Joseph Bakaj: Nový šéf odpovědný za produktovou strategii

Mazda Motor Corporation oznámila jmenování Josepha Bakaje novým šéfem odpovědným za produktovou strategii, vývoj produktů a designu s platností k 1. březnu 2002.
Joseph Bakaj: Nový šéf odpovědný za produktovou strategii
Joseph Bakaj má za sebou více než patnáct let zkušeností s rozvojem výrobků z práce u Ford Motor Company ve Velké Británii, v Německu a Spojených státech. V jeho předchozích zkušenostech nechybí práce na vývoji nových pohonných jednotek, rozsáhlé práce na snižování hluku a vibrací i na vývoji podvozků. Bakaj byl hlavním šéfem vývoje nového Fordu Mondeo a za svou práci na tomto projektu byl anglickým časopisem Autocar jmenován  „Inženýrem roku 2000“. Dříve než přijal své nové místo u značky Mazda pracoval Bakaj jako ředitel vývoje pro North American Truck.

Mark Fields, president Mazda Motor Corporation řekl: „Je mi potěšením přivítat Joe Klepněte pro větší obrázekna palubě. Má bohaté zkušenosti s výzkumem a vývojem i jako manager. Se svými zkušenostmi na projektu nového Fordu Mondeo určitě výrazně obohatí výzkum a rozvoj u naší značky.“

Joseph Bakaj získal svůj inženýrský titul ze studia na City University v Londýně a ke značce Ford ve Velké Británii nastoupil v roce 1985.

Bakaj vystřídá Philipa Martense, který odchází od Mazdy zpět k Ford Motor Company na pozici Vice-Presidenta s odpovědností za automobilový program a procesy a vývoj výrobků v Severní Americe s účinností od 1. března 2002.

Mark Fields řekl: „Význam role Philipa Martense, kterou u Mazdy sehrál je nepopiratelná. Stačí se jen podívat na novou Mazdu Atenzu a RX-8, které byly představeny na autosalonu v Tokiu a v Detroitu. Toto jsou první vozy Mazda nové generace, které Phil uvedl v život. A k Fordu se vrací s přáním všeho nejlepšího a mnoha úspěchů pro celý tým značky Mazda.“

Philip Martens k Mazdě nastoupil v listopadu 1999 a sehrál vedoucí úlohu v rozvoji vozů Mazda nové generace. K Fordu poprvé nastoupil v roce 1987 a působil v různých odděleních vývoje produktů a na mnoha vedoucích pozicích ve Spojených státech a v Evropě.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků