K alianci VW a Fordu prý opravdu dojde. Co bude cílem spolupráce?

.  |  10. 01. 2019 10:03

vrána k vráně sedá :D

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  10. 01. 2019 10:10

FORD = Fix Or Repair Daily

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  10. 01. 2019 11:12

Jen jestli z toho nakonec nebude nějaký VolksFord anebo FordWagen?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  10. 01. 2019 12:08

Tak u osobáků bych řekl skoro dokonalý spojení, ještě přibrat zpět Mazdu. Ford=podvozky, Mazda=motory, VW= interiery a infotainment. Kdyby takhle vytvořili pár modelů a poupravili dle značek VW=konzerva Mazda=extravagance Ford=něco mezi, ostatní by už neměli co prodávat..

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 12:30

No já bych spíše řekl Mazda design exteriéru, na zdechlé atmosféry je zvědavá jen hrstka lidí a TSI nebo Ecoboosty přitahují daleko více kupujících.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 01. 2019 15:06

Leda by jim Francouzi začali dělat ergonomii a kontrolu kvality.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  10. 01. 2019 14:41

To je dokonalé spojení. Po Fordu se to bude srát a rezavět a po Volkswagenu to bude hnusné a nudné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 16:27

Kdyby ses podíval na poruchovost, počty svolávaček , tak nebudeš psát tyhle pitomosti. Možná by ses divil, které automobilky vedou v těchto statistikách.
Které auto od Forda v současnosti rezaví? Už jsem to tu psal i jiným trubcům, takže potom škodovky rezaví jedná báseň a páté dveře do roka úplně. Kdo pamatuje Felicii, tak ti poví své.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 18:18

Které auto od Forda rezaví? No skoro všechny. Ford se pravidelně objevuje na špičce žebříčků nejhorších orezlin hned za zcela průserovou Mazdou nebo Jeepem.
Takže třeba Káčko, Fiesta nebo Focus jsou "tutovky".
https://www.hotcars.com/cars-that-are-rust-bucket... ...
https://www.thesun.co.uk/motors/5654424/the-cars-m... ...
http://forums.redflagdeals.com/top-10-best-worst-rust-re... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 19:01

Tak nevím, mám Focus 5 let a o rezivění ani řeč.
Pokud jde o ty odkazy, o jak stará auta se jedná? Vždyť to jsou samé staré vykopávky, nikde rok výroby, ale uvedeno ojeté vozy. A hned první příspěvek v diskuzi, v odkazu, "Nevysvětlen způsob metodologie". Jinak třeba Kačko se začalo vyrábět před 23 léty. Takže to znovu můžu parafrázovat na tu Felicii.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 19:07

A zapomněl jsem, komu se nelíbily svolávačky, tak se může podívat.
https://svolavacky.cz/svolavaci-akce-2018-merce... ...

Odpovědět  |   | 
Ondřej H.  |  12. 01. 2019 09:16

Díky z pěkný odkaz. Jen mě utvrdil v tom, že jsem před pěti léty koupí i30 neudělal žádnou chybu, protože díky tomu, že je na rozdíl od Octavie a jiných braků poctivě a bezchybně vyrobená na ní žádná svolávačka nebyla.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 21:43

Samozřejmě, že rezavějí starší auta, ještě aby rezavěli ta nová.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 01. 2019 22:25

Tady jde o to, že co bylo kdysi, není dnes, proto to přirovnání na Felicii. Dnes škodovky nerezaví jako kdysi Felicia. Takže pokud budu tvrdit, že škodovky v současnosti rezaví a budu vycházet z doby výroby před 23 léty, tak jsem asi debil. Proto je k smíchu toto tvrdit například na základě Ford Ka.

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  11. 01. 2019 00:48

Dík za info. Tak to můžu opravit. Po Fordu se to bude srát a po Volkswagenu se to bude srát ještě víc.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2019 11:53

Dík za info, že jsi *fanatik.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  11. 01. 2019 14:34

S tím to opravdu mlátí. A hlava to asi schytala nejvíc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2019 08:59

Možná lépe mít pár svolávaček navíc, než rozj€bané řetězy TSI, pochybně fungující airbagy Roomsterů a podobné minely slavného koncernu VW, který namísto svolání vadných aut prostě mlčí a dělá mrtvého brouka.
A nejlepší jsou takoví Mirkové, kteří to pak ještě budou vydávat za symbol kvality.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2019 11:50

Jdi se konečně léčit, já za symbol kvality Ford rozhodně nevydávám a VW jsem neřešil (evidentně neumíš číst), ale také to nejsou (obě automobilky) takové šunty, jako státní příživník, tedy ty, trolle.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 01. 2019 19:53

Vidím, že jsem trefil do živého, Mirečku.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  10. 01. 2019 15:58

Otazka kdo co poskytne. Zda se spoji ty lepsi poloviny, nebo ty horsi poloviny. Oba jsou velikani s maslem na hlave. Spojeni mi prijde logicke a vyrovnane. Teritoria padnou a ovladnou svet

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 01. 2019 16:28

tam kde vw končí tak ford začíná - ja si chtěj pomoct nechápu: oba pustí toho druhýho do svýho rajonu nebo to oba zabalej?

Odpovědět  |   | 
.x.  |  10. 01. 2019 17:53

No třeba v Číně má VW masivní pozici a je s náskokem jednička tamního trhu. Naopak Ford tam příštipkaří. Když VW pomůže na tomto trhu Fordu na úkor jiných značek, tak VW to neuškodí a Fordu pomůže.
Naopak třeba v USA má Ford masivní pozici a VW tam příštipkaří. Když Ford pomůže VW v USA na úkor jiných značek, tak Fordu to neuškodí a VW pomůže.
Celkem jednoduché a obrovské synergie a další se dají jistě najít i na daleko menších trzích než jsou tyto dva největší.

Odpovědět  |   | 
homer  |  10. 01. 2019 23:47

a jak si treba tu pomoc v usa predstavujes? Logo vw na kapote f150 nebo modrej oval na kapote arteonu?

Odpovědět  |   | 
.x.  |  11. 01. 2019 10:16

Nech to na šéfy VW a Fordu, ty mají větší hlavu.

Odpovědět  |   | 
.y.  |  11. 01. 2019 11:55

I kapsu.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  10. 01. 2019 17:26

Niekedy pred 15 či 20 rokmi som čítal analýzu, že v automobilovom priemysle bude dochádzať k fúziám a alianciám, až nakoniec zostane 5-6 obrovských výrobcov. Zdá sa, že táto predstava je čoraz reálnejšia...

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  11. 01. 2019 00:39

Beztak to je jen výsledek nátlaku americke vlády, která chtěla priskrtit vw, aby pomohl Fordu. A vw na to radši kyvnul, aby ho to nestalo ještě víc než do teď. A ty řeči o sdílení techniky. Nemyslím si že Ford má něco pro vw prinosnyho, to je jen záminka pro veřejnost...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 53 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 227 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A