Jozef Kabaň se vrací do Volkswagenu. Právě tam jeho úspěšné tažení začalo

52 komentářů

Kuk Vykuk
8. prosince • 9:11

Tak to je slušnej debakl šéfdizajnéra. Z BMW ho "uklidili" do Rolls Royce než se nadál a pak se radši spakoval, stáhl vocas a vrátil se k mámě do VW. Nevím nevím zda BMW zůstala jeho oblíbenou značkou. ;-)

Moik
6. prosince • 20:52

Tak já jsem si včera důkladně prohlížel běžné verze Octavie liftback i kombi a zase se mi nelíbí. Není to vyvážené, zase je kombík trochu lepší. Možná je to dobrý designer a úspěšně táhne napříč všemmi automobilkami, ale hezký design se mu nedaří dostat do výroby.

,,..
6. prosince • 11:00

Njn, Volkswagen je po ztrátě nejlepších designérů, kteří přešli k Hyundai (nejkvalitnější design v současnosti), zoufalý a bere kde koho i neumětele. Možná je to jen ze soucitu.

mpolan
5. prosince • 18:43

Facelift Golfu bude mít čtyřokou příď. Bude tak dokonán návrat na počátek...

Jano
5. prosince • 19:56

U nás na Slovensku urobili z neho médiá doslova otca veyronu. Blbosť. Videl so tri filmy o vzniku tohto auta , od začiatku do konca aj v anglickej verzii.Jeho meno tam nikdy nepadlo. Bol tam šefditajnér potom kto robil interiér a inžinieri na techniku. On začal v koncerne aj skončí . Naviac nemá.

bzzz
6. prosince • 17:55

Vetsina mainstreamu se koncernu diva na zada ;-)

BurensKiller
5. prosince • 22:56

Dobre Jano, chod si na zajtra pripravit svacinu a spat, lebo na siestu mas byt v robote za minimalku, aby si vobec mal z coho zaplatit kralikaren a zradlo v akcii z Lidla! A nezmeskaj autobus, lebo pojdes na bicykli!Odchod!:-D

..,,
6. prosince • 10:45

Píše buran, který neunesl pravdu.;-)

Jasný Finist
5. prosince • 16:10

Za 2 roky skončí jako šéfdesigner čínských dračích lodí. Tam může být jednička. Jeho škodovky to je tragedie.

k.ik
5. prosince • 15:58

Sice octavie po FL jsou hrozné, ale někdo je přece musel schválit do výroby. Otázka je, zda byl vybrán nejlepší z návrhů.

petr r. (petrumr)
5. prosince • 17:01

čtyřoký octavie se líbí. Kodiaq a Karoq má prázdný bok i příd, Kamiq má dobrou příd, ale bok je stejně prázdný.

..,,
6. prosince • 10:39

A všechny tyto vehikly mají hnusné zadky a nejen zadky. Prostě fádní, nudný a nedotažený design.

.
5. prosince • 15:21

To je zase přehlídka buranů.

Rokyta ex Acz
5. prosince • 14:27

Beztak byl jen celou dobu pod koncernem. Jenom chtěl obhlídnout co má a jak to dělá konkurence, filuta jeden. :-D :-D :-D

DaewooMaster
5. prosince • 15:26

Spíš fluktuant.
Jak může něčemu vtisknout nějaký trvalejší směr a vizi, když nikde nevydrží pomalu ani 2 roky? :-/

OTTO
5. prosince • 12:47

Dobrá zpráva pro VW, špatná pro Škodu, protože jestli měla Škoda oproti VW nějaké plus, byl to právě Kabaňův design. Líbí se mi, že Kabaň není až takový takový kýčař, jak je dnes obecným zvykem (jeho asi nejhorší zločin je falešná koncovka výfuku u dieselové Octavie III RS a to se dá přežít) a jeho auta mají (v rámci možností lowcostové značky) styl, žádné koncernové jitrnice, jak se tu pořád opakuje. V Česku to máme poněkud pomýlené tím, že jsou Škodovky na každém rohu a tak jsme jich logicky přejedení. Ono kdyby stála na každém rohu Giulia, tak by se nám přejedla podobně. Jinak se nedivím, že si s BMW nerozuměli, jejich hardcore orientaci na asijský vkus jen tak někdo nedá...

..,,
6. prosince • 10:35

Jenže nadčasový asijský design dnes vládne světu, a ten kdo ho nemá je out.

bzzz
5. prosince • 14:24

Na MBoleslavskych SUV (Koq & Kaq) neni pekna jedina vec.

Jan Vejr
5. prosince • 12:53

...a tak si bude moci zase v klidu malovat 356. variaci na tema Golf...

Zelí
5. prosince • 10:53

Takže výsledkem je to, že v koncernu povýšil. Dobře...

Zelí
6. prosince • 14:05

Druhé plus pro něj je inkaso na odstupném...

Jan Vejr
5. prosince • 10:46

Nejslavnejsi malir obludnych koncernovych jitrnic se vraci na misto cinu!

pepa
5. prosince • 10:53

Jo máš pravdu za první republiky působili vetšinou čobolové jako dráteníci hrnců a teď už se snaží i ty hrnce i vytvářet!!!

JA-NE
5. prosince • 15:20

Pepo-Dusevny mrzak sa ozval:-D

stealth01
6. prosince • 7:40

Souhlasím. Tohle je ubohost a ten člověk si musí léčit hodně komplexů. Debil no...

Mirek
7. prosince • 17:15

Samozřejmě s tebou plně souhlasím, tady vidíš, co se najdou na diskuzi za duševní chudáci. Jen si ještě neodpustím rýpnutí do těch, kteří k takovému komentáři dají mínus, vy jste mínusáci pěkní debilové.

El Chapo
5. prosince • 10:26

Od ledna má pracovat jako špion u Mercedes-Benz

pepa
5. prosince • 10:30

Jo máš pravdu u Dacie ho odmítli!!!:-D:-D:-D

Jan Vejr
5. prosince • 10:24

Dalsi neuspesny darmozrout se vraci jako krysa,aby maloval dalsi unifikovane,nudne a predrazene koncernove popelnice. Vivat,slava,pijte a hodujte tri dny!

lOl
5. prosince • 12:42

Naprostý souhlas. Poté, co učinil ještě škaredějšími několik škodovek, tak se pokusil o to stejné v dalších automobilkách, ale tam včas zakročili a tohoto superdesignera prostě vykopli. Skutečně "úspěšné tažení", ba přímo veleúspěšné... No, máme se na co těšit. Ale je mi to vlastně jedno. Já po skutečně tristních zkušenostech s koncernovými křápy to dožiji i bez nich.
Uvidět to můj pes v garáži, tak mu nejspíše přestane chutnat. A to je co říci!!!

Pepino
5. prosince • 13:01

vykopli!? Ha ha ha! Chudàk tvuj pes!:-))
OMG

pepa
5. prosince • 10:27

To se máme na co těšít! Zase další hrůzy na cestách!!!:-D:-D:-D

Joe Doe
5. prosince • 9:32

Pre Kabana sa oproti Skode vela nezmeni, akurat bude musiet namiesto rovnych ciar a obcas nakreslit nejaky ten obluk. Ale nie velky. Tie su vyhradane pre Audi.V podstate jediny rozdiel medzi 'rozpoctovou' Skodou, 'strednoprudovym' VW a 'pozlatkovym' Audi je prave maximalna miera zakryvenia ciary. Ono je to ale zlozite, kedze moznosti dizajnu vo VAG su dane financnym oddelenim a zoomovacimi schopnostami kopirky.

stealth01
5. prosince • 20:23

Pozlatkovým Audi. Zase jsi prokázal nadpozemské znalosti o autech.
Dotaz by měl znít... je poctivěji vyrobené Audi nebo Lexus?
Ja se ptám proto, že třeba podbehy u kol a jejich akustickou izolaci dělalo Audi s americkým institutem pro akustiku (ano je to odnož NACA) a výrobu dřeva slisovaneho s hliníkem bylo nutné zadat zase jiné americké firmě, protože byla jediná, která něco tak náročného zvládla.
Mají v Lexusu taky laboratoř za 17 milionu EUR, která slouží k simulaci blesků s do které pozlatkove Audi nepustí žádné jiné značky koncernu na testy?
Je to smutné, tolik snahy ta automobilka předvádí a nakonec někdo “znalý” věci napíše něco tak hloupého.

Kuk Vykuk
8. prosince • 9:17

Audi je v prdeli, teď mu vykopli celý vedení včetně šéfa. Navíc se s ním brutálně rozhádalo Porše protože jim Audi nebylo schopný dodat autopilota do Tukana. B-]

Twan
10. prosince • 0:11

Třeba zase začnou vyrábět C6 A6. Mohli by jen vyměnit displeje, možná přidat ty nový blikátka a proboha ať se nešťourají v technice. To byla jedna z těch co ji uvidíme i za 10 let v AAA po prvním majiteli se 120t.km a stále tomu bude snadné uvěřit.

chacha
5. prosince • 9:21

Nic nudnějšího a tuctovějšího než je Golf 8 udělat nelze, takže laťku má nastavenou sakra nízko. To by dala i bába s mopem. Když vidím ty zrůdností které produkuje a chystá Mnichov tak se ani nedivím že vzal kramle. Protože Hooydonk se už dočista pomátl.B-]

Aladin
5. prosince • 13:13

Mohu se optat, kde jsi ho viděl? Já bohužel to štěstí zatím neměl.

Kankunen
5. prosince • 9:27

BMW má už spíše játry než ledvinky.

Herakleitos
5. prosince • 9:07

Dvakrát nevstoupíš do stejné řeky...

Lord Jim
5. prosince • 8:39

Mezigalakticka udalost milenia! O tomto se budou ucit skolaci jeste za 5000 let. A z koncermove redakce uz proudi blahoprejne telegramy k chlebodarci.

pirate
5. prosince • 15:17

Neproudí.

stealth01
5. prosince • 20:16

:-))

Assasin
5. prosince • 8:05

Na současnou produkci Škody se dá i koukat.Jeste před pár lety to byla kupa ho*en.Daleko horší je jejich propagandistická taktika o nejlepším autě v galaxii a nejmodernějších technologických konceptech 10 let za zenitem. Jsou to auta která dovezou z bodu A do bodu B.Nic víc.Auta pro lidi kteří nehledají absolutně nic jiného jen dopravní prostředek auta pro zaměstnance.

Tom
6. prosince • 10:11

A v cem jsou deset let za zenitem?

...
5. prosince • 7:46

paráda, hitlerwagen bude ještě hnusnější, než je dnes

Tom
6. prosince • 8:14

Ja myslim, ze u Skodovek odvedl dobrou praci, nebyt tech pruserovych motoru a neustaleho lhani automobilky, mohla jit Skoda nahoru. Takto, vlastne Skoda shazuje samotneho Kabane. 90 tis Superbu ma problem s “TSI blinkrama“. Majitele levnejsich vozu, si budou muset problemy s motory zjevne zaplatit sami. To nedela dobre jmeno ani automobilce ani jemu.

Tom
6. prosince • 10:08

Motorovych pruseru? Ale to uz je par let zpatky. Nyni jsou naopak nadpeumerne spolehlive.

Twan
6. prosince • 14:24

jel jsi ve trojkové oktávce po 120tis. km? To auto se při 240tis. rozpadne! Je to hlučně, odchází ložiska (jedno už je pryč), podvozek začíná klepat, v interiéru cosi rezonuje jak ve Favoritu...pravda motor 1.4TSi na CNG zatím bez větších problémů, ale je to nejvíce seškrcená verze 85kW, takže se začne rozpadat o trochu déle. Ty auta jsou totální brak. A ještě bych dodal že s tím jezdí můj otec, který jezdí velice klidným stylem, při mém stylu by asi ložiska vydržela ani ne 100k...Čekám na svezení s novou abych viděl jestli se chytili za nos nebo našli cestu jak to ještě víc ošidit.

.
6. prosince • 17:47

Na novou která bude mít najeto 120? Nebo co chceš zjistit?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Twan
7. prosince • 13:11

Těch indikátorů je tam plno, už nová mi připadala těžce podezřelá, jako základ beru třeba neodizolované plechy v interiéru.

kolkyno
5. prosince • 13:31

co ty vies. mozno bude golf gti konecne vyzarovat aj nejaku emociu prave pod jeho rukami.

Doporučujeme

Články odjinud