Carlos Ghosn promluvil. Ve videu prozradil, kdo může za jeho zatčení

Litera  |  09. 04. 2019 19:08

Tvl. to je partička, jeden hází špínu na druhého, jeden hajzl větší než druhý. Já si z toho beru Renault-Nissan parta zlodějů, práskačů a podvodníků.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:19

A na tebe zase nic nezbylo, to nasere

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 19:16

Ghosn je vinen. Vinen, že z naprosto exkluzivních a jízdně vyjímečných nissanů udělal jen předraženého Renaulta. Od roku 2000 to s nimi šlo jen z kopce. A tak ohromně měli z 90. našláplo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:21

Kdyby nebylo Gosna tak už dávno žádnej Nissan neexistuje a ty nebudeš mít o čem plkat. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 22:09

Rendlík převzal automobilku v klinické smrti. Na jejích produktech nebylo nic zvláštního co by stálo za zmínku. Normální naprosto tuctový mainstreamový výrobce, který kdyby zanikl nikomu by nechyběl. Hodnotný byl zákaznický elektorát a tomu dal rendlík to, co očekával. Řezník Ghosn ořezal náklady a říznul tak do prebend japonské mafie. A to se neodpouští.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:16

Tohle může napsat jen někdo, kdo žádného Nissana nikdy neřídil. U tebe je zbytečné se rozepisovat. Kdo ví, ten ví.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  09. 04. 2019 22:33

A ty si myslíš, že víš.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:48

Dlouhé roky jsem vlastnil Almeru, řídil Primeru GT a Maximu. Sám jsem netušil, jak moc dobré a kvalitní vozy to všechno jsou. Nezažil jsem jediného majitele Nissanu, aby ze svého přibližovadla nebyl nadšený. A dneska? Asi jsou povedená 370z a gt-r, ty jdou mimo mě.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  10. 04. 2019 12:34

Jo zvlaste Primera byla supr auto. Chachaaaa. Zazil jsem 2x totalku motoru, kdyz rupl retez. Jo a krasne to kvetlo. Je pravda, ze v tom aute byl super posez a melo to velmi dobre jizdni vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:19

Přesně! A to je jádro pudla.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  09. 04. 2019 22:54

Nissan byla podřadná značka, která byla před krachem. Inovace 0, technika 0, nápady 0. Bez Renaultu by už neexistoval.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  09. 04. 2019 23:41

No ono je lepší důstojně padnout v boji než se nechat zotročit rendlíkem, který dělá ty nejnekvalitnější auta a tu svou šméčkovou "kvalitu" přenesl i na Nissan. Jak už někdo připomněl, čas Primer nebo Almer je v čudu a současné plečky jsou jenom k politování.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 04. 2019 16:53

Kde berete ty informace, že renault dělá nejnekvalitnější auta?? S čím srovnáváte?

Odpovědět  |   | 
Pravda tě nemine  |  10. 04. 2019 17:41

J.d.power

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 04. 2019 08:33

OK, dejte link, kde se píše že nejhorší je rendík, já tam nic takového nenašel...

Odpovědět  |   | 
Klapal  |  11. 04. 2019 09:02

nejhorší není, ale těžká bída to je.
https://europe.jdpower.com/business/press-releases/2... ...

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:28

Dvakrát jsem s Renaultem objel na dovolené celou Evropu. V roce 1994 s 19 a v roce 2002 s Megane. Velmi pohodlné a úsporné vozy. Nemohl jsem jim nic vytknout. V zámoří jsem jezdil s Toyotou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:24

Jo měl jsem 25 a ta byla až neuvěřitelně úsporná, třeba oproti Fordům.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:11

Ty trapný japíci už ho naháněj chartistu před demonstrací.

Odpovědět  |   | 
Zuper  |  12. 04. 2019 15:36

To jej ještě nepopravili? Středověké Japonsko nějak vyměklo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A