K alianci VW a Fordu prý opravdu dojde. Co bude cílem spolupráce?

.  |  10. 01. 2019 10:03

vrána k vráně sedá :D

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  10. 01. 2019 10:10

FORD = Fix Or Repair Daily

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  10. 01. 2019 11:12

Jen jestli z toho nakonec nebude nějaký VolksFord anebo FordWagen?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2019 12:08

Tak u osobáků bych řekl skoro dokonalý spojení, ještě přibrat zpět Mazdu. Ford=podvozky, Mazda=motory, VW= interiery a infotainment. Kdyby takhle vytvořili pár modelů a poupravili dle značek VW=konzerva Mazda=extravagance Ford=něco mezi, ostatní by už neměli co prodávat..

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 12:30

No já bych spíše řekl Mazda design exteriéru, na zdechlé atmosféry je zvědavá jen hrstka lidí a TSI nebo Ecoboosty přitahují daleko více kupujících.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2019 15:06

Leda by jim Francouzi začali dělat ergonomii a kontrolu kvality.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  10. 01. 2019 14:41

To je dokonalé spojení. Po Fordu se to bude srát a rezavět a po Volkswagenu to bude hnusné a nudné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 16:27

Kdyby ses podíval na poruchovost, počty svolávaček , tak nebudeš psát tyhle pitomosti. Možná by ses divil, které automobilky vedou v těchto statistikách.
Které auto od Forda v současnosti rezaví? Už jsem to tu psal i jiným trubcům, takže potom škodovky rezaví jedná báseň a páté dveře do roka úplně. Kdo pamatuje Felicii, tak ti poví své.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 18:18

Které auto od Forda rezaví? No skoro všechny. Ford se pravidelně objevuje na špičce žebříčků nejhorších orezlin hned za zcela průserovou Mazdou nebo Jeepem.
Takže třeba Káčko, Fiesta nebo Focus jsou "tutovky".
https://www.hotcars.com/cars-that-are-rust-bucket... ...
https://www.thesun.co.uk/motors/5654424/the-cars-m... ...
http://forums.redflagdeals.com/top-10-best-worst-rust-re... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 19:01

Tak nevím, mám Focus 5 let a o rezivění ani řeč.
Pokud jde o ty odkazy, o jak stará auta se jedná? Vždyť to jsou samé staré vykopávky, nikde rok výroby, ale uvedeno ojeté vozy. A hned první příspěvek v diskuzi, v odkazu, "Nevysvětlen způsob metodologie". Jinak třeba Kačko se začalo vyrábět před 23 léty. Takže to znovu můžu parafrázovat na tu Felicii.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 19:07

A zapomněl jsem, komu se nelíbily svolávačky, tak se může podívat.
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-2018-merce... ...

Odpovědět  |   | 
Ondřej H.  |  12. 01. 2019 09:16

Díky z pěkný odkaz. Jen mě utvrdil v tom, že jsem před pěti léty koupí i30 neudělal žádnou chybu, protože díky tomu, že je na rozdíl od Octavie a jiných braků poctivě a bezchybně vyrobená na ní žádná svolávačka nebyla.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 21:43

Samozřejmě, že rezavějí starší auta, ještě aby rezavěli ta nová.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 22:25

Tady jde o to, že co bylo kdysi, není dnes, proto to přirovnání na Felicii. Dnes škodovky nerezaví jako kdysi Felicia. Takže pokud budu tvrdit, že škodovky v současnosti rezaví a budu vycházet z doby výroby před 23 léty, tak jsem asi debil. Proto je k smíchu toto tvrdit například na základě Ford Ka.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  11. 01. 2019 00:48

Dík za info. Tak to můžu opravit. Po Fordu se to bude srát a po Volkswagenu se to bude srát ještě víc.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2019 11:53

Dík za info, že jsi *fanatik.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 14:34

S tím to opravdu mlátí. A hlava to asi schytala nejvíc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2019 08:59

Možná lépe mít pár svolávaček navíc, než rozj€bané řetězy TSI, pochybně fungující airbagy Roomsterů a podobné minely slavného koncernu VW, který namísto svolání vadných aut prostě mlčí a dělá mrtvého brouka.
A nejlepší jsou takoví Mirkové, kteří to pak ještě budou vydávat za symbol kvality.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2019 11:50

Jdi se konečně léčit, já za symbol kvality Ford rozhodně nevydávám a VW jsem neřešil (evidentně neumíš číst), ale také to nejsou (obě automobilky) takové šunty, jako státní příživník, tedy ty, trolle.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 01. 2019 19:53

Vidím, že jsem trefil do živého, Mirečku.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  10. 01. 2019 15:58

Otazka kdo co poskytne. Zda se spoji ty lepsi poloviny, nebo ty horsi poloviny. Oba jsou velikani s maslem na hlave. Spojeni mi prijde logicke a vyrovnane. Teritoria padnou a ovladnou svet

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 01. 2019 16:28

tam kde vw končí tak ford začíná - ja si chtěj pomoct nechápu: oba pustí toho druhýho do svýho rajonu nebo to oba zabalej?

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 17:53

No třeba v Číně má VW masivní pozici a je s náskokem jednička tamního trhu. Naopak Ford tam příštipkaří. Když VW pomůže na tomto trhu Fordu na úkor jiných značek, tak VW to neuškodí a Fordu pomůže.
Naopak třeba v USA má Ford masivní pozici a VW tam příštipkaří. Když Ford pomůže VW v USA na úkor jiných značek, tak Fordu to neuškodí a VW pomůže.
Celkem jednoduché a obrovské synergie a další se dají jistě najít i na daleko menších trzích než jsou tyto dva největší.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 01. 2019 23:47

a jak si treba tu pomoc v usa predstavujes? Logo vw na kapote f150 nebo modrej oval na kapote arteonu?

Odpovědět  |   | 
.x.  |  11. 01. 2019 10:16

Nech to na šéfy VW a Fordu, ty mají větší hlavu.

Odpovědět  |   | 
.y.  |  11. 01. 2019 11:55

I kapsu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2019 17:26

Niekedy pred 15 či 20 rokmi som čítal analýzu, že v automobilovom priemysle bude dochádzať k fúziám a alianciám, až nakoniec zostane 5-6 obrovských výrobcov. Zdá sa, že táto predstava je čoraz reálnejšia...

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  11. 01. 2019 00:39

Beztak to je jen výsledek nátlaku americke vlády, která chtěla priskrtit vw, aby pomohl Fordu. A vw na to radši kyvnul, aby ho to nestalo ještě víc než do teď. A ty řeči o sdílení techniky. Nemyslím si že Ford má něco pro vw prinosnyho, to je jen záminka pro veřejnost...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A