Carlos Ghosn promluvil. Ve videu prozradil, kdo může za jeho zatčení

Litera  |  09. 04. 2019 19:08

Tvl. to je partička, jeden hází špínu na druhého, jeden hajzl větší než druhý. Já si z toho beru Renault-Nissan parta zlodějů, práskačů a podvodníků.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:19

A na tebe zase nic nezbylo, to nasere

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 19:16

Ghosn je vinen. Vinen, že z naprosto exkluzivních a jízdně vyjímečných nissanů udělal jen předraženého Renaulta. Od roku 2000 to s nimi šlo jen z kopce. A tak ohromně měli z 90. našláplo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:21

Kdyby nebylo Gosna tak už dávno žádnej Nissan neexistuje a ty nebudeš mít o čem plkat. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 04. 2019 22:09

Rendlík převzal automobilku v klinické smrti. Na jejích produktech nebylo nic zvláštního co by stálo za zmínku. Normální naprosto tuctový mainstreamový výrobce, který kdyby zanikl nikomu by nechyběl. Hodnotný byl zákaznický elektorát a tomu dal rendlík to, co očekával. Řezník Ghosn ořezal náklady a říznul tak do prebend japonské mafie. A to se neodpouští.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:16

Tohle může napsat jen někdo, kdo žádného Nissana nikdy neřídil. U tebe je zbytečné se rozepisovat. Kdo ví, ten ví.

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  09. 04. 2019 22:33

A ty si myslíš, že víš.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  09. 04. 2019 22:48

Dlouhé roky jsem vlastnil Almeru, řídil Primeru GT a Maximu. Sám jsem netušil, jak moc dobré a kvalitní vozy to všechno jsou. Nezažil jsem jediného majitele Nissanu, aby ze svého přibližovadla nebyl nadšený. A dneska? Asi jsou povedená 370z a gt-r, ty jdou mimo mě.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  10. 04. 2019 12:34

Jo zvlaste Primera byla supr auto. Chachaaaa. Zazil jsem 2x totalku motoru, kdyz rupl retez. Jo a krasne to kvetlo. Je pravda, ze v tom aute byl super posez a melo to velmi dobre jizdni vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:19

Přesně! A to je jádro pudla.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  09. 04. 2019 22:54

Nissan byla podřadná značka, která byla před krachem. Inovace 0, technika 0, nápady 0. Bez Renaultu by už neexistoval.

Odpovědět  |   | 
.x.  |  09. 04. 2019 23:41

No ono je lepší důstojně padnout v boji než se nechat zotročit rendlíkem, který dělá ty nejnekvalitnější auta a tu svou šméčkovou "kvalitu" přenesl i na Nissan. Jak už někdo připomněl, čas Primer nebo Almer je v čudu a současné plečky jsou jenom k politování.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  10. 04. 2019 16:53

Kde berete ty informace, že renault dělá nejnekvalitnější auta?? S čím srovnáváte?

Odpovědět  |   | 
Pravda tě nemine  |  10. 04. 2019 17:41

J.d.power

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 04. 2019 08:33

OK, dejte link, kde se píše že nejhorší je rendík, já tam nic takového nenašel...

Odpovědět  |   | 
Klapal  |  11. 04. 2019 09:02

nejhorší není, ale těžká bída to je.
https://europe.jdpower.com/business/press-releases/2... ...

Odpovědět  |   | 
expat  |  11. 04. 2019 10:28

Dvakrát jsem s Renaultem objel na dovolené celou Evropu. V roce 1994 s 19 a v roce 2002 s Megane. Velmi pohodlné a úsporné vozy. Nemohl jsem jim nic vytknout. V zámoří jsem jezdil s Toyotou.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 13:24

Jo měl jsem 25 a ta byla až neuvěřitelně úsporná, třeba oproti Fordům.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 04. 2019 14:11

Ty trapný japíci už ho naháněj chartistu před demonstrací.

Odpovědět  |   | 
Zuper  |  12. 04. 2019 15:36

To jej ještě nepopravili? Středověké Japonsko nějak vyměklo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A