Carlos Ghosn promluvil. Ve videu prozradil, kdo může za jeho zatčení

Stal se Carlos Ghosn skutečně obětí konspirace nebo bude svou vinu popírat až do konce? Takto vypadá jeho stránka mince.

Právníci Carlose Ghosna, bývalého šéfa aliance Renault-Nissan-Mitsubishi obviněného z finančních podvodů, zveřejnili velmi zajímavé video. Tento čtvrtek se totiž měla konat tisková konference, kde měl Ghosn říct světu také svou verzi příběhu. Bohužel ale, jak jsme vás informovali, byl minulý týden již počtvrté zadržen.

Carlos Ghosn byl znovu zatčen. Tentokrát jde o znehodnocení peněz Nissanu

Carlos Ghosn byl znovu zatčen. Tentokrát jde o znehodnocení peněz Nissanu

Pro tento případ natočil video, ve kterém stručně sděluje obsah plánované konference. „Pokud se díváte na toto video znamená to, že jsem se nemohl zúčastnit tiskové konference, která se má konat 11. dubna“, zaznělo ve videu.

Ghosn i nadále popírá svou vinu a tvrdí, že jde o spiknutí ze strany Nissanu. Popřel i zpronevěřené peníze ve výši 34 milionů liber. Ve videu dokonce zazněla jména konkrétních lidí z Nissanu, kteří na něj „ušili boudu“, ale právníci tuto pasáž z videa raději odstranili.

Carlos Ghosn rezignoval na svou vedoucí pozici v Renaultu. Už má náhradu

Carlos Ghosn rezignoval na svou vedoucí pozici v Renaultu. Už má náhradu

Ghosn při svém čtvrtečním zatčení uvedl: „Mé dnešní zadržení je pobuřující a despotické. Je to pouze další pokus lidí z Nissanu mě umlčet klamáním státních zástupců. Proč mě neustále zadržují, chtějí mě snad zlomit? Mě nikdy nezlomí. Jsem nevinný z těchto přízemních obvinění“.

Mezitím se aliance pokouší napravit si reputaci změnou vedení.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 2 příspěvky
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik