Carlos Ghosn promluvil. Ve videu prozradil, kdo může za jeho zatčení

Litera  |  09. 04. 2019 19:08

Tvl. to je partička, jeden hází špínu na druhého, jeden hajzl větší než druhý. Já si z toho beru Renault-Nissan parta zlodějů, práskačů a podvodníků.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:19

A na tebe zase nic nezbylo, to nasere

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 19:16

Ghosn je vinen. Vinen, že z naprosto exkluzivních a jízdně vyjímečných nissanů udělal jen předraženého Renaulta. Od roku 2000 to s nimi šlo jen z kopce. A tak ohromně měli z 90. našláplo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:21

Kdyby nebylo Gosna tak už dávno žádnej Nissan neexistuje a ty nebudeš mít o čem plkat. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 22:09

Rendlík převzal automobilku v klinické smrti. Na jejích produktech nebylo nic zvláštního co by stálo za zmínku. Normální naprosto tuctový mainstreamový výrobce, který kdyby zanikl nikomu by nechyběl. Hodnotný byl zákaznický elektorát a tomu dal rendlík to, co očekával. Řezník Ghosn ořezal náklady a říznul tak do prebend japonské mafie. A to se neodpouští.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:16

Tohle může napsat jen někdo, kdo žádného Nissana nikdy neřídil. U tebe je zbytečné se rozepisovat. Kdo ví, ten ví.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  09. 04. 2019 22:33

A ty si myslíš, že víš.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:48

Dlouhé roky jsem vlastnil Almeru, řídil Primeru GT a Maximu. Sám jsem netušil, jak moc dobré a kvalitní vozy to všechno jsou. Nezažil jsem jediného majitele Nissanu, aby ze svého přibližovadla nebyl nadšený. A dneska? Asi jsou povedená 370z a gt-r, ty jdou mimo mě.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  10. 04. 2019 12:34

Jo zvlaste Primera byla supr auto. Chachaaaa. Zazil jsem 2x totalku motoru, kdyz rupl retez. Jo a krasne to kvetlo. Je pravda, ze v tom aute byl super posez a melo to velmi dobre jizdni vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:19

Přesně! A to je jádro pudla.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  09. 04. 2019 22:54

Nissan byla podřadná značka, která byla před krachem. Inovace 0, technika 0, nápady 0. Bez Renaultu by už neexistoval.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  09. 04. 2019 23:41

No ono je lepší důstojně padnout v boji než se nechat zotročit rendlíkem, který dělá ty nejnekvalitnější auta a tu svou šméčkovou "kvalitu" přenesl i na Nissan. Jak už někdo připomněl, čas Primer nebo Almer je v čudu a současné plečky jsou jenom k politování.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 04. 2019 16:53

Kde berete ty informace, že renault dělá nejnekvalitnější auta?? S čím srovnáváte?

Odpovědět  |   | 
Pravda tě nemine  |  10. 04. 2019 17:41

J.d.power

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 04. 2019 08:33

OK, dejte link, kde se píše že nejhorší je rendík, já tam nic takového nenašel...

Odpovědět  |   | 
Klapal  |  11. 04. 2019 09:02

nejhorší není, ale těžká bída to je.
https://europe.jdpower.com/business/press-releases/2... ...

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:28

Dvakrát jsem s Renaultem objel na dovolené celou Evropu. V roce 1994 s 19 a v roce 2002 s Megane. Velmi pohodlné a úsporné vozy. Nemohl jsem jim nic vytknout. V zámoří jsem jezdil s Toyotou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:24

Jo měl jsem 25 a ta byla až neuvěřitelně úsporná, třeba oproti Fordům.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:11

Ty trapný japíci už ho naháněj chartistu před demonstrací.

Odpovědět  |   | 
Zuper  |  12. 04. 2019 15:36

To jej ještě nepopravili? Středověké Japonsko nějak vyměklo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A