozj€bané řetězy TSI, pochybně fungující airbagy Roomsterů a podobné minely slavného koncernu VW, který namísto svolání vadných aut prostě mlčí a dělá mrtvého brouka.
A nejlepší jsou takoví Mirkové, kteří to pak ještě budou vydávat za symbol kvality.

Mirek
11. ledna • 11:50

Jdi se konečně léčit, já za symbol kvality Ford rozhodně nevydávám a VW jsem neřešil (evidentně neumíš číst), ale také to nejsou (obě automobilky) takové šunty, jako státní příživník, tedy ty, trolle.

mpolan
13. ledna • 19:53

Vidím, že jsem trefil do živého, Mirečku. :-)

.x.
10. ledna • 18:18

Které auto od Forda rezaví? No skoro všechny. Ford se pravidelně objevuje na špičce žebříčků nejhorších orezlin hned za zcela průserovou Mazdou nebo Jeepem.
Takže třeba Káčko, Fiesta nebo Focus jsou "tutovky".
https://www.hotcars.com/cars-that-are-rust-bucket... ...
https://www.thesun.co.uk/motors/5654424/the-cars-m... ...
http://forums.redflagdeals.com/top-10-best-worst-rust-re... ...

Mirek
10. ledna • 19:01

Tak nevím, mám Focus 5 let a o rezivění ani řeč.
Pokud jde o ty odkazy, o jak stará auta se jedná? Vždyť to jsou samé staré vykopávky, nikde rok výroby, ale uvedeno ojeté vozy. A hned první příspěvek v diskuzi, v odkazu, "Nevysvětlen způsob metodologie". Jinak třeba Kačko se začalo vyrábět před 23 léty. Takže to znovu můžu parafrázovat na tu Felicii.

.x.
10. ledna • 21:43

Samozřejmě, že rezavějí starší auta, ještě aby rezavěli ta nová.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
10. ledna • 22:25

Tady jde o to, že co bylo kdysi, není dnes, proto to přirovnání na Felicii. Dnes škodovky nerezaví jako kdysi Felicia. Takže pokud budu tvrdit, že škodovky v současnosti rezaví a budu vycházet z doby výroby před 23 léty, tak jsem asi debil. Proto je k smíchu toto tvrdit například na základě Ford Ka.

Mlátil
11. ledna • 0:48

Dík za info. Tak to můžu opravit. Po Fordu se to bude srát a po Volkswagenu se to bude srát ještě víc.

Mirek
11. ledna • 11:53

Dík za info, že jsi *fanatik.

JirkaX
11. ledna • 14:34

S tím to opravdu mlátí. A hlava to asi schytala nejvíc.

Mirek
10. ledna • 19:07

A zapomněl jsem, komu se nelíbily svolávačky, tak se může podívat.
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-2018-merce... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondřej H.
12. ledna • 9:16

Díky z pěkný odkaz. Jen mě utvrdil v tom, že jsem před pěti léty koupí i30 neudělal žádnou chybu, protože díky tomu, že je na rozdíl od Octavie a jiných braků poctivě a bezchybně vyrobená na ní žádná svolávačka nebyla.

Moik
10. ledna • 12:08

Tak u osobáků bych řekl skoro dokonalý spojení, ještě přibrat zpět Mazdu. Ford=podvozky, Mazda=motory, VW= interiery a infotainment. Kdyby takhle vytvořili pár modelů a poupravili dle značek VW=konzerva Mazda=extravagance Ford=něco mezi, ostatní by už neměli co prodávat..

mpolan
10. ledna • 15:06

Leda by jim Francouzi začali dělat ergonomii a kontrolu kvality.

.x.
10. ledna • 12:30

No já bych spíše řekl Mazda design exteriéru, na zdechlé atmosféry je zvědavá jen hrstka lidí a TSI nebo Ecoboosty přitahují daleko více kupujících.

spekulace
10. ledna • 11:12

Jen jestli z toho nakonec nebude nějaký VolksFord anebo FordWagen? ;-)

Ernie
10. ledna • 10:10

FORD = Fix Or Repair Daily :-P

.
10. ledna • 10:03

vrána k vráně sedá :D

Doporučujeme

Články odjinud