Carlos Ghosn promluvil. Ve videu prozradil, kdo může za jeho zatčení

Litera  |  09. 04. 2019 19:08

Tvl. to je partička, jeden hází špínu na druhého, jeden hajzl větší než druhý. Já si z toho beru Renault-Nissan parta zlodějů, práskačů a podvodníků.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:19

A na tebe zase nic nezbylo, to nasere

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 19:16

Ghosn je vinen. Vinen, že z naprosto exkluzivních a jízdně vyjímečných nissanů udělal jen předraženého Renaulta. Od roku 2000 to s nimi šlo jen z kopce. A tak ohromně měli z 90. našláplo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:21

Kdyby nebylo Gosna tak už dávno žádnej Nissan neexistuje a ty nebudeš mít o čem plkat. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 22:09

Rendlík převzal automobilku v klinické smrti. Na jejích produktech nebylo nic zvláštního co by stálo za zmínku. Normální naprosto tuctový mainstreamový výrobce, který kdyby zanikl nikomu by nechyběl. Hodnotný byl zákaznický elektorát a tomu dal rendlík to, co očekával. Řezník Ghosn ořezal náklady a říznul tak do prebend japonské mafie. A to se neodpouští.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:16

Tohle může napsat jen někdo, kdo žádného Nissana nikdy neřídil. U tebe je zbytečné se rozepisovat. Kdo ví, ten ví.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  09. 04. 2019 22:33

A ty si myslíš, že víš.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:48

Dlouhé roky jsem vlastnil Almeru, řídil Primeru GT a Maximu. Sám jsem netušil, jak moc dobré a kvalitní vozy to všechno jsou. Nezažil jsem jediného majitele Nissanu, aby ze svého přibližovadla nebyl nadšený. A dneska? Asi jsou povedená 370z a gt-r, ty jdou mimo mě.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  10. 04. 2019 12:34

Jo zvlaste Primera byla supr auto. Chachaaaa. Zazil jsem 2x totalku motoru, kdyz rupl retez. Jo a krasne to kvetlo. Je pravda, ze v tom aute byl super posez a melo to velmi dobre jizdni vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:19

Přesně! A to je jádro pudla.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  09. 04. 2019 22:54

Nissan byla podřadná značka, která byla před krachem. Inovace 0, technika 0, nápady 0. Bez Renaultu by už neexistoval.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  09. 04. 2019 23:41

No ono je lepší důstojně padnout v boji než se nechat zotročit rendlíkem, který dělá ty nejnekvalitnější auta a tu svou šméčkovou "kvalitu" přenesl i na Nissan. Jak už někdo připomněl, čas Primer nebo Almer je v čudu a současné plečky jsou jenom k politování.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 04. 2019 16:53

Kde berete ty informace, že renault dělá nejnekvalitnější auta?? S čím srovnáváte?

Odpovědět  |   | 
Pravda tě nemine  |  10. 04. 2019 17:41

J.d.power

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 04. 2019 08:33

OK, dejte link, kde se píše že nejhorší je rendík, já tam nic takového nenašel...

Odpovědět  |   | 
Klapal  |  11. 04. 2019 09:02

nejhorší není, ale těžká bída to je.
https://europe.jdpower.com/business/press-releases/2... ...

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:28

Dvakrát jsem s Renaultem objel na dovolené celou Evropu. V roce 1994 s 19 a v roce 2002 s Megane. Velmi pohodlné a úsporné vozy. Nemohl jsem jim nic vytknout. V zámoří jsem jezdil s Toyotou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:24

Jo měl jsem 25 a ta byla až neuvěřitelně úsporná, třeba oproti Fordům.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:11

Ty trapný japíci už ho naháněj chartistu před demonstrací.

Odpovědět  |   | 
Zuper  |  12. 04. 2019 15:36

To jej ještě nepopravili? Středověké Japonsko nějak vyměklo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A