Joseph Bakaj: Nový šéf odpovědný za produktovou strategii

Mazda Motor Corporation oznámila jmenování Josepha Bakaje novým šéfem odpovědným za produktovou strategii, vývoj produktů a designu s platností k 1. březnu 2002.
Joseph Bakaj: Nový šéf odpovědný za produktovou strategii
Joseph Bakaj má za sebou více než patnáct let zkušeností s rozvojem výrobků z práce u Ford Motor Company ve Velké Británii, v Německu a Spojených státech. V jeho předchozích zkušenostech nechybí práce na vývoji nových pohonných jednotek, rozsáhlé práce na snižování hluku a vibrací i na vývoji podvozků. Bakaj byl hlavním šéfem vývoje nového Fordu Mondeo a za svou práci na tomto projektu byl anglickým časopisem Autocar jmenován  „Inženýrem roku 2000“. Dříve než přijal své nové místo u značky Mazda pracoval Bakaj jako ředitel vývoje pro North American Truck.

Mark Fields, president Mazda Motor Corporation řekl: „Je mi potěšením přivítat Joe Klepněte pro větší obrázekna palubě. Má bohaté zkušenosti s výzkumem a vývojem i jako manager. Se svými zkušenostmi na projektu nového Fordu Mondeo určitě výrazně obohatí výzkum a rozvoj u naší značky.“

Joseph Bakaj získal svůj inženýrský titul ze studia na City University v Londýně a ke značce Ford ve Velké Británii nastoupil v roce 1985.

Bakaj vystřídá Philipa Martense, který odchází od Mazdy zpět k Ford Motor Company na pozici Vice-Presidenta s odpovědností za automobilový program a procesy a vývoj výrobků v Severní Americe s účinností od 1. března 2002.

Mark Fields řekl: „Význam role Philipa Martense, kterou u Mazdy sehrál je nepopiratelná. Stačí se jen podívat na novou Mazdu Atenzu a RX-8, které byly představeny na autosalonu v Tokiu a v Detroitu. Toto jsou první vozy Mazda nové generace, které Phil uvedl v život. A k Fordu se vrací s přáním všeho nejlepšího a mnoha úspěchů pro celý tým značky Mazda.“

Philip Martens k Mazdě nastoupil v listopadu 1999 a sehrál vedoucí úlohu v rozvoji vozů Mazda nové generace. K Fordu poprvé nastoupil v roce 1987 a působil v různých odděleních vývoje produktů a na mnoha vedoucích pozicích ve Spojených státech a v Evropě.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků